Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for SIF Ben Arfa om du har pengene og ikke trenger å forsterke andre steder. Sanchez er jo utrolig mye billigere. Arfa virker bare helt awesome!

 

Kan forresten begrunne det også.

 

Sanchez:

RW/RM

Høyrefotet

76 shooting

5* skill

3* venstre fot :((((

 

Ben awesome:

RW/RM

Venstrefotet!!

85 shooting

5* skill

4* høyrefot

 

Men om du ikke har pengene, eller akkurat har råd til Ben, vet jeg ikke hva jeg ville gjort.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for SIF Ben Arfa om du har pengene og ikke trenger å forsterke andre steder. Sanchez er jo utrolig mye billigere. Arfa virker bare helt awesome!

 

Kan forresten begrunne det også.

 

Sanchez:

RW/RM

Høyrefotet

76 shooting

5* skill

3* venstre fot :((((

 

Ben awesome:

RW/RM

Venstrefotet!!

85 shooting

5* skill

4* høyrefot

 

Men om du ikke har pengene, eller akkurat har råd til Ben, vet jeg ikke hva jeg ville gjort.

Joa, har råd.

Lenke til kommentar

Hvilken spiss syns dere jeg skal kjøpe (fra PL) maks 40 000 ? (4-3-3)

 

N'gog :) Regner med du egentlig vil ha gull, men N'Gog er ekstrem. Ellers synes jeg UP Demba ba og tevez er gode valg.

Har du prøvd 87 Suarez ? er han bra ?

 

Det har jeg ikke. Kan godt være han er verdt det, men jeg kommer aldri til å bruke han av helt andre grunner.

Lenke til kommentar

Hvilken spiss syns dere jeg skal kjøpe (fra PL) maks 40 000 ? (4-3-3)

 

N'gog :) Regner med du egentlig vil ha gull, men N'Gog er ekstrem. Ellers synes jeg UP Demba ba og tevez er gode valg.

Har du prøvd 87 Suarez ? er han bra ?

 

Det har jeg ikke. Kan godt være han er verdt det, men jeg kommer aldri til å bruke han av helt andre grunner.

Skjønner hva du mener, men tror jeg går for Tevez

Lenke til kommentar

Tevez er veldig god. Tror du gjør rett der.

 

Offff.. Begynner å bli rimelig lei. Har spilt flere kamper med reservelaget mitt enn førstelaget, fordi i 5 av 6 kamper har jeg fått en eller flere (2 ene gangen) skader. Disse har alle vart i 3 kamper, så det har tatt tid. Jeeez lissom. Håper det kommer litt flere ligaer snart.

 

Smått irriterende den der du må ha 4 og en halv stjerne for å joine. Alle kan jo joine den uansett, fordi folk kan bare proppe noen low rated bronsespillere som innbyttere, og vips så har man ikke så sykt lag lenger..... Kunne like greit laget en liga hvor du bare må ha minimum 80 i rating, og fjernet det der 4 og en halv stjerne. Sølv turneringen er rimelig SHIT den også nå når silver show off er vekke. 950 coins etter 4 kamper? EA, I hate you!

 

EDIT: Fikk jammen meg skade på ekstralaget også nå, så kan ikke spille.. Nekter å kjøpe skadekort i protest!

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hvilken spiss syns dere jeg skal kjøpe (fra PL) maks 40 000 ? (4-3-3)

 

N'gog :) Regner med du egentlig vil ha gull, men N'Gog er ekstrem. Ellers synes jeg UP Demba ba og tevez er gode valg.

Har du prøvd 87 Suarez ? er han bra ?

 

Det har jeg ikke. Kan godt være han er verdt det, men jeg kommer aldri til å bruke han av helt andre grunner.

Skjønner hva du mener, men tror jeg går for Tevez

 

Ville klart gått for Ben Arfa, Di maria, er aldri i possisjon. Løper som regel alltid feil.

 

UP suarez er utrolig god. Han har helt rå styrke han er mer ideel som CF/CAM, men funker like godt som spiss. Men som Spiss i en 4-3-3 formasjon hadde jeg valgt.

IF Peter Odemwingie han har høy attack rate og medium defence rate. Det vil være perfekt for en 4-3-3 formasjon. sånn at spisen kan møte midtbanen, som igjen gir rom for at du kan kombinere med midbane/vinger+ at Spissen rekker og komme inn i feltet for et evt innlegg.

 

 

 

Angående Tevez, vist du skal ha han, så kjøp IF Tevez, ellers er det ikke vits. IF Tevez er helt sinnsyk.

Det beste er og bruke Teven i CF formasjon pga skudd beinet. Men han er ikke ideel for en 4-3-3 formasjon som spiss.

 

1. Han er alt for lav

2. Workraten er høy/høy som vil si han løper så og si rundt alt.

 

 

Et lite hint angående valg av Vinger i en 4-3-3 formasjon det beste er at de har en workrate som er

 

Attack: High

defence: Low

 

Fordi at har du High/High Så vil vingene være ut av posisjon hele tiden.

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

EDIT: Fikk jammen meg skade på ekstralaget også nå, så kan ikke spille.. Nekter å kjøpe skadekort i protest!

 

Derfor du må ha flere lag å velge mellom, hvis du bare har to. Jeg har nok en gang solgt unna N'Gog og resten av BPL-gjengen, men jeg har likevel tre lag igjen: Monsterlaget mitt, norsk/brasiliansk og et fransk/nederlandsk.

 

Drøyt mye skader, som de fint kunne rettet opp. Elyounoussi var i ute i tre kamper, ble så skadefri, for deretter å bli skadet i tre nye kamper i comebacket. Får nok skader skader i halvparten av kampene.

