Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Tab 10.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det mange her som har opplevd problemer med at glasset "tar borti" skjermen på Galaxy Tab 10.1? Slik at det blir slike merker som ser ut som om man trykker veldig hardt på en lcd skjerm.

 

Ser ved å google litt at det visstnok er en del folk som har fått Tab 10.1 med denne fabrikasjonsfeilen. En kamerat av meg har fått det på sin. Den er vel ca en uke gammel bare.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Helt utrolig at dette nettbrettet fikk 6'er.. har aldri følt meg mer lurt. Ikke rart de ikke lar deg prøve slikt i butikken, for dette var helt forferdelig. Tregere nettbrett har jeg aldri vært borti.. har en Transformer, Tablet S, iPad 1 og 2.. da iPad naturlig nok er raskest, så kan jeg også si at Transformer og Tablet S ikke er så aller verst de heller, selv om de også lugger litt. Men denne tableten her lugger som bare det. Trege menyer, touchwiz eller hva det heter er utrolig treigt, og den kommer med massevis av bloatware.

 

Det er selvfølgelig positive ting med nettbrettet, men ingenting som etter min mening kunne dratt det lenger enn til en 4'er i mine øyne. Jeg leverte det tilbake etter 2 ukers bruk, da det rett og slett tok kaka for min del.. får heller vente på Transformer Prime, da kan det hende vi snakker fart.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Ja, først 6, så en 5, osv...

 

Det er en elendig praksis. Det gir et veldig feilaktig bilde av produkter gjennom tid. Det er fornærmende når de tror ikke lesere klarer å sette terningkast i sammenheng med tidspunkt for omtalen, i tillegg til at tekst og terningkast ikke lenger passer sammen. Rett og slett idiotisk.

 

Og jeg mistenker også at dette ikke er praksis for alle tidligere omtaler? Eller ender alle terninger på 1 etterhvert? Really?

 

Har lite å si at det har blitt nevnt flere ganger i denne tråden eller andre. Når jeg slår opp en test av et produkt forventer jeg som forbruker å finne en test som reflekterer tiden produktet tilhører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...