Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Du vet at de statsene er noe forbanna lureri sant? Er utrolig mange spillere hvor statsene lyger :) Vet ikke hvordan EA har gjort det, men det er vel for at det skal være gøy å spille med andre spillere enn verdensstjerner. N'Gog er ifølge statsene svak, men in game brøyter han seg igjennom forsvarere.

 

Noen spillere med f.eks. 90 i pace føles tregere enn spillere med 80 i pace. Tror agility, strenght, balance osv har noe å si her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt, det vet jeg! Jeg sa pace for å ikke måtte ramse opp alt som har med pace å gjøre. Uansett lyger jo statsene i Ultimate Team. Brukte bare pace som et eksempel. Er jo evig mange spillere som kan skyte som bare Ronaldo kan i H2H.

 

Jeg har forresten en spiller med 93 shit power og 90 long shot, men skuddene hans er langt i fra hva man tror. Skuddene er slapp og jævlig, mens Carioca, med 66 shot power og 58 long shots fyrer av noen skikkelige kanonskudd som flyger forbi keeperen. Forklar det da :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke spilt med gull på flere uker, bare sølv, og bronse nå de siste dagene. Plutselig går alt i hundre og jeg har ikke kontroll på noe.

 

Fått meg et småskralt fransk lag som jeg egentlig ikke hadde råd til å skaffe og bruke. Har ingen reserver, bare bronsespillere med feil formasjon. Så det jeg tjener går foreløpig til kontrakter og fysisk form, evt moral. Nedtur.

 

Aldri gå til anskaffelse av Ruffier som keeper, han er en vandrende katastrofe, selv med 99 i form og moral.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Tviler fortsatt på at kvaliteten på spillerne er en annen enn summen av synlige stats og kjemiverdien.

 

Angående hurtighet er det mulig at enkelte spillere har veldig høy aksellerasjon og lav topphastighet, eller motsatt.

 

Jeg bryr meg jo ikke om statsene. Statsene har faktisk ikke mye og si. Ta og prøv han og vurder selv.

Er veldig aktiv på EA forumet, og han er en av de mest undervurderte spissene på fifa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De virket ikke så syke. Nå har jeg ikke penger til en av de spillerne en gang, men jeg hadde blitt skuffet om jeg hadde masse penger og var klar for å hive meg i å kjøpe TOTY. Fikk ikke noe "wow" følelse på en eneste en :) Fikk lyst på Assuncao da, men hadde ikke giddet å brukt mye penger på han.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg jo ikke om statsene. Statsene har faktisk ikke mye og si. Ta og prøv han og vurder selv.

Er veldig aktiv på EA forumet, og han er en av de mest undervurderte spissene på fifa.

 

FIFA 12 er definitivt ikke feilfritt, men hvis det finnes slike feil så er jo det noe som EA burde fikse i en oppdatering.

Lenke til kommentar

Var akkurat det samme i Fifa 11 også av det jeg har hørt. Jeg tror som sagt, uten å vite det sikkert, at dette er noe EA gjør med vilje.

 

Man kan også se keepere som f.eks. Simon Mignolet som har utrolige stats, bedre enn mange gull keepere, men allikevel er han sølv.

 

Mignolet: 85 diving, 85 handling, 80 kicking, 87 reflex, 60 speed og 80 position, 74 overall rating.

Stekelenburg: 84 diving, 86 handling, 87 kicking, 85 reflex, 44 speed og 82 position, 85 overall rating.

 

Selv har jeg ikke noe i mot sånt fanteri.

Lenke til kommentar

Var akkurat det samme i Fifa 11 også av det jeg har hørt. Jeg tror som sagt, uten å vite det sikkert, at dette er noe EA gjør med vilje.

 

Man kan også se keepere som f.eks. Simon Mignolet som har utrolige stats, bedre enn mange gull keepere, men allikevel er han sølv.

 

Mignolet: 85 diving, 85 handling, 80 kicking, 87 reflex, 60 speed og 80 position, 74 overall rating.

Stekelenburg: 84 diving, 86 handling, 87 kicking, 85 reflex, 44 speed og 82 position, 85 overall rating.

 

Selv har jeg ikke noe i mot sånt fanteri.

 

Enig med deg. Har selv ikke noe i mot det. Er ikke alltid bare "statsene" som har noe bety og sånn burde det være. Ta f.eks Torres han er ikke et fantastisk "oppspillspunkt" Han er mer enn spillende spiss som går på sugende løp. Så tar vi Dzeko. Han er utrolig bra oppspillspunkt osv. Selv om statsene til de to ikke er så utrolig like egentlig.

Ser du på statsene til Dzeko så egner han seg utrolig dårlig til og være et oppspillspunkt.

 

Jeg liker at det er sånn.. Vist ikke hadde alle med høye stats vært helt like.

 

Ta f.eks Thomas Muller på Bayern, jeg prøvde "SIF" versjonen av han.. Det var ikke noe bedre en NIF versjonen i det heletatt selv om statsene var høyere. Kagawa derimot var helt sinnsyk i forhold til NIF versjonen.

 

Bare et lite spørsmål til deg LHUS, hvorfor synes du ikke det skal være sånn? Er jo akkurat sånn det er på ekte. Det burde akkurat være sånn det er at du har skjulte/undervurderte spillere.

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...