Gå til innhold

Amentio oppgir gal minste totalpris ved kjøp av nettbrett?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk tilbudsmail av amentio idag, på Galaxy tab 10.1 oppgir de minste totalpris til å være 3626 kr ved kjøp med Netcom Mobilt Bredbånd X-Large. da får man Nettbrettet for kr 2798.

 

Men hvis man legger sammen alle utgifter, får jeg en annen "minste totalpris":

 

Med bindingstid på 12 mnd, og de første 6 mnd til tilbudspris 69 kr, og de siste 6 mnd for 499 kr (som det ikke opplyses noe pris om):

 

Nettbrett : 2798 kr

første 6 mnd: 6 * 69 = 414 kr

siste 6 mnd : 6 * 499 = 2994 kr

For modem : 1 kr

 

Minste totalpris blir da: 6207 kr.

Som er 2581 kr mer enn oppgitt minste totalpris.

 

 

Hva synes dere? villedene? eller er dette innenfor reglene? Har jeg oversett noe?

Endret av EnvyAndroid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner ikke, jeg tror bare EnvyAndroid har misforstått (med mindre jeg har misforstått). Minste totalpris (3 626 kr) er prisen for abonnementet, mens den andre prisen som oppgis (2 798 kr) er prisen for nettbrettet. Totalt blir dette 6 424 kroner. 3 626 kroner for en Galaxy Tab inkludert abonnement er en usannsynlig pris.

Lenke til kommentar

Det er ikke utenkelig at du har rett, men da er i det minste siden til Amentio veldig rotete og det kommer dårlig frem hva minste totalpris faktisk er. Noe som er i strid med markedsføringsloven(se linken eg la inn over).

Den er veldig rotete, ja, og de gjør det veldig enkelt å misforstå. Trådstarter bør absolutt ta kontakt for å forsikre seg om hva den egentlige totalprisen blir.

Lenke til kommentar

Jeg regner ikke, jeg tror bare EnvyAndroid har misforstått (med mindre jeg har misforstått). Minste totalpris (3 626 kr) er prisen for abonnementet, mens den andre prisen som oppgis (2 798 kr) er prisen for nettbrettet. Totalt blir dette 6 424 kroner. 3 626 kroner for en Galaxy Tab inkludert abonnement er en usannsynlig pris.

 

Jeg la sammen summene og kom til 6424 jeg også.

Men minste totalpris skal jo inneholde alle summene(?) altså i dette tilfellet skulle den vært 6207 kr.

3626 kr for tab + abonnement virker ikke sannsynlig nei, men ikke alle er oppdaterte på slike priser, og folk kan lett gå på en smell slik ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...