Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt meg et headset som jeg skulle bruke til PS3 en: Creative Surround Blaster tactic 3D alpha, men så fant jeg ut at jeg trengte et eksternt lydkort (usb) er det da bare å koble i usb lydkortet og usb headsettet og snakke i vei. Grunnen til at jeg ikke kjøpte noen som tilhører ps3, sony headset, var at jeg ville ha et skikkelig et. Forstår ikek hvorfor ting må være så avansert, kan ikke bare alt passe til alt?

 

Hva slags koblinger har dette headsettet da ? Jack-plugger eller USB plugg (eller begge deler).?

 

Et USB headset skal jo i utgangspunktet bare være å koble til, jeg mener at de fleste USB-headset følger en bestemt standard, men det kan jo finnes modeller som PS3 ikke støtter, f.eks 5.1 (surround,multikanal) modeller.

 

At eksterne USB lydkort skal fungere med PS3 har jeg ikke hørt noe om, men jeg har aldri testet dette eller lest om noen andre som har prøvd heller. Det ville jo vært måten å få headset med jackplugger til å fungere.

 

Greit å ikke kjøpe orginale Sony ting, men ganske smart å se på spesifikasjonene om headsettet er kompatibelt med PS3 eller ikke før man kjøper det.

Lenke til kommentar

Det er både USB og jack. Men det står da ikke om det er kompitabelt til PS3 eller ei. Grunnen til at jeg ikke kjøpte Sony ps3 headset var jo at det er jo bare til et øre, minner mer om handsfree spør du meg, ville ha et skikkelig et. Men de fins vel ikke ps3 kompitable.

Men hvordan få koblet til det jeg har?? Alså : Creative Surround blaster tactic 3d alpha

Lenke til kommentar

Ferdig med God Of War 3 idag, for en spill-opplevelse!

Mesterverk til de grader.

Et av årets absolutte høydepunkt, ja, selv om jeg nok må gi selve GOTY-pokalen til RDR. God of War 3 er en god nummer 2.

 

Synes faktisk ikke GOW3 var høydepunktet i 2010.For meg så var det Bayonetta,darksiders og Castlevania LOS.gow har en veldig primitive komboer og ikke spesielt vanskelig heller,selv om hvis man prøver på det vanskeligste så blir man raped men.gow komboene virker relativt kjedelig etter og ha spilt en del bayonetta.

Men det er et okay spill,synes grafikken var ganske bra,lyden også var ekstrem bra.

Lenke til kommentar

Ferdig med God Of War 3 idag, for en spill-opplevelse!

Mesterverk til de grader.

Et av årets absolutte høydepunkt, ja, selv om jeg nok må gi selve GOTY-pokalen til RDR. God of War 3 er en god nummer 2.

 

Synes faktisk ikke GOW3 var høydepunktet i 2010.For meg så var det Bayonetta,darksiders og Castlevania LOS.gow har en veldig primitive komboer og ikke spesielt vanskelig heller,selv om hvis man prøver på det vanskeligste så blir man raped men.gow komboene virker relativt kjedelig etter og ha spilt en del bayonetta.

Men det er et okay spill,synes grafikken var ganske bra,lyden også var ekstrem bra.

Har også spilt alle disse spillene, og syns fortsatt GoW3 var det beste, forøvrig med Castlevania svært nær og bedre på noen områder(plattforming og utforskning), men Bayonetta og Darksiders syns jeg ikke rakk helt opp. Ikke at de er dårlige, men de føles rett og slett ikke like bra og mangler litt på bosskampene i forhold til God of War 3.

 

Slik vil jeg rangere dem i rekkefølge:

 

1: God of War 3

2: Castlevania: LoS

3: Bayonetta

4: Darksiders

 

Fjorårets beste var Mass Effect 2. Kommer snart på PS3, og alle som ikke har spilt det bør kjøpe det så fort som fy når det kommer ut.

Det har jeg tenkt å gjøre, faktisk. Og det kan godt hende at jeg omskriver GOTY-listen da.

Lenke til kommentar

Ferdig med God Of War 3 idag, for en spill-opplevelse!

Mesterverk til de grader.

Et av årets absolutte høydepunkt, ja, selv om jeg nok må gi selve GOTY-pokalen til RDR. God of War 3 er en god nummer 2.

 

Synes faktisk ikke GOW3 var høydepunktet i 2010.For meg så var det Bayonetta,darksiders og Castlevania LOS.gow har en veldig primitive komboer og ikke spesielt vanskelig heller,selv om hvis man prøver på det vanskeligste så blir man raped men.gow komboene virker relativt kjedelig etter og ha spilt en del bayonetta.

Men det er et okay spill,synes grafikken var ganske bra,lyden også var ekstrem bra.

Har også spilt alle disse spillene, og syns fortsatt GoW3 var det beste, forøvrig med Castlevania svært nær og bedre på noen områder(plattforming og utforskning), men Bayonetta og Darksiders syns jeg ikke rakk helt opp. Ikke at de er dårlige, men de føles rett og slett ikke like bra og mangler litt på bosskampene i forhold til God of War 3.

 

Slik vil jeg rangere dem i rekkefølge:

 

1: God of War 3

2: Castlevania: LoS

3: Bayonetta

4: Darksiders

 

Fjorårets beste var Mass Effect 2. Kommer snart på PS3, og alle som ikke har spilt det bør kjøpe det så fort som fy når det kommer ut.

Det har jeg tenkt å gjøre, faktisk. Og det kan godt hende at jeg omskriver GOTY-listen da.

 

hmm....for meg så har ikke grafikke så mye og si for meg eller hvor store bossene er.Synes bossene i castlevania LOS er mer vanskelig og krever litt mer av deg enn i gow,er enig i cutscenes så er gow ganske bra.

 

vil vel heller rangere 2010 som:

Castlevania LOS

Bayonetta

Darksiders

GOW3

 

Men skal jeg putte i action spill så er det Ninja gaiden sigma 1 eller 2 som desidert beste spillene innen sjangern.

grunnen til at jeg setter gow3 på siste der er at spillet ikke har så mye replay value for meg,du kan komme deg gjennom omtrent hele spillet med de samma movsa,men må jo kjøre litt variasjon,dessuten så er det litt slow pace.

Synes castlevania ga litt mer epicness jeg,geniale musikken som kommer opp når du spillet mot bosser slikt som titans.Jeg likte også plot twistene mot slutten.og slike kommentarer som:what motivates a man that most of us would run from.....the answer is love..

jeg hater ikke gow serien,jeg har spilt igjennom de og synes de er veldig bra,men rekker ikke opp til de nevnt overall som helhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...