Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen problemer med PSN sa eg. Ser at den siden er nede (enda),og det er synd at folk enda ikke får skiftet passordet sitt, MEN når eg senest idag har spilt online og handlet i Store'en så vil ikke eg påstå at PSN er nede.

 

Men har du prøvd dette? :

 

 

Yesterday we reported that the Playstation Network Password reset site of Sony is down, and it has shown no sign of returning anytime soon. However it seems like another way by means of which PSN subscriber can reset their password.

 

 

 

PSN subscribers can also reset their password by using "Sony's Qriocity service" instead. Details of it is giving below, check it out:

 

Step 1:

 

Go to "Qriocity.com"

 

Step 2:

 

From there select "Forgot your Password" option

 

Step 3:

 

A new email will be sent to you from "Sony Qriocity", provide your current PSN details and your date of birth.

 

Step 4:

 

Following the details on Qriocity link should bring up a new server that works

 

Step 5:

 

Now enter your new password on the screen

 

Step 6:

 

Now go to PSN and you should be able to log in with your new password without any issues.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Sony har egentlig vunnet iaar, selvom de hadde tidenes storste nettangrep i historien.

Antall eksklusiver de pusher ut, og hvordan de haandterte hackeskandalen er en bragd. Man saa virkelig paa Jack Tretton han var fryktelig lei seg angaaende hacking som skjedde hos Sony.

Infamous 2

Killzone 3

Little Big Planet 2

Tomb Raider Triology

Socom 4

 

Er disse som har vel kommet forste halvaaret

Resten av aaret er Uncharted 3, Ico/Shadow of colossus, Ratchet And clank all 4 one og Resistance 3 som Sony skal diske opp med

9 eksklusiver paa 1 aar er mine oyner droyt, men jeg sier ikke nei takk til de heller. Punger ut hver eneste krone :cool:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er at playstation sorterer vennene dine alfabetisk med forksjell på liten og stor bokstav. Hvis jeg har 4 venner som heter Arne, Bernt, Frode, aab, barsk og brom blir det sortert:

 

Arne

Bernt

Frode

aab

barsk

brom

 

Min soterer etter sist pålogget...

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er at playstation sorterer vennene dine alfabetisk med forksjell på liten og stor bokstav. Hvis jeg har 4 venner som heter Arne, Bernt, Frode, aab, barsk og brom blir det sortert:

 

Arne

Bernt

Frode

aab

barsk

brom

 

Min soterer etter sist pålogget...

 

Ja, min og, men hvordan den sorterer de som er på og av igjen.

 

Noen som har spillet "Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars"?

Lenke til kommentar

Jeg har ett lite problem, håper jeg kan få litt hjelp her. Jeg tenkte å plukke opp Burnout Paradise igjen, og spille det litt, men før jeg begynte sa en av vennene mine at jeg burde ta back-up av savefilen siden det er mange som har fått saven slettet i det siste. Så jeg kopierte til ps+ sin online lagringstjeneste (tror den heter cloud) og begynte å spille. Da jeg skulle spille igjen senere var saven sletta :dontgetit: tror det var fordi da jeg slo av sist så slo jeg av mens den lagret ellerno, det kom først et "pip" så 2 sekunder etterpå "pip pip pip". Så nå har jeg altså 2 savefiles, den ene er på "Lagret datatjeneste" (hardisken), det er den som er fucka, og en fungerende på cloud. Er litt redd for å gå fram her, vil ike miste 180 timers spilling :(

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe suselyd jeg heller i mitt PX21, bare av og til når jeg har det koblet til pc'n og tv samtidig :)

 

Men derimot så forsvinner lyden i venstre øret noen gangen når jeg skyter med Barret 50. på MW2, ganske irriterende egentlig :nei: Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Kan dere teate om dere får denne suselyden når det ikke kommer lyd fra ps3en?

 

Søkt mer på foofle og mange sier de flete sliter med dette. 1 sa også at ps3 sender mye støy ut av usb. Stemmer det? Eller skal jeg returnere headsettet?

 

Hvorfor skal du retunere headsettet bare på grunn av at det er litt susing? Når du er ingame og har game volum og bass på fullt så hører du ikke en dritt av susingen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...