Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Til dere som har fått den: Noen av dere som har et beats by dre og har testet det med controltalk? (handsfree knappene på ledningen)

 

Funker helt ypperlig. Har beats pluggene som originalt fulgte med Sensation XL.

 

EDIT: Testet nå også med MHL-adapteren (original Samsung til S2). Det fungerer utrolig bra. ICS legger seg automatisk i landscape mode så man får en mer tablet-aktig følelse. :)

 

får man kjøpt de beats pluggene løst?.kunne tenke meg bedre lyd enn de som følger med telefonen

Skal du ha god lyd kjøper du ikke beats øreplugger. :thumbdown: Dårlig lyd for en dyr pris... Ikke bare er selve lydbilde skikkelig dratt ut, vokalene er ikke klare og bassen er irriterende, et veldig ubalansert lydbilde...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har fått den: Noen av dere som har et beats by dre og har testet det med controltalk? (handsfree knappene på ledningen)

 

Funker helt ypperlig. Har beats pluggene som originalt fulgte med Sensation XL.

 

EDIT: Testet nå også med MHL-adapteren (original Samsung til S2). Det fungerer utrolig bra. ICS legger seg automatisk i landscape mode så man får en mer tablet-aktig følelse. :)

Konge :)

Får håpe at det virker med mine beats by dre solo HD også. Det har ikke virket på tidligere android versjoner.

Lenke til kommentar

Når det står 8 desember hos cdon.com, betyr det at de mest sansynelig postlegge den da?

Det kommer helt ann på når på dagen dem får det inn. Tror det er liten sjangs for at telefonen er i hende til helga, dessverre. Det sendes jo tross alt fra Sverige.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Andre her som har bestilt fra komplett? Jeg er nr 79 i køen, og det spørs om det holder på første batch.

Jeg ringte de nå og spurte, og han sa det fortsatt var 158 de skal få inn som ikke var kjøpt, eller holdt av, enda. Så da bestiller jeg også derfra :)

Typisk. Da jeg snakket med dem tidligere i dag, og spurte om min bestilling var blandt de enhetene som var bekreftet inn eller blandt de nå 100+ som er ubrekreftet, sa de at de ikke hadde noen sånn oversikt. Det eneste de kunne fortelle var at jeg kom til å få tilsendt telefon så fort de fikk inn på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...