Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klarte endelig og runde castlevania LOS på Paladin og alle trials og 110% completion og min første platinum.Endte opp på 59timer totalt og da er alt gjort med tanke på upgrades osv.gav meg en god del utfordring på Pan og sistebossen.Ganske bra spill.Tenkte og begynne på Enslaved nå,får håpe det ikke er en skuffelse da.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

AC: Brotherhood skal du faen meg få bilig av meg, er det noen som faktisk har spilt dette spillet online?

 

Jeg ser at det er leaderboards der, men de kan jo ikke være for spilling online, må jo være for den som er mest tålmodig i å vente på at det faktisk skal komme seg online for å spille.

 

Har stått med beskeden om at den leter etter abstergo agents nå i 20-25 minutter og den har stått på 7/7 mesteparten av tiden, så forsvinner det en eller annen kar som går lei også står det 6/6 osv osv...

 

:wallbash:

 

Når Jeg slo på PS3 i sta så hadde PSN+ lastet ned en patch til spillet så jeg fant ut at jeg skulle sjekke om det faktisk var mulig å komme seg online, men nei...

Lenke til kommentar

AC: Brotherhood skal du faen meg få bilig av meg, er det noen som faktisk har spilt dette spillet online?

 

Jeg ser at det er leaderboards der, men de kan jo ikke være for spilling online, må jo være for den som er mest tålmodig i å vente på at det faktisk skal komme seg online for å spille.

 

Har stått med beskeden om at den leter etter abstergo agents nå i 20-25 minutter og den har stått på 7/7 mesteparten av tiden, så forsvinner det en eller annen kar som går lei også står det 6/6 osv osv...

 

:wallbash:

 

Når Jeg slo på PS3 i sta så hadde PSN+ lastet ned en patch til spillet så jeg fant ut at jeg skulle sjekke om det faktisk var mulig å komme seg online, men nei...

 

Hva skal du ha får det?

Lenke til kommentar

Viss alle disse spillene jeg nevner kommer ut 2011, tror jeg da dør litt inni meg, og lommeboka såklart :D

Ingen andre av maskinene mine kan måle seg viss alle disse eksklusivene kommer i 2011, for denne lista her er syk!

 

Killzone 3

Infamous 2

Resistance 3

Little Big Planet 2

Ratchet And Clank All 4 One

Last Guardian

Final Fantasy Versus XIII

ICO / Shadow of the Colossus Collection

MotorStorm: Apocalypse

Splinter Cell Collection

 

Nevnet de som er annonsert, bare tenker på alle spillene som Sony venter med å vise, kansje Uncharted 3 og mer :D

Lenke til kommentar

AC: Brotherhood skal du faen meg få bilig av meg, er det noen som faktisk har spilt dette spillet online?

 

Jeg ser at det er leaderboards der, men de kan jo ikke være for spilling online, må jo være for den som er mest tålmodig i å vente på at det faktisk skal komme seg online for å spille.

 

Har stått med beskeden om at den leter etter abstergo agents nå i 20-25 minutter og den har stått på 7/7 mesteparten av tiden, så forsvinner det en eller annen kar som går lei også står det 6/6 osv osv...

 

:wallbash:

 

Når Jeg slo på PS3 i sta så hadde PSN+ lastet ned en patch til spillet så jeg fant ut at jeg skulle sjekke om det faktisk var mulig å komme seg online, men nei...

 

Hva skal du ha får det?

 

Ikke en salgsannongse :)

 

Ingen planer om å selge det, spiller singelplayer delen.

 

Var et frustrasjons innlegg om en håpløs online del hvor man aldri får spilt online.

Når den hadde stått i nesten en time for å se om den fikk startet et spill (ikke første gangen) så startet jeg å hoppe inn og ut for å se om det sjedde noe til slutt, til slutt så kom jeg online og fikk spilt 2 runder før spillet ble vanskelig å ha med å gjøre igjen. Tragisk, de må jo få fikset dette snart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...