 

Solgte unna BPL mye på grunn av Jerome som var en enorm skuffelse. King er også en skuffelse, men det norske laget beholder jeg.

Lenke til kommentar

snip

 

Ja, ser nå at et lag til ville vært ideelt. Men jeg kommer nok til å smelle det meste av penger på å forbedre de jeg har, hehe.

 

El Kabir var ikke helt som jeg forventet. Raskere enn N'Gog, men synes ikke han var i nærheten av skuddnivået. Kan vel ikke spille med han på samme måte som N'Gog heller da de er forskjellige spillere, men som sagt passet han ikke helt inn. Sitter å prøver å mekke noe nytt nå på futhead, men er vanskelig å få N'gog sammen med de andre spillerne jeg liker.

 

EDIT: I tillegg spiller N'Gog som høyrespiss, og det passer ikke han så bra, da venstrefoten hans ikke akkurat er super på finess shot.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Sprakk helt for meg på slutten her i denne kampen. Lå 1-1 lenge, før jeg fikk rødt kort for en helt rein takling på ballen som bakerste mann. Deretter scoret jeg til 2-1, men da jeg brukte assuncau som midtsopper, gikk vel kjemien til helvete, og han hadde ikke kontroll på noe som skjedde rundt han. Han mistet ballen i et elendig mottak og bom så kom motstanderen alene med keeper. 2-2. Deretter sleit vi begge med å komme til sjanser før han i det 89 minutt satte 3-2, og på det 90 minutt fikk han straffe, 4-2, deretter 5-2... :) Surt.

 

Kan legge til at jeg kom ut av kampen med, tam tam taaammmm, 2 skader!!! Og suspensasjonen selvfølgelig. Får faen ikke spille spillet jeg får så mange skader.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hvilken spiss syns dere jeg skal kjøpe (fra PL) maks 40 000 ? (4-3-3)

 

N'gog :) Regner med du egentlig vil ha gull, men N'Gog er ekstrem. Ellers synes jeg UP Demba ba og tevez er gode valg.

Har du prøvd 87 Suarez ? er han bra ?

 

Det har jeg ikke. Kan godt være han er verdt det, men jeg kommer aldri til å bruke han av helt andre grunner.

Skjønner hva du mener, men tror jeg går for Tevez

 

Ville klart gått for Ben Arfa, Di maria, er aldri i possisjon. Løper som regel alltid feil.

 

UP suarez er utrolig god. Han har helt rå styrke han er mer ideel som CF/CAM, men funker like godt som spiss. Men som Spiss i en 4-3-3 formasjon hadde jeg valgt.

IF Peter Odemwingie han har høy attack rate og medium defence rate. Det vil være perfekt for en 4-3-3 formasjon. sånn at spisen kan møte midtbanen, som igjen gir rom for at du kan kombinere med midbane/vinger+ at Spissen rekker og komme inn i feltet for et evt innlegg.

 

 

 

Angående Tevez, vist du skal ha han, så kjøp IF Tevez, ellers er det ikke vits. IF Tevez er helt sinnsyk.

Det beste er og bruke Teven i CF formasjon pga skudd beinet. Men han er ikke ideel for en 4-3-3 formasjon som spiss.

 

1. Han er alt for lav

2. Workraten er høy/høy som vil si han løper så og si rundt alt.

 

 

Et lite hint angående valg av Vinger i en 4-3-3 formasjon det beste er at de har en workrate som er

 

Attack: High

defence: Low

 

Fordi at har du High/High Så vil vingene være ut av posisjon hele tiden.

Hva med Torres, er han bra ?

Lenke til kommentar

Hvilken spiss syns dere jeg skal kjøpe (fra PL) maks 40 000 ? (4-3-3)

 

N'gog :) Regner med du egentlig vil ha gull, men N'Gog er ekstrem. Ellers synes jeg UP Demba ba og tevez er gode valg.

Har du prøvd 87 Suarez ? er han bra ?

 

Det har jeg ikke. Kan godt være han er verdt det, men jeg kommer aldri til å bruke han av helt andre grunner.

Skjønner hva du mener, men tror jeg går for Tevez

 

Ville klart gått for Ben Arfa, Di maria, er aldri i possisjon. Løper som regel alltid feil.

 

UP suarez er utrolig god. Han har helt rå styrke han er mer ideel som CF/CAM, men funker like godt som spiss. Men som Spiss i en 4-3-3 formasjon hadde jeg valgt.

IF Peter Odemwingie han har høy attack rate og medium defence rate. Det vil være perfekt for en 4-3-3 formasjon. sånn at spisen kan møte midtbanen, som igjen gir rom for at du kan kombinere med midbane/vinger+ at Spissen rekker og komme inn i feltet for et evt innlegg.

 

 

 

Angående Tevez, vist du skal ha han, så kjøp IF Tevez, ellers er det ikke vits. IF Tevez er helt sinnsyk.

Det beste er og bruke Teven i CF formasjon pga skudd beinet. Men han er ikke ideel for en 4-3-3 formasjon som spiss.

 

1. Han er alt for lav

2. Workraten er høy/høy som vil si han løper så og si rundt alt.

 

 

Et lite hint angående valg av Vinger i en 4-3-3 formasjon det beste er at de har en workrate som er

 

Attack: High

defence: Low

 

Fordi at har du High/High Så vil vingene være ut av posisjon hele tiden.

Hva med Torres, er han bra ?

torres er den beste spissen i BPL på SPILLET spør du meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...