Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overrasket over at Vita ikke kommer til Europa i år. Etter jordskjelvet og tsunamien i Mars i år gikk det en del rykter om at det kunne spøke for en del sony produkter, siden deres produskjonsfabrikker ble rammet.

 

Hvis jeg får konsollen tidlig neste år så er det ikke noe problem å vente. Derimot hvis de tar en PS3 lansering (det vil si halvannet år etter planen) så blir det litt værre.

Lenke til kommentar

Glede meg noe sykt til Ico og Sotc pakken. Aldri prøvd Ico og Sotc gav jeg opp pga frameraten + var mer interessert i den nykjøpte 360en den gang. Så dette må skaffes day one. Er så lei av generiske spill nå, så derfor er disse spillene veldig interesanne for meg :) Er Ico ganske likt Zelda egentlig? For dere som faktisk har testet det?

Lenke til kommentar

ICO er ganske unikt egentlig, og jeg vil nødig sammenligne det med Zelda sånn sett:) Det er kanskje ett spill som er lett å gi opp i starten, jeg gikk nesten på en smell der. Kjøpte disse to spillene samtidig etter anbefaling fra en ivrig kar på Elkjøp:p Endte opp med å spille igjennom SotC først, siden det tok meg med stor allerede med en demo jeg hadde testet tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noken som får til å skifte passord?

 

https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login

 

 

Site Maintenance Notice

 

The server is currently down for maintenance.

 

We apologize for the inconvenience. Please try again later.

 

 

 

Skal logge meg inn på Gt5 på pc'n, men husker jo seff ikkje passordet, sjølv om eg har nettopp skifta det

Lenke til kommentar

ICO er ganske unikt egentlig, og jeg vil nødig sammenligne det med Zelda sånn sett:) Det er kanskje ett spill som er lett å gi opp i starten, jeg gikk nesten på en smell der. Kjøpte disse to spillene samtidig etter anbefaling fra en ivrig kar på Elkjøp:p Endte opp med å spille igjennom SotC først, siden det tok meg med stor allerede med en demo jeg hadde testet tidligere.

 

Skal ikke gi det opp i starten da, typisk at man gjør det om man sitter fast etc.. Noen som vet om det har blitt snakket om en lanseringsdato på denne pakken?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med trophies? Er jo litt artig når man snubler over en, men er det noen grunn til å gå aktivt etter dem? Kan man bruke dem til noe?

 

Aldri skjønt viktigheten selv. For noen er det en måleenhet for hvor flinke de er, hvor mye tid de har eller hvor høy smerteterskel de har.. Tror ikke man kan skru det av heller.

Lenke til kommentar

Eneste jeg bruker Thropies til er å se hvor mye andre gamer. :p

 

Selvsagt, som det blir sagt litt artig når man snubler over et, men det er i hvert fall ikke noe jeg går inn for å klare. Har aldri sjekket hvilke jeg kan gjøre, om jeg ønsker.

 

Dog har jeg sett på hva jeg har gjort, og det kan jo være litt artig en gang i blant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...