Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål anngående Gratis Full games som du får når du er plus medlem.

 

Si at du laster ned et spill som var gratis den ene måneden, du sletter det og har lyst å installere det igjen neste måned. Er det mulig? Siden de bytter ut hver måned? Er det sånn at så lenge du har laste det ned så kan du hente det tilbake fra download lista og spille (så klart så lenge du har hatt en uavbrutt subscription). Jeg søkte litt men har ikke funnet et definert svar..

Lenke til kommentar

Andre som sliter med råtten hastighet på nedlastinger fra PS Store om dagen? Siste tre dagene har alt gått så utrolig sakte, og jeg har fått forskjellige feilmeldinger av og til når jeg er inne på PS Store. Brukte i går 6 timer på å laste ned den 1,7GB store Mass Effect 3 demoen.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Ennå ingen PS Vita-titler som frister, men om Ys IV: Mask of the Sun blir oversatt til engelsk så kommer jeg til å kjøpe konsollen for det spillet alene, da det såvidt jeg vet aldri er blitt lokalisert før. I så fall mangler man bare Ys V før hele serien er oversatt. :thumbup:

 

I noe tilfelle synes jeg Vita gruser 3DSen, som jeg ennå ikke kan se en eneste grunn til å kjøpe, selv ikke på sikt.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å betale overpris for en håndholdt konsoll i det hele tatt. Kan skjønne det hvis du er 10 år og foreldrene gir noe til deg for å kose deg med på turer osv, men ikke når man nærmer seg langt oppi åra. For meg har det alltid vært med fristende med konsoll koblet til TV og PC. Håndholdt kontroll er bare unødvendig og overprisa.

Lenke til kommentar

Synes det er ikke så overpriset for håndholdt imotsetning til andre produkter andre kjøper "

host host iphones fra 16GB som vil oppgradere minne til 32GB"

Jeg har alltid hatt håndholdte konsoller i hjertet i hele mitt liv. Vokst opp med Golden Sun og Pokemon så da skjønner dere hvorfor jeg må ha slike konsoller!

 

Er ikke mange timene til så har jeg Vita!

Blir tungt å vente når man er så nære!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...