Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Du har en del herlige timer forran deg :) Eg fullførte Uncharted 2 for noen dager siden, ett topp spill! Men eg syns det manglet noe av sjarmen til det første spillet, også litt skuffende at det er så _vanvittig_ mye skyting, i tillegg er det sjelden at disse kampene er særlig givende takket vere generiske fiender og en kjedelig skytemekanikk, det er bare no som virker litt "off" her.

Men for all del ett storslagent spill, med en del meir variasjon i lokasjonene i forhold ttil det første spillet :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De har ikke skrevet noen ting. Det står kun i manualen. Men de kan jo da faenma bytte hdd eller sende den tilbake siden konsollen ble byttet! Også skylder de meg GTA IV Episodes from liberty city, og det ga de faen i og... :realmad:

Jeg er glad de har 60GB versjoner igjen, for da hadde jeg klkka i vinkler hvis jeg ikke hadde fått en 60GB...

 

Ja, det står i manualen så da har "de" sagt ifra. Og skulle de byttet HDD eller sendt den tilbake for hver maskin som de får inn...det skjønner du også at det blir urimelig.

 

OG de skylder deg heller ingenting, hverken spill som evt stod i maskinen da du leverte den inn eller noe som lå på HDD din, de KUNNE muligens levert spillet tilbake til deg, men de MÅ ikke.Det er ditt ansvar å ta evt backup'er av PS3'en din i tilfelle ting som dette skjer.

Lenke til kommentar

ikke bruk windows media player, den kan ikke spille av mkv filer, og da er jo litt av poenget borte.. Hvem ser vel divx på hd tvene sine ? :)

 

Bruke ps3mediaserver, sjefs program som er mye mye bedre på alle måter :)

Fungerer da ypperlig med et par codecs. Skal sjekke ut det. Jeg har aktivert deling, men det dukker fortsatt ikke opp på PS3'en. Eneste jeg får opp er Vuze av en eller annen merkelig grunn. Prøvde å deaktivere Vuze, uten at det hjalp noe. Skal teste PS3mediaserver når jeg kommer hjem, takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Så utrolig mye bra neste år...

 

Little Big Planet 2 - 26. januar

Killzone 3 - 23. februar

MotorStorm: Apocalypse - 16. mars

Yakuza 4 - Mars

Ico & Shadow of the Colossus: The Collection - 2. kvartal

Journey - 2. kvartal

SOCOM 4 - 2. kvartal

Resistance 3 - 6. september

Infamous 2 - 3. kvartal

Uncharted 3: Drake's Deception - 1. november

Agent - 4. kvartal

Ratchet & Clank: All 4 One - 4. kvartal

The Last Guardian - 4. kvartal

Twisted Metal - 4. kvartal

Final Fantasy Versus XIII - TBA

Lenke til kommentar

OG de skylder deg heller ingenting, hverken spill som evt stod i maskinen da du leverte den inn eller noe som lå på HDD din, de KUNNE muligens levert spillet tilbake til deg, men de MÅ ikke.Det er ditt ansvar å ta evt backup'er av PS3'en din i tilfelle ting som dette skjer.

 

Hvordan kan det ha seg sånn at de IKKE skyler meg spillet når jeg ikke har en mulighet til å få ut spillet uten å demontere konsollen?

 

Det blir jo det samme som om du setter bilen din på verkstedet for hjulskift, og når du skal hente bilen så har den ikke noen hjul å kjøre på...

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Det blir ikke det samme nei. Bottom line er uansett at om du leverer inn en maskin med ett spill inni, så har ikke de som skal fikse maskinen noensomhelst krav på seg som gjør at de må få ut spillet og så reutrnere det til deg.Igjen dette er DITT ansvar.

 

Det bil eksempelet ditt lo eg litt av, viss du mener at spillet som står i maskinen når den går i dass er en like stor nødvendighet som at en bil har 4 hjul så syns eg vertfall ikke synd i deg viss butikken stakk av med maskin + spill.

 

EDIT: Du kunne jo spurt om de kunne fått ut spillet som stod inni, men regner med du ikke gjorde det.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...