Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

En mulighet er jo å rope ut til en lagkamerat som er medic at du trenger en health pack. Det er dog ikke alltid det funker fordi noen har hue sitt langt oppi rumpehullet og bare ser dumt på deg uansett hvor mange ganger du trykker.

Prøv f.eks. engineer (i mine øyne er assault og engineer de to eneste virkelig brukbare klassene) og hold deg nær gutta på laget som er medic. Det viktig å mestre flere roller slik at du kan hjelpe til uansett hvilke problemer laget støter på. Uansett, det er jo bare å vente til du regenererer health. Bare ikke bli så passiv at du går å gjemmer deg hver gang du ikke har 100 health. Lærer du deg å gå for headshots vil du uansett som oftes vinne dersom du har f.eks. 50% health, alt etter hvor god aim motstanderen har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De europeiske serverne har problemer, så det er mye bedre å spille east us. Aldri hatt et problem med det. Lagger mye mer på europeiske enn east us-servere, og det sier det meste om de latterlige europeiske serverne. Lurt å favorisere f.eks TAo's, Quantic | Devastations's og andre klaner sine servere også. Pleier ofte å bli artige matcher der.. Minuset med US-servere, er at folk går bananas over der, skriver hatmeldinger, joiner laget og snakker dritt osv.

 

Senest i går så opplevde jeg at NFZ (amerikansk klan) gikk over på mitt lag og skrek til meg.. 6-7 av dem. Noe av det verste jeg har opplevd i BF3. Mye tull med 33 år gamle amerikanere, med 1700 timer spilletid, som aldri har fått seg noe, dessverre.

Lenke til kommentar

En mulighet er jo å rope ut til en lagkamerat som er medic at du trenger en health pack. Det er dog ikke alltid det funker fordi noen har hue sitt langt oppi rumpehullet og bare ser dumt på deg uansett hvor mange ganger du trykker.

Prøv f.eks. engineer (i mine øyne er assault og engineer de to eneste virkelig brukbare klassene) og hold deg nær gutta på laget som er medic. Det viktig å mestre flere roller slik at du kan hjelpe til uansett hvilke problemer laget støter på. Uansett, det er jo bare å vente til du regenererer health. Bare ikke bli så passiv at du går å gjemmer deg hver gang du ikke har 100 health. Lærer du deg å gå for headshots vil du uansett som oftes vinne dersom du har f.eks. 50% health, alt etter hvor god aim motstanderen har.

Hmm, er den en knapp som du kan spørre om "hjelp" ved? Ja, jeg bruker kun Assault og Engineer! Så du kan få healthen opp til 100% igjen, uten medic hjelp elns?

Lenke til kommentar

QuanticAmuze har egentlig svart på spørsmålet.

Health regenereres kun når du ikke blir skutt på eller supressed. Husker ikke helt om det gjelder når du også skyter.

Du kan forøvrig også spørre en lagkamerat om ammo pack på samme måte som med med pack. Hvis noen roper ut f.eks. "i need a medic!" blir nok lagkameratene dine også veldig glad om du legger ut med pack. Er du kompis mot de er de kompis mot deg senere. Noe av det verste jeg vet er å være tom for ammo og stå og hoppe foran en som er support og tappe select som en idiot uten at han gidder å legge ut ammo pack. I praksis gjør han meg da nærmest ubrukelig som lagkamerat, men det er dessverre ikke alle som har fått med seg at BF handler om lagspill.

 

Hadde forresten spillekveld/natt med en kompis i går. Utrolig morsomt å dominere Caspian Border i tanks når man kan kommunisere skikkelig sammen. Link til battle report. Det overrasker meg dog fortsatt at en del helikopterpiloter ikke skjønner at det er en dårlig idé å fly så lavt at kanonen får sikte. Et stort irritasjonsmoment var dog tullingene som hele tiden skulle ta helikopteret for så å krasje det 5 sekunder etter take-off. Da jeg og kompisen prøvde å ta det svarte de med å kjøre over oss. Klassiker. Akk, det skulle vært pålagt å evalueres før man fikk lov til å kjøpe BF3.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg nettopp spilte den verste runden TDM jeg har vært med på noensinne. Ekstrem camping (særlig med sniper og maskingevær på stativ), claymores, mortar, ammo pack + granatregn, m320, AT launcher. Alt man hater i en runde med TDM.

Det beste av alt - jeg vant. Hvorfor? Revive, revive, revive. Og litt flanking. Skulle virkelig ønske det var in-game chat på BF3 på PS3. :p

Bare synd lagkameratene mine ikke gadd å gjengjelde tjenesten med reviving oftere, men halvparten kom vel rett fra COD uansett. Morsomt at de ikke innser at du får like mye poeng for å revive en lagkamerat som å drepe en motstander. Men det påvirker jo såklart ikke K/D ratio som alle vet er det viktigste.....

 

Edit: Er det meg eller er cover-perken bugga til tusen? Hver gang jeg blir skutt på hopper siktet som bare f og skjermen blir blurry til tusen. Begynner å bli litt irriterende når jeg egentlig skal greie å ta ut en motstander og suppression sørger for at jeg heller blir tatt ut, til tross for at jeg begynner å skyte (først i brysthøyde og oppover). Det er noe som rett og slett er fullstendig feil.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Spiller kun TDM for å få unlocks til våpen så da bryr jeg meg ikke så mye om å revive andre. For min del er det om å få flest mulig kills på kortest mulig tid så man kommer seg tilbake for å spille conqest ell rush.

 

Coverperken synes jeg ikke har fungert noe særlig bra noen gang. Den korter vel bare ned på tiden du er suppressed, tror ikke den minsker suppression noe, hvertfall ikke som jeg har merket.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som også opplever grafikk glitcher på "Closed Quarters" kartene (PS3). Hos meg er det så ille at jeg noen ganger ikke ser fiendene pga. striper som dekker hele bildet. Jeg har også slettet spillet med alle dlc og reinstallert uten at det hjalp. Se vedlagte bilder.

post-134832-0-75158100-1343723867_thumb.jpg

post-134832-0-15595000-1343723874_thumb.jpg

Endret av arveknudsen
Lenke til kommentar

Spiller kun TDM for å få unlocks til våpen så da bryr jeg meg ikke så mye om å revive andre. For min del er det om å få flest mulig kills på kortest mulig tid så man kommer seg tilbake for å spille conqest ell rush.

 

Coverperken synes jeg ikke har fungert noe særlig bra noen gang. Den korter vel bare ned på tiden du er suppressed, tror ikke den minsker suppression noe, hvertfall ikke som jeg har merket.

Jeg ser på TDM på samme måte som deg, men når de ligger strødd så skader det ikke å hente noen enkle poeng.

Mange har påstått at coverperken faktisk gjør en merkbar forskjell, men jeg merker lite av den for tiden. Samtidig opplever jeg at både snipere og motstandere med hagle ikke blir påvirket av suppression når jeg skyter først, noe alle vet ikke skal være tilfelle. Får spille litt i dag og eksperimentere litt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...