Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Ser feil og trykker meg inn i barbertråden når jeg trodde det var babetråden. 9 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 kjører taxi som jobb, får provosjons lønn så får penger for og sitte på ræva, men jeg får heller ikke penger av og sitte på ræva, hva skal jeg gjøre da? 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 har fått varsel på engelsk skriftlig og muntlig, lærern lo da hun ga meg arkene jeg måtte skrive under på. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Har spist knekkebrød med spekeskinke, er nå veldig tørst, men orker ikke å gå helt ned til kjøkkenet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Blei ikke helt fornøyd med de ovnsbakte potetbåtene jeg lagde inntil reinsdyrsteken jeg hadde til middag i dag. 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Hvis ikke CDON sender Skyrim i morgen får jeg det nok ikke til release. FML Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Føttene mine er for varme så jeg svetter. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Lydkortet fungerer allikevel, bare ikke i min PC Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Lommeboka mi er så full av mynter at den gneger mot låret. 9 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Får ikke penger på konto før i morgen, så må vente med Skyrim. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Ser feil og trykker meg inn i barbertråden når jeg trodde det var babetråden. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Den nye jakken jeg har kjøpt har litt for trange ærmer til skinnhanskene mine. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Skulle kjøpe snus i går men bensinstasjonen tok ikke imot tusenlapper.. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Jeg må pisse, men det er så langt til dassen. Ikke har jeg noen tomme brusflasker her heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg kan ikke tillate meg selv å begynne på Skyrim før eksamene er ferdig. Damn you, cruel, cruel world! Endret 15. november 2011 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Populært innlegg Sanony Skrevet 15. november 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg hater sola. Skulle bare teste ut MW3 på den nye LED-TV'en, så lyste sola gjennom vinduet i en slik vinkel at jeg ble ubehagelig varm på leggen. Jeg måtte da reise meg opp og trekke for gardinene. På vei tilbake til sofaen snublet jeg i ledningen til kontrollen og veltet glasset med sjokolademelk som jeg hadde ordnet tidligere, og siden det var det siste sjokopulveret som var igjen måtte jeg ta sitronbrus istedenfor. Da jeg hentet det, stod selvfølgelig TV-en på oppe i stua. Jeg glemte hva jeg skulle gjøre, og ble sittende å se på et program jeg egentlig ikke ville se, fordi jeg var sliten og stolen var deilig. Alt dette maset førte til at jeg nå må utsette spillingen til etter middagen istedet, altså ikke slik jeg hadde planlagt, og det bare på grunn av sola. Endret 15. november 2011 av Sanony 15 Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Kom på noen hverdagslige problemer også: - Når jeg for en gangs skyld vil være sunn og drikke litt vann, er vannkrana i isbitmaskinen ødelagt, og det tar over 20 sekunder før vannet i springen blir kaldt. Med vannmangel hadde vi i det minste hatt en uskyldning for å ikke drikke vann. Noen er visst heldigere enn andre... - Når jeg bruker isbitmaskinen etter å ha helt oppi brus, bruser det over og søler langs hele kjøleskapet og ned til gulvet, slik at det blir ekstra stor flate å tørke opp. Det får da være grenser for hva man må gjennomgå for en iskald cola. Og siden jeg først er inne på isbiter, er det ganske irriterende når jeg har gått tom for sugerør, slik at jeg får en vond ising på tenna når jeg drikker. - At jeg åpner kjøleskapet hvert 15 minutt bare for å oppdage at det er fullt av mat som ikke frister, har blitt en plage den siste tiden... - Og tenk hvor praktisk det ville vært å ha mindre møbler i huset. Hver gang jeg skal støvsuge står det jo masse unødvendige ting i veien. Andre steder trenger man i det minste ikke å være veltrent og smidig for å få rengjort huset. Endret 16. november 2011 av Sanony 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Har vært lite å gjøre på jobb den siste uken så jeg har måtte sitte på reddit og kjedet meg store deler av dagen 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Gah, julelunsj i kantina på jobben, med det resultatet at jeg har spist en gigantisk julemiddag til lunsj. Mettere enn en bjørn i et sauefjøs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg må sette på en ny oppvaskmaskin, men før jeg kan det må jeg tømme den for det som allerede er der. GAH! STRESS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå