mathiasxx9494 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Makan til mye syting det kommer fra det Afrikanske kontinent, ikke har de ditt og ikke har de datt. Da skulle de vist hvilke grusomme problemer vi har her i den vestlige verden. Jeg skulle nemlig ha gym i dag, men det utenkelige hadde skjedd... Gymtøyet hadde ligget hele høstferien med vått håndkle og gamle sokker. Jeg kan si dere en ting det luktet ikke godt Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg har begynt å like single malt whiskey, men jeg vet ikke om det er fordi jeg virkelig liker det eller om det bare er på grunn eksklusiviteten. Jeg må bruke høyre hånd for å nå nøklene / mobilen i venstre bukselomme fordi jeg har gips. Endret 12. oktober 2011 av Dassen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av all sjokoladen jeg har kjøpt 2 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er seriøst slitsomt å lage pizza, holdt på å dø helt når jeg måtte reise meg for å ta den ut av ovnen. Herregud, å leve kan vær slitsomt noen ganger. 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Har for mye mat i kjøleskapet. det er fullt og jeg får ikke plass til mere. mat ramler ut når jeg skal putte mere inn 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 brukte en evighet på butikken for å velge noe gode snacks, nå har jeg kommet hjem og er ikke helt fornøyd med valge mitt :/ 4 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 at grandiosaen ikke er ferdig enda. @Bass Boy Føler med deg broder. Vær sterk! 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ahh, varm pils 3 Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Mistet nettopp en 50-lapp under sofaen slik at den ligger litt vanskelig til, den blir nok fanget opp av støvsugeren når vaskehjelpen kommer. 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 14. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2011 Det tar sykt lang tid å kopiere filer fra serveren til lokalt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg flyttet alt serverinnholdet til ny server, men nå angrer jeg fordi det er så mye jobb i etterkant Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor kjøpte jeg ikke hurtigris? Fuckings 12 min koketid.FML 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Bordet flytter seg når jeg hiver beina på det, så jævlig irriterende! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 De hadde ikke General Onyx på butikken i stad så jeg måtte kjøpe en annen snus. Dette er tortur. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan også nevne at brødet jeg akkurat mekka holder på å dette sammen, kjøpte dette i dag tidlig. Vurderer saksøkning av bakeri. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er ett eller annet jeg ikke er helt fornøyd med akkurat nå, men klarer ikke å sette fingeren på det. Sitter vel ikke godt, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Æsj, har spist alt for mye god mat og er METT, ubehagelig mett. De sultene barna i Afrika skulle bare vist hvor vondt det er å være mett 3 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Æsj, har spist alt for mye god mat og er METT, ubehagelig mett. De sultene barna i Afrika skulle bare vist hvor vondt det er å være mett Hehe, blir alltid blandet stemning hvis noen drar den 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Min nye smartphone er tom for strøm men jeg gidder ikke lade den. Laderen ligger hele 2meter unna og armen min rekker ikke så langt... Foresten så kan no den pringles boksen umulig telle, den er rett og slett for liten. Har jo nesten bare hud på handa bortsett fra bein da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja fy faen, her og. Stappmett, men det verste for meg er at jeg blir så trøtt. Hardt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå