Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritt lei. Selger alle spillerne igjen. Så tar eg en pause fra dette piss spillet i noen dager.

 

vet ikke hva som skjer, men skulle logge på UT på pc'en for det er enklere å selge spillere der, men EA sier jeg aldri har logget på UT på den pc'en og jeg må svare på sikkerhetsspørsmålet. Når jeg svarer sier de det er feil, selv om jeg vet jeg har rett. Elsk.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Prøvd meg litt frem på dette ultimate team, men fatter rett og slett ikke hvordan dere får tak i så mye penger? Klarer bare å skrape sammen et par 100 coins, og så må jeg bare kjøpe kontrakter :/ Litt flaut, men er det noen her som ville være villige til å sponse meg med noen coins så jeg kan klare å etablere meg? Hadde satt stor pris på det :)

Lenke til kommentar

Prøvd meg litt frem på dette ultimate team, men fatter rett og slett ikke hvordan dere får tak i så mye penger? Klarer bare å skrape sammen et par 100 coins, og så må jeg bare kjøpe kontrakter :/ Litt flaut, men er det noen her som ville være villige til å sponse meg med noen coins så jeg kan klare å etablere meg? Hadde satt stor pris på det :)

 

Du får jo flere hundre bare for å spille en kamp. Spesialisér deg på noen spillere som du kjenner verdien på, kjøp dem billig og selg dem dyrt.

 

Få deg en haug med managere som gir kontraktsprosenter og bare kjøp shiny kontrakter.

Lenke til kommentar

Prøvd meg litt frem på dette ultimate team, men fatter rett og slett ikke hvordan dere får tak i så mye penger? Klarer bare å skrape sammen et par 100 coins, og så må jeg bare kjøpe kontrakter :/ Litt flaut, men er det noen her som ville være villige til å sponse meg med noen coins så jeg kan klare å etablere meg? Hadde satt stor pris på det :)

 

Skaff deg managere som har % på kontrakter. Da får du prosenter når du bruker ett kontraktskort på en spiller. Maks er 50%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...