Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

PSN nede for vedlikehold fra imorgen:

PlayStation Network is offline for scheduled maintenance from 16:05 on Thursday 11 August 2011 until 02:00 on Friday 12 August 2011, BST.

 

During the maintenance, you will be unable to access the following services:

 

PlayStation Store on PS3 and PSP.

PlayStation Network Account Management.

PlayStation Network Account Registration.

 

In addition, you will not be able to sign in to PlayStation Network from eu.playstation.com. If you wish to play online during the maintenance, please ensure you sign in to PSN before 16:05 on Thursday 11 August 2011.

 

During this maintenance, you can continue to collect in-game trophies and these will be updated on your profile once PlayStation Network is back up and running.

 

If you have any questions about this down time, feel free to visit the official PlayStation Forums at community.eu.playstation.com where you can post your query and a member of the Community Team will get back to you.

 

For the latest maintenance updates, visit the PlayStation Blog at blog.eu.playstation.com, keep an eye on our Facebook page at facebook.com/SonyPlayStation and follow us on Twitter at twitter.com/PLAYSTATIONEU.

 

Kilde: http://blog.eu.playstation.com/2011/08/10/playstation-network-scheduled-maintenance-4/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite eksperiment, jeg skal se om jeg får friend requests hvis jeg er girl biker :whistle:

Gjør som meg, ha et nick på tre bokstaver. Får friend request fra randoms hele tiden som tror jeg er kameraten deres osv :p

Jeg hosta en lobby idag og en lobby igår, begge varte fra ca 2-3 til 7-9 (ja, jeg har kastet bort de siste to dagene rett ut av vinduet). Jeg spillte på mitt aller beste, klarte å få 1000+ flatspin og 4x barrelroll, så tror folk fikk ett veldig godt intrykk, du aner ikke hvor mange friend request jeg har fått de siste 2 dagene! :D Har bare godtatt de få som jeg syntes var "kule" og holdt med i lobbyen min lenge. :p

Lenke til kommentar

Tror dere at jeg kan oppnå f.eks pengene tilbake, ved å klage inn til "plassen-jeg-kjøpte-PS3en" at eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var Other OS, og siden den ble fjernet så er eneste grunnen til at kjøpte PS3 borte?

Hvis det hadde vært grunnen, så ville man heller kjøpt annen maskinvare.

Jeg tror heller ikke at PS3 var så veldig rask og enkel å jobbe med ved å bruke annet OS.

 

Men mange valgte nok PS3 istedenfor X360 pga at PS3'en kunne man i tillegg bruke annet OS.

 

Så grunnlaget for at man ikke kan bruke konsollen lenger pga fjerning av OS-støtten, den er ganske liten. Man kjøper konsollen for å ha en spill-konsoll.

 

Men likevel så er dette et brudd med forbrukerkjøpsloven, siden de fjernet en støtte som var avtalt ved kjøp.

 

Men er det så rart at Sony ville fjerne OS-støtten når hackerne klarte å finne et smutthull for å spille kopierte spill?

Lenke til kommentar

Tror dere at jeg kan oppnå f.eks pengene tilbake, ved å klage inn til "plassen-jeg-kjøpte-PS3en" at eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var Other OS, og siden den ble fjernet så er eneste grunnen til at kjøpte PS3 borte?

 

Other OS var så viktig for deg at du kommer til "Plassen-du-kjøpte-PS3en" på etter snaut halvannet år for å klage??

Lenke til kommentar

Tror dere at jeg kan oppnå f.eks pengene tilbake, ved å klage inn til "plassen-jeg-kjøpte-PS3en" at eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var Other OS, og siden den ble fjernet så er eneste grunnen til at kjøpte PS3 borte?

 

Other OS var så viktig for deg at du kommer til "Plassen-du-kjøpte-PS3en" på etter snaut halvannet år for å klage??

Other OS er ikke viktig, men jeg har lyst på den nye versjonen av PS3, har 60 GB fat-versjonen...

 

 

Har merket at man får litt mer oppmerksomhet på burnout hvis man er girlbiker :laugh:

 

rule_30_girls.jpg?w=595&h=476

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...