Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke åpne en ny tråd for dette, siden det finnes uttalige fra før.

Jeg er så fortvilet, når jeg spiller fifa online bryter ea serveren min ned ganske ofte, ikke alltid det er den, men det pleier og være hos meg det bryter. Jeg har en IF % på 22!

Nat typpen er 2 , trådløst internett, signalstyrke 60-70 + %

Vet om en som har mye dårligere signal, men det aldri bryter hos, så tviler på det er det.

Neon som har god greie på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke åpne en ny tråd for dette, siden det finnes uttalige fra før.

Jeg er så fortvilet, når jeg spiller fifa online bryter ea serveren min ned ganske ofte, ikke alltid det er den, men det pleier og være hos meg det bryter. Jeg har en IF % på 22!

Nat typpen er 2 , trådløst internett, signalstyrke 60-70 + %

Vet om en som har mye dårligere signal, men det aldri bryter hos, så tviler på det er det.

Neon som har god greie på dette?

 

 

Har du problemer med andre spill online?

 

Isåfall så kan jeg bare føye til at EA har dårlige servere. Jeg har selv 50m linje og blir disconnecta titt og ofte...

Lenke til kommentar

Noen andre som fikk en epost i fra sony i dag? Bare lurer på om den er faktisk er i fra sony eller om det er noe mer tull nå. Ser vel heller tvilsom ut.

 

Er sendt i fra [email protected] og lyder som følger:

 

 

 

Kjære PlayStation Network-bruker

 

Vi har slått oss sammen med CSIdentity®, en ledende leverandør av globale tjenester for identitetsbeskyttelse og svindeloppdagelse, slik at du kan ha ro i sinnet når du bruker PlayStation®Network og relaterte tjenester som PlayStation®Store.

 

Med den unike kupongkoden som er vedlagt i denne e-posten, kan du gå til sony.csidentity.com for å få mer informasjon om CSIdentitys program for egnede PSN-forbrukere. Hvis du skal være egnet, må du være over 18 år og ha hatt en gjeldende PSN account (PSN konto) siden 20. april 2011. Du må også registrere deg for programmet innen 60 dager etter å ha mottatt denne e-posten. Vi betaler for at du kan registrere deg for programmet og bruke de følgende CSIdentity-tjenestene kostnadsfritt i et helt år:-

CyberAgent™ internettovervåkning

Identitetsgjenoppretting

Sikker registrering på Internett

Alle detaljene for programmet finner du på csidentity.com/sony

 

xxxxxxxx

 

Vi har laget en rekke sikkerhetsoppdateringer til PSN – gå til eu.playstation.com/psnlatest og PlayStation.Blog på blog.eu.playstation.com for å få de siste oppdateringene.

 

Mange forbrukere har allerede tilbakestilt passordene sine og tar i bruk de mange funksjonene og tjenestene fra PlayStation Network. Hvis du ikke har gjort dette allerede, må du tilbakestille passordet ditt før du kan begynne å bruke PSN igjen.

 

Dette tar ikke mer enn et par minutter, og hvis du vil ha mer hjelp, kan du følge denne trinnvise veiledningen på eu.playstation.com/psppsn.

 

Igjen ønsker vi å takke deg for tålmodigheten og støtten din mens teamene våre over hele verden har jobbet med å gjenopprette PSN.

 

PlayStation Network-teamet

 

Lenke til kommentar

Ulike ting som taler for og imot her. Mailen og registreringsiden ser greit ut imo. Nyhetene på CSIdentity.com sier ingenting om en evt avtale med Sony og PSN, det er litt rart ettersom eg vil tro at dette egentlig er en stor sak.Ikke finner eg noe om dette noen andre plasser heller. Men at dette er bare for 1 år virker litt fishy, og en skulle tro at om Sony kom med en sikkerhetsoppdatering så hadde den vært permanent.

 

Eg registrerer meg vertfall ikke.

Lenke til kommentar

Har også fått denne mailen. Synest dette ser tvilsomt ut. I tillegg har eg vanskeligheiter med å sjå kva som eigentleg er fordelen ved å registrere seg. Sjølv om du har bruk for dette og dette virker så er det berre tilgjengelig i eit år før du må betale for det.

 

Håper verkelig ikkje at dette er Sony si løysning på hacker problematikken, tvinge kundane til å kjøpe sikkerheit hos tredjeparts selskap.

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis ok ifølge psu.com:

 

 

Sony rolls out ID theft protection program for Europe

  • Posted August 9th, 2011 at 12:52 EDT by Matt Raspe
  • 0 Comments

 

Sony Computer Entertainment has started rolling out their identity theft protection program for the rest of Europe. The news comes following an email notification that was sent out to European PlayStation Network users earlier today.

 

The original email we recieved was in Finnish, however we have a English translation courtesy of PSU community member Justin Titus.

 

"We have started a partnership with CSIdentity®, a world leader in leader in identityprotection and fraud detection services, to give a great peace of mind for the PlayStation® Network and other related services, such as the PlayStation Store."

 

The email also contains a unique coupon code, which allows you to "explore" the program prior to registration, however you must register for the program within 60 days of recieving the email.

 

Upon registering for the ID theft protection program, users will be able to access thew services including CyberAgent™ Internet Control, Identity Recovery and Secure Online Registration.

 

European PSN users can find more information about Sony's new ID protection service here.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Fy faen nå er jeg pissed :realmad: Starta å spille burnout idag kl 1-2 og holdte på til kl 6 for å gjøre ferdig de siste challengene. Jeg klarte å få en lobby med 7 andre stykker, og kom helt til 499/500. Da jeg satt i gang siste challenge, så quitta og joina folk KONSTANT!!! Det stoppet ikke! Etter halvtime så ble jeg så sur at jeg slo av playstation, og det var visst på feil tisdpunkt sånn at saven ble slette :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: 499/500!!!!!!!!!!!!! Hadde lyst til å sparke playstation og kaste den i tven!! Heldigvis hadde jeg en back-up på pcen som var noen dager gammel, men uansett :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...