Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite teknisk spørsmål angående min Galaxy Nexus. Når jeg kobler til ørepropper, får jeg lyd kun på ene øret. (Uansett hvilke propper jeg bruker) og når jeg kobler de ut av telefonen igjen står telefonen fortsatt i "Hodetelefon modus", så når jeg ringer noen så hører jeg ikke dem og de hører ikke meg.

Det jeg må gjøre da, er å ta ut og inn øreproppene igjen, så går det.

 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? (Har gjennopprettet flere ganger / Oppdatert) DOA?

Lenke til kommentar

Tenkte å legge inn Android Revolution HD, dem kommer jo med ny oppdatering hver uke, så alt offisielt av oppdateringer tas jo med der. Har vært borti ARHD tidligere på DHD.

 

Du går fra icecream sandwitch til htc sense 3.0?!?

Nei, :p Det er jo stock sandwich. Du må ikke sammenligne det med dem han lager til windows. ARHD baseres på 4,0,2 dvs nyere enn stock.

 

 

Sånn, det var root, cwm og Android Revolution på plass. Da er det på tide og sette inn sim kort for første gang :p

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Er det et godt forslag å opprette en egen tråd for diskusjon rundt rooting av Galaxy Nexus?

 

Tror mange som er interessert i denne nye telefonen raskt stopper lesingen når det blir diskutert så mye (imo) teknisk og avansert.

 

Dersom det er enighet rundt dette, vil kanskje en av dere som rooter opprette en egen tråd?

 

:-)

Endret av Ein23
Lenke til kommentar

Tja, ser ikke helt behovet for det. Det meste av info ligger fint tilgjengelig på xda devolper. Det man typisk spør om her er småting, og ikke hele prosessen. Tror dem som begir seg ut på root og custom rom har godt over middel interesse og kunnskap om slik. Andre bør styre unna, og har sannsynligvis ikke behovet for det..

 

 

 

Noen som vet hvor en får mountet den biten hvor programmer installeres?

Lenke til kommentar

jo, har gjort det...står norsk bokmål på default tastaturet, og har valgt norsk bokmål på "input languages"...men når jeg skriver meldinger, så foreslår den ingen norske ord Norsk er ikke blant add-on dictionaries.

Min har ikke norsk ordliste, så er nødt til å skrive korrekt norsk. Så om du har det norsk ordliste ved å ha norsk språk, så lurer jeg på hva slags build du har :p

Lenke til kommentar

Like greit å holde alt i en tråd. TS kan evt oppdatere førsteposten ved å legge til litt linker ang. root o.l.

 

Enten så har man erfaring med å roote, eller så kan man trykke seg inn på xda og finne ut av det der. Er ikke så komplisert at man trenger en egen tråd synes nå jeg.

 

Det er jeg enig i, men synes det blir litt i overkant mye hvis de skal begynne å diskutere root i flere sider. Da blir spørsmål etc. oversett og tråden blir mer en slags root tråd.

Kan heller henvende dem over hos XDA, da får de ihvertfall konkrete svar og finner svar på det de er ute etter.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det er helt greit å lage en tråd rundt litt dypere tekniske ting om Galaxy Nexus.

Men jeg frykter at man fort blir overøst av spørsmål om leveranse og hvordan man skriver sms.

Diskusjon angående leveranse er helt normal i startfasen. Husker det var masse slik rundt Desire Hd, det samme var det for Hero. Slik må man regne med, men tror det vil avta ganske godt i løpet av romjulen

 

Like greit å holde alt i en tråd. TS kan evt oppdatere førsteposten ved å legge til litt linker ang. root o.l.

 

Enten så har man erfaring med å roote, eller så kan man trykke seg inn på xda og finne ut av det der. Er ikke så komplisert at man trenger en egen tråd synes nå jeg.

Enig det tror jeg er en bra løsning .

Lenke til kommentar

jo, har gjort det...står norsk bokmål på default tastaturet, og har valgt norsk bokmål på "input languages"...men når jeg skriver meldinger, så foreslår den ingen norske ord Norsk er ikke blant add-on dictionaries.

Min har ikke norsk ordliste, så er nødt til å skrive korrekt norsk. Så om du har det norsk ordliste ved å ha norsk språk, så lurer jeg på hva slags build du har :p

 

Nei, min har heller ikke norsk ordliste selv om jeg skifter til norsk systemspråk, eller urdu eller afrikaans for den saks skyld. Hvor i huleste har de gjemt unna den norske ordboken?? Bruker swiftkey normalt, men ville teste android tastatruet, da det har fått en del skryt for hvor enkelt det er å rette opp skrivefeil osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...