Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men spillerene ender bare opp med å bli skadet og det blir bare en ond sirkel. Skal nevnes at jeg nesten aldri vinner og derfor ikke får nok coins til å trade :(

 

Hvis skader er et så stort problem at du ikke har nok spillere til å stille et lag, kjøp billige sølv-/bronsespillere. Så får du heller spille mot computeren hvis du er redd for å bli knust.

 

Hvor mye får du vanligvis når du taper da? Husk på å ikke quit'e, da ødelegger du bare modifieren og inntjening i de neste kampene.

Lenke til kommentar

Godt å se jeg ikke er den eneste som har mistet alle defensive egenskaper. Tapte mot folk med under 30 i kjemi og ellers møkkalag. I tillegg fikk jeg jo så mange skader, + kastet bort penger på UT igjen. Blir så pissed at jeg skal ha pause.

 

Tenker jeg blir sittende en del på Futhead å bygge et nytt lag, med kun N'Gog på topp. Han gjorde det bedre som enslig spiss :)

Lenke til kommentar

Jeg er mer opptatt av hvor gode de er enn hva slags lag de stiller med, men når jeg taper mot en tulling som stiller med gresk lag (uten Fetfatzidis) og i tillegg er ræva, da har jeg virkelig fått nok.

 

Blir sikkert til at jeg trader litt mens jeg roer meg ned, men skrekkelig lite å trade med. 4702 og en Mangala i byttehaugen.

Lenke til kommentar

Sitt å drøm deg vekk på futhead.. Om du finner ut at du vil bytte et av lagene dine med et du lager, så gjør du det mens du har pause :)

 

Jeg har ikke godt av å henge på Futhead, blir så altfor mange lag av det. Har allerede et nytt på gang, det med Utaka og Aboubakar, men lenge til jeg er ferdig.

 

Har ingen planer om å kvitte meg med noen nå, selv etter å ha tapt og tapt og tapt. Tapene skyldes jo hovedsaklig at jeg er verdens dårligste taper, og blir mer og mer grinete for hver kamp jeg spiller.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...