Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst jeg skal bruke PS3 Media Server, trenger jeg internett tilkoblet, eller holder det at jeg kun har en trådløs Router koblet mellom Pc og PS3en?

 

Det holder at PS3 og PC er koblet til samme router enten trådløst eller med kabel.

 

(anbefaler kabel hvis HD-film står på programmet)

Lenke til kommentar

Noen her som følger med på the cursed crusade eller?

Leste at det action/adventure game med 90combos og 130våpne,nå tenker jeg shitt 90comboes på hver og 1 våpen,men så tenker jeg noe annet. Vil det si at hvert våpen har 1-2unike comboer?

Lurer vel på om dette er et slags rpg spill eller et medieval hack n slash spill.

Lenke til kommentar

et kjapt spørsmål!

logget inn på psn nå, for jeg leste på pressfire at welcome back tilbudet er over i morgen, og jeg har ikke fikset playstation plus ennå. men når jeg går inn på ps store, finner jeg ikke welcome back greia! noen som vet hvor, eller hvorfor?

har btw vært inne på account managment og alt det der, men kom ingen vei! noen råd?

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å få lastet ned gratisspill nummer to? Lastet bare ned Infamous og aktiverte PS+ i første omgang. Nå kunne jeg tenkt meg et spill til, men kommer ikke inn igjen der man laster ned.

 

Lurer på hvor mange ganger eg har skrevet følgende....

 

Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do?

A:

1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB

2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List

3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed

4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content””

 

 

et kjapt spørsmål!

logget inn på psn nå, for jeg leste på pressfire at welcome back tilbudet er over i morgen, og jeg har ikke fikset playstation plus ennå. men når jeg går inn på ps store, finner jeg ikke welcome back greia! noen som vet hvor, eller hvorfor?

har btw vært inne på account managment og alt det der, men kom ingen vei! noen råd?

 

 

:roll:

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å få lastet ned gratisspill nummer to? Lastet bare ned Infamous og aktiverte PS+ i første omgang. Nå kunne jeg tenkt meg et spill til, men kommer ikke inn igjen der man laster ned.

 

Lurer på hvor mange ganger eg har skrevet følgende....

 

Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do?

A:

1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB

2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List

3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed

4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content””

 

 

et kjapt spørsmål!

logget inn på psn nå, for jeg leste på pressfire at welcome back tilbudet er over i morgen, og jeg har ikke fikset playstation plus ennå. men når jeg går inn på ps store, finner jeg ikke welcome back greia! noen som vet hvor, eller hvorfor?

har btw vært inne på account managment og alt det der, men kom ingen vei! noen råd?

 

 

:roll:

 

Btw, nye kostymer til Sackboy, inkl FFVII kostymer.

http://blog.eu.playstation.com/2011/07/04/new-littlebigplanet-2-packs-in-bound-infamous-2-toy-story-oh-and-final-fantasy-vii/

 

EDIT: Dobbelpost,eg er dust.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Blir jævlig frustrert på NFS:Shift 2 nå,spiller fortsetter og fryse,holder på med et championship mot vaughn gittin jr nå og holder på med oval tri dakota og hver gang jeg kommer til lap 7 så fryser spillet,så prøver jeg og restarte ps3 og gjøre løpet igjen så på samma lappen skjer det igjen,wtf?.

 

spillet har fryst andre baner også,noen som vet om det kommer en patch eller?

Lenke til kommentar

Har hørt at man kan bruke PS3 som mediaserver.

 

Hvis jeg kjøper meg en PS3, kobler den til det trådløse nettverket jeg har i leiligheten, kan jeg da "streame" filmer/musikk/serier osv. fra laptopen gjennom PS3 til TVen uten noen 5 meter lang HDMI kabel liggende over stuegulvet? Og uten at noe trengs å lagres på konsollen?

 

Hvis dette er tilfellet funker det bra? Ups/downs?

Lenke til kommentar

Vil ikke PS3'n blande seg borti mesteparten av innholdet ditt? As in, stoppe avspilling av ting som ikke er helt, ja.

 

Jeg har i alle fall opplevd gang på gang den siste tiden at PS3'en stopper innhold som den mener selv er ulovlig. Dette var aldri et problem tidligere(1-2 år siden), så har nok kommet med en oppdatering eller noe i nyere tid.

 

Bedre med en filserver og tv koplet direkte i nettverket som kan prate med hverandre, uten noe mediaboks imellom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...