Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Jau, men jeg får vel vente til mandagen som komplett har bekreftet. Er vel ingen fysiske butikker i Oslo-området som får den inn før regner jeg med.

Netcom har den også listet som 8.12. Mener å ha lest/hørt at dem har egne butikker, og da vil jeg tro at nettopp Oslo har en slik. Visst ikke er telehuset etc. verdt et besøk om du vil ha telefonen til helga.

 

Edit. Jeg hadde rett. rett. Dersom prisen er som på nettet, så er det kun bittelitt dyrere enn komplett.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netcom har den også listet som 8.12. Mener å ha lest/hørt at dem har egne butikker, og da vil jeg tro at nettopp Oslo har en slik. Visst ikke er telehuset etc. verdt et besøk om du vil ha telefonen til helga.

 

Edit. Jeg hadde rett. rett. Dersom prisen er som på nettet, så er det kun bittelitt dyrere enn komplett.

 

Tror du jeg (17 år) kan gå ned til en Netcom butikk og kjøpe telefonen på torsdag/fredag til ca samme pris som på nettet og med abonnement? Eller må foreldrene mine være med (mormi står som fakturamottaker på netcom)

Lenke til kommentar

Har ventet på denne type video, Apple må levere Iphone 5 med større skjerm tidlig i 2012. Galaxy Nexus ser veldig bra ut og ICS vil kjøre ennå bedre på andre mobiler i 1Q 2012, som har bedre cpu (quad Core). Skjermen på Nexusinn er en vinner.

 

Jobber du i toppen av teknologibransjen, er analytiker eller hvor får du den infoen fra? Så langt har jeg bare hørt om quad-core til nettbrett. Dessuten må du vel ha saftig batteri for å holde liv i en quad-core cpu.

Lenke til kommentar

Jobber du i toppen av teknologibransjen, er analytiker eller hvor får du den infoen fra? Så langt har jeg bare hørt om quad-core til nettbrett. Dessuten må du vel ha saftig batteri for å holde liv i en quad-core cpu.

 

Jeg tror ikke vedkommende er så langt unna sannheten her.

Når det gjelder Quad-core til nettbrett er vel Motorola Transformer Prime den store nyheten. Legg merke til at dette også har en egen slapp 500MHz-kjerne til å drive det når det ikke pågår aktivitet som krever noe særlig prosessorkraft.. Dette er en teknologi som har enda mer for seg på telefoner enn på nettbrett.

 

Quad-core i mobiltelefoner i 2012? Jeg tipper på det.

Lenke til kommentar

Jobber du i toppen av teknologibransjen, er analytiker eller hvor får du den infoen fra? Så langt har jeg bare hørt om quad-core til nettbrett. Dessuten må du vel ha saftig batteri for å holde liv i en quad-core cpu.

 

Jeg tror ikke vedkommende er så langt unna sannheten her.

Når det gjelder Quad-core til nettbrett er vel Motorola Transformer Prime den store nyheten. Legg merke til at dette også har en egen slapp 500MHz-kjerne til å drive det når det ikke pågår aktivitet som krever noe særlig prosessorkraft.. Dette er en teknologi som har enda mer for seg på telefoner enn på nettbrett.

 

Quad-core i mobiltelefoner i 2012? Jeg tipper på det.

 

Jada, quad-core i mobiler i 2012 tviler jeg ikke et sekund på, men kommer det i løpet av Q1? I så fall, burde vi som vil ha det beste vente litt til med å kjøpe ny mobil? Selvsagt kommer det bedre mobiler hele tiden, men av og til gjør de et lite "hopp", som vi så med dual-core. Har jo også hørt rykter om at Asus Padfone skal få Tegra 3 (quad-core).

Lenke til kommentar

Htc har allerede teaset med quadcore modell. Tviler på at den er tilgjengelig tidligst før sensommer 2012. Galaxy S3 har også quadcore på tegnebrettet mener jeg å ha lest. Jeg tror ikke dem har problemer med å lage prosessorene, men heller det å lage det perfekte kompromiss mellom batteri, tykkelse og prosessorkraft. Jeg tror mobile world congress i Barcelona i februar neste år vil gi oss ene pekepinne på hvilken retning mobilene vil gå. Er selv veldig fristet av å dra ned dit, nå ettersom Sas har fått direkterute fra Stavanger :)

 

 

Hmm, må si jeg angrer litt nå på at jeg bestilte den fra England når den allerede kommer til helga. Jeg hadde rett og slett ikke trua på at den skulle komme i desember i det hele tatt :)

Men er jo bra for alle dere andre at den gjør det så klart :)

Men de 1000 kronene ekstra kjenner jeg svir litt akkurat nå :p

Hehe, synes selv at telefonen ikke er verdt 5500,- Det er for mange minuser til det. 4600,- og muligheten for enkelt å kunne bruke angrefrist er jeg villig til å betale, men ikke mer. 5500 blir nesten 460,- i måneden bare telefonen. Så kommer bruk og fri data i tillegg :/

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Htc har allerede teaset med quadcore modell. Tviler på at den er tilgjengelig tidligst før sensommer 2012. Galaxy S3 har også quadcore på tegnebrettet mener jeg å ha lest. Jeg tror ikke dem har problemer med å lage prosessorene, men heller det å lage det perfekte kompromiss mellom batteri, tykkelse og prosessorkraft. Jeg tror mobile world congress i Barcelona i februar neste år vil gi oss ene pekepinne på hvilken retning mobilene vil gå. Er selv veldig fristet av å dra ned dit, nå ettersom Sas har fått direkterute fra Stavanger :)

 

 

Hmm, må si jeg angrer litt nå på at jeg bestilte den fra England når den allerede kommer til helga. Jeg hadde rett og slett ikke trua på at den skulle komme i desember i det hele tatt :)

Men er jo bra for alle dere andre at den gjør det så klart :)

Men de 1000 kronene ekstra kjenner jeg svir litt akkurat nå :p

Hehe, synes selv at telefonen ikke er verdt 5500,- Det er for mange minuser til det. 4600,- og muligheten for enkelt å kunne bruke angrefrist er jeg villig til å betale, men ikke mer. 5500 blir nesten 460,- i måneden bare telefonen. Så kommer bruk og fri data i tillegg :/

 

Syns ikke det er så mange minuser med den, men 5500 er et laken for mye kanskje ja. Men er man så utålmodig så får man svi for det :)

Lenke til kommentar

Jada, quad-core i mobiler i 2012 tviler jeg ikke et sekund på, men kommer det i løpet av Q1? I så fall, burde vi som vil ha det beste vente litt til med å kjøpe ny mobil? Selvsagt kommer det bedre mobiler hele tiden, men av og til gjør de et lite "hopp", som vi så med dual-core. Har jo også hørt rykter om at Asus Padfone skal få Tegra 3 (quad-core).

 

Quadcore kommer sannsynligvis ikke i Q1, til det er det lansert for mye moro med Dualcore i det siste.

Jeg antar at vi snakker om sent i Q2 før vi ser telefoner med quad.

 

Det med at iPhone5 bør lanseres med større skjerm tidlig i 2012 derimot ser jeg ikke på som så rart.. Jeg tipper Apple bytter ut den relanserte iPhone 4 i god tid før sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...