Gå til innhold

Racingspill med lokal flerspiller


Doochebag

Anbefalte innlegg

Pleier å ha endel venner over, og vi har siste årene funnet ut at bilspill er tingen. Tenker da ikke på bilsimulatorer men spill som Blur, SplitSecond o.l.

Så tenkte å sjekke her om noen har noen bra forslag!

 

Må være mulighet for split-screen (hvertfall 2 samtidig, jo flere jo bedre). Er mer underholdende hvis det er mulighet for å "skyte" hverandre eller "trigge events" som i Split Second. Men ettersom det kanskje ikke er så vanlig med slike spill godtar vi selvfølgelig alle tips til morsomme flerspillermuligheter.

 

Spill som ikke har blitt utgitt er også helt greit, så får jeg satt opp en notis i kalenderen om når det kommer. Hvis det er noen gode spill utenfor bil-sjangeren tar vi tips der og - ikke alltid dumt å bytte sjanger.

 

Men at hvertfall to kan spille samtidig er et krav. Har bare Xbox 360 (Wii'en ble solgt etter et års tid) men kan gå til anskaffelse av PS3/Wii hvis spillet virker lovende nok ettersom det er blitt så billig for konsoller.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-spilling går ikke så bra når vi sitter 2+ personer som helst vil spille sammen (med en kontroll hver). Alle PCene hjemme er macer så måtte jo blitt bootcamp elns, kunne tatt med jobb-laptopen og koblet til TVen men blir litt mye i forhold til å bare kjøpe et nytt konsollspill. Men hvis TrackMania kom til konsoller hadde det vært et fint alternativ. Er det noen rykter ute om mulige oppfølgere til spill som SplitSecond eller Blur?

 

Vi har også gått mot at vi godtar relativt mange forskjellige multiplayer spill så lenge det er mulighethet for flere samtidig. Spilling for meg er ikke noe jeg gjør alene (utenom spill som BF:BC2 som faktisk har greid å kapre meg).

 

Kanskje litt OT men vil BF3 ha mulighet splitscreen online slik som COD:BO (eneste positive med det spillet i min mening)?

 

Takk for innspillene hittil, men helst tips mot konsoll :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...