Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener at Swype ikke dukker opp etter at du oppgraderte, så opplevde jeg det samme. Løses ved at du går inn i Innstillinger->Programmer->Administrer Programmer. Velg 'Alle' og gå helt ned til Swype. Velg så 'Tøm data'

Da fungerer alt normalt hos meg.

Lenke til kommentar

Skaffet meg Note'n i forrige uke og må si det er et hav av forskjell fra min LG Optimus 2X som var HELT katastrofal. Treigere møkkamobil skal du lete lenge etter. Det eneste jeg kommer til å savne er HDMI-utgangen.

 

Men, jeg sliter med at Note'n plutselig ikke vil laste inn nettsider? Noen som har vært borti det? Gjelder standard browser og prøvd med Opera også med samme resultat. Den bare timer ut etter en stund (pga. det går utrooooolig tregt). Har datatilgang og f.eks. mail og Google Play fungerer. Har prøvd å stoppe/starte datatilkobling for å se om det hjalp, men uten resultat.

 

Dette har skjedd 2 ganger (på 4 dager).

 

Noen kommentarer?

Lenke til kommentar

Men, jeg sliter med at Note'n plutselig ikke vil laste inn nettsider? Noen som har vært borti det? Gjelder standard browser og prøvd med Opera også med samme resultat. Den bare timer ut etter en stund (pga. det går utrooooolig tregt). Har datatilgang og f.eks. mail og Google Play fungerer. Har prøvd å stoppe/starte datatilkobling for å se om det hjalp, men uten resultat.

 

Dette har skjedd 2 ganger (på 4 dager).

 

Noen kommentarer?

 

Hadde dette noen ganger selv. Restart av mobilen eller deaktivere / aktivere GPRS løste det.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Men, jeg sliter med at Note'n plutselig ikke vil laste inn nettsider? (...)

 

Dette har skjedd 2 ganger (på 4 dager).

 

Noen kommentarer?

 

Hadde dette noen ganger selv. Restart av mobilen eller deaktivere / aktivere GPRS løste det.

 

-KJ

 

Niks. Funker dårlig her. Argh, er det ikke mulig å få en telefon uten problemer nå til dags?

:cry::wallbash:

 

[edit]

 

Det fungerer greit på wifi, men mobilnett funker ikke. "nettverket" veksler sporadisk mellom H+, H og 3G. Har Telenor.

Endret av doraemon
Lenke til kommentar

Hei

Men, jeg sliter med at Note'n plutselig ikke vil laste inn nettsider? (...)

 

Dette har skjedd 2 ganger (på 4 dager).

 

Noen kommentarer?

 

Hadde dette noen ganger selv. Restart av mobilen eller deaktivere / aktivere GPRS løste det.

 

-KJ

 

Niks. Funker dårlig her. Argh, er det ikke mulig å få en telefon uten problemer nå til dags?

:cry::wallbash:

 

[edit]

 

Det fungerer greit på wifi, men mobilnett funker ikke. "nettverket" veksler sporadisk mellom H+, H og 3G. Har Telenor.

 

Hei tror det må være noe telenor nettverksavhengig problemer? Min også treg i dag fungerte helt fint i går og i helgen. Ingen endring mhp hastighet på trådløs nettoppkobling etter oppdateringen som kom i forrige uke.

 

Er litt merkelig for det virker som det bare er web sider som er problemet (uavhengig av nettleser) nedlasting av apper mail etc går helt som smurt....

Lenke til kommentar

Hei

Men, jeg sliter med at Note'n plutselig ikke vil laste inn nettsider? (...)

 

-snip-

 

Hadde dette noen ganger selv. Restart av mobilen eller deaktivere / aktivere GPRS løste det.

 

 

Niks. Funker dårlig her. Argh, er det ikke mulig å få en telefon uten problemer nå til dags?

:cry::wallbash:

 

[edit]

 

Det fungerer greit på wifi, men mobilnett funker ikke. "nettverket" veksler sporadisk mellom H+, H og 3G. Har Telenor.

 

Hei tror det må være noe telenor nettverksavhengig problemer? Min også treg i dag fungerte helt fint i går og i helgen. Ingen endring mhp hastighet på trådløs nettoppkobling etter oppdateringen som kom i forrige uke.

 

Er litt merkelig for det virker som det bare er web sider som er problemet (uavhengig av nettleser) nedlasting av apper mail etc går helt som smurt....

 

Ringte Telenor og de kunne ikke finne noen feil. Har fått tilsendt nytt SIMkort for sikkerhets skyld...

Lenke til kommentar

Dere har sjekket APN, så klart? :)

 

-KJ

 

Hvordan er denne telefonen i bruk? Har pr idag galaxy S2 og vurderer å bytte til Note, men er noe skeptisk til størrelsen, men har lest overalt på nett at det bare er en vanesak.

 

Kun vanesak.

 

Men lag deg den vanen at du ikke har den i lomma når du knytter skolissa. Det kan fort koste dyrt å knyte skoa om du ikke gjør det.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Hvordan er denne telefonen i bruk? Har pr idag galaxy S2 og vurderer å bytte til Note, men er noe skeptisk til størrelsen, men har lest overalt på nett at det bare er en vanesak.

 

Bruker den stort sett med to hender, men KAN bruke med 1,3 hender hvis jeg konsentrerer meg :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...