Gå til innhold

Her er Corsairs nye spillmus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes disse 2 ser veldig spennende ud, hvertfall i sammen med tastaturene de kommer med, for å si det mildt. Uansett produkt, så får det meg ved børstet aluminium.

Skrevet

Me want!!!!!!!!!!!!!

Har Corsair HS1 og er uten tvil det beste headsettet jeg har hatt og prøvd, men klarte og knekke den ene bøylen. Er dog i bruk takket være Superlim :-)

Corsair 1500 skal uansett på innkjøpslisten sammen med M60 som erstatter for min gamle MX518.

Skrevet

Synes disse 2 ser veldig spennende ud, hvertfall i sammen med tastaturene de kommer med, for å si det mildt. Uansett produkt, så får det meg ved børstet aluminium.

Heh, har corsair et tastatur også nå ?

Skrevet

"sniper" knappen e jo useless da man i det fleste FPS-spill som det konkurres i har zoom_sensitivity som gjør at man feks. kan ha halvparten så høy sens (0.5) eller dobbelt så høy sens (2.0) hvis man føler for det. nei takk, qpad5k + heaton<3<3

Skrevet

Om jeg fortsatt hadde vært så hardcore gamer som jeg var i perioden 2000-2007 hadde jeg garantert kjøpt M90. Er noe mer skeptisk til M60 og om den overgår mx518 eller Kone i praksis.

Det blir nok ny mus om et års tid, så for se når det nærmer seg.

Skrevet

Heh, har corsair et tastatur også nå ?

K60 for FPS og K90 ment mer for MMO, syns K60 ser best ut, og med aluminium rundt hele kanten blir det bare flott.

Kommer selvfølgelig ikke til å bytte ut mitt Filco Majestouch 2 med det første :p

Skrevet

Om man kan fristille skrollehjulet og ledningen er myk er jeg interessert. formen ligner Logitech's G9 og den sitter godt. Liker å kunne hvile håndflaten på rumpa til musa :)

Skrevet

Hadde r.a.t 7 en stund , problemet var at når plastikk"padsene" ble slitt mer på ett sted begynte alu basen på musen og skrape opp musmatta.

Tho, padsene på denne ser jo større ut så kanskje det er mer holdbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...