Gå til innhold

Battlefield 3 beta pre order beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å ha spurt, hva fadern er dette Battlefield Play4Free greia?

Synes det virker helt urelatert til BF3 og får flere "warnings" på browseren min da jeg var inne på den siden. Og hvor vil jeg finne nedlastningen for BF3 betaen?

 

Denne delen av "pakka" gir deg 2 items i spillet Battlefield Play4Free (en beret og ei hagle). Edit: Trodde selv et øyeblikk at vi fikk 2 items FRA Play4Free, ikke I Play4Free.

 

Ang. "early access": http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1428713-mini-faq-access-e-mails.html

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Får bare "502 Bad Gateway" på det EA forumet.

 

EDIT: Og enda ikke fått noen epost fra EA med nøkkel, eller klient i Origin.

 

Dette syntes jeg stinker litt dårlig planlegging. Vi er godt inne i 27. sept nå.

Er mer prinsippsak en noe annet for min del, jeg ser veldig fram til spillet men de har også lovt oss betatilgang, noe vi sikkert får.

 

Men det var et lite slag i mellomgulvet når de annonserte at MoH LE kun ga 2 dager eksklusivitet, og det er enda ett slag når ting er som dette og ingen får keys etc.

 

Snart er vi nede i 1,5 dager eksklusiv tilgang til beta, og for de med treig internettlinje er de vel heldige om de får ned klienten før open beta starter..

Endret av nemo81
Lenke til kommentar

Har heller ikke fått nøkkelen min enda. Særlig forarget er jeg ikke, men det er særs uproft av EA/Origin. Enkelte onde røster vil også ha det til at Early Access bare gjelder kunder i USA, noe som visstnok skal ha vært oppgitt på de offisielle BF3-sidene.

 

Noen her fra bruket som har fått koden sin enda?

 

Klipper inn posten fra BF3-forumet om flere har problemer med å få sett det:

 

 

 

Off the US site:

 

Hello Folks,

 

I have only just got off the line with EA in terms of getting some response to you guys about your Early Access Emails!

I've been receiving quite a bit of emails/private messages in regarding this lately, and the best response we can give right now is as follows.

 

Electronic Arts will be sending emails out with redeemable codes inside them, you will then go to this site and redeem the code in order to get access to the Early Access promotion.

Electronic Arts have already started sending out those emails, however most of you will start receiving your emails by midnight tonight(09/26/2011) in order for you to have them in your inbox by tomorrow morning (Tuesday 09/27/2011).

 

What are the requirements in order to receive Early Access?

In order to qualify for Early Access you must have played Medal of Honor Tier 1 or Limited Edition online and redeemed your Online Pass, or you must have pre-ordered Battlefield 3 via Origin before the 25th of September.

 

When will I get my email?

Sometime between Midnight tonight(most likely PST timezone) to the early hours of Tuesday morning.

 

What is in this email?

Information on how to redeem your key, the redemption key, and also a link to the redemption website.

 

Which email is this being sent to?

The email will most likely be sent to your EA Master Account's email, if you have linked your gamer profiles to that email.

 

Misc..

Emails will be sent to individuals who participated in the Medal of Honor T1/Limited Edition (Xbox 360/PC) promotion with information on how to redeem.

 

Emails will also be sent to the Origin BF3 Preorder users via their email, with information regarding that.

You will also receive a email if you purchased Medal of Honor via Steam prior to the 25th of July. Your key will be within your Steam Library -- right click Medal of Honor and then click "CD Keys" your code will be listed within that.

 

Currently I have no details as to wether Playstation 3 users will receive a email, you should see Battlefield 3 automatically popup within the PSN Network by tomorrow! (If you qualified, by the above).

 

 

Lenke til kommentar

Bare for å ha spurt, hva fadern er dette Battlefield Play4Free greia?

Synes det virker helt urelatert til BF3 og får flere "warnings" på browseren min da jeg var inne på den siden. Og hvor vil jeg finne nedlastningen for BF3 betaen?

 

Battlefield Free2Play er et battlefiled spill som er gratis å spille, de har opppussede kart ifra BF2.

Det har ingenting med BF3 å gjøre.

 

Leser man FAQ'n om betaen så vet man at den kan kun lastes ned via "Origin" softwaren. (www.origin.com)

 

 

 

Lenke til kommentar

Bare for å ha spurt, hva fadern er dette Battlefield Play4Free greia?

Synes det virker helt urelatert til BF3 og får flere "warnings" på browseren min da jeg var inne på den siden. Og hvor vil jeg finne nedlastningen for BF3 betaen?

 

Battlefield Free2Play er et battlefiled spill som er gratis å spille, de har opppussede kart ifra BF2.

Det har ingenting med BF3 å gjøre.

 

Leser man FAQ'n om betaen så vet man at den kan kun lastes ned via "Origin" softwaren. (www.origin.com)

 

 

 

Da jeg bestilte så fikk jeg en mail som hadde dette i seg + person opplysninger etc...

 

"Flere produktopplysninger:

 

Forhåndsbestillingskampanje for Battlefield 3 - Play4Free-beret og haglegevær - Slik henter du din eksklusive hagle og beret til Battlefield Play4Free:

 

 

 

• Gå til Battlefield Play4Free-nettstedet

 

 

• Logg inn med den samme kontoen som du brukte for å forhåndsbestille Battlefield 3

 

 

• Hvis du er ny spiller, må du opprette en konto og en soldat (hvis ikke, bare logg deg på!)

 

 

• Klikk MyStuff -> Rewards på menyen

 

 

• Hent bereten og haglen din!"

 

 

 

Jeg har ikke spilt Battlefield siden utslippet av 1942, så for meg så aner jeg ikke om dette var en del av BF3 eller ei. Derfor spurte jeg for å få det klargjort. Har også googlet, lest igjenom mange forskjellige forum for å få noe god informasjon. Og folk kommer med den ene teorien etter den andre. Men takk for klargjøringen av det hele.

 

 

 

 

 

EDIT: Snakket akkuratt med kundesupport hos EA Games Norge.

Herren jeg snakket med sa at mailene ble sendt mellom 15.00 og 16.00.

Endret av Shiktu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...