Gå til innhold

Skyrim er mindre enn du tror (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye Xbox 360.plater har faktisk litt større lagringsplass enn tidligere. Tror det er noe sånn som 14 GB, kan hende jeg tar feil. Men uansett, tror spillet kommer til å kjøre elendig for 360-brukere som ikke innstallerer, men så vet jeg ikke om det finnes så mange av de.

De nye discene har bare plass til 8GB, men det er uansett en betydelig forbedring fra 6,8GB.

Lenke til kommentar

Var vel heller det at jeg hadde håpet de hadde oppdatert hardwaren i xbox360 til dx11 innen nå. Falske forhåpninger med andre ord.

Du tullar sant? Du ser vel problemet med det?

 

Hvis det funker for PC'er, hvorfor ikke på xbox? At man f.eks kan bytte ut skjermkort, osv. Ser ikke problemet, nei.

Lenke til kommentar

Jeg eier både ganske bra pc, 360 og PS3, og etter 2 supermislykkede spill på PS3 fra bethesda, skal jeg aldri i hele mitt liv kjøpe et bethesda produkt til den maskinen. Vet ikke om det bare ikke går an å optimalt programmere gamebryo til PS3 eller hva det var , men advarer uansett. Oblivion og new vegas (oblivion GOTY) er spillene. New vegas vet jeg var mye bugs og lignende men altså freeze hver time, svinmye FPS drops og dårligere grafikk.

My 0.02$

Lenke til kommentar

Rared to the max? Det gir ikke mening engang. :p

 

Win-rared to the max sikkert :p

 

BakaBerg: Jeg kjøper omtrent alle multi-plattform til xbox av en grunn. Ps3 har vel knapt noen multiplattform spill som er bedre. Feks så Red Dead Redemption merkbart styggere ut.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har skjønt, har det hittil blitt vist frem på 360 fordi det var mest praktisk for dem, og det ser jo veldig fint ut. Har allerede forhåndsbestilt det på nevnte konsoll og krysser fingrene.

De fikk jo en del kjeft for Oblivion demoen som ble vist med effekter (dynamisk skjygge) på pc som ikke var med i spillet.

Vet ikke hvorfor det ble droppet, trolig buggete som sjangs for at det kræsjet spillet om du brukte fireball på en haug med objekter som en bokhylle.

 

Når det gjelder loadingtime, den blir nok større en Oblivion og Fallout. Siden platestørelse er et problem må den rote rundt på plata for å finne de forsjellige delene den trenger for en scene. Men det er også ganske opplagt at et stort åpen spill i praktisk krever hardisk.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har skjønt, har det hittil blitt vist frem på 360 fordi det var mest praktisk for dem, og det ser jo veldig fint ut. Har allerede forhåndsbestilt det på nevnte konsoll og krysser fingrene.

 

No finn eg ikkje artikkelen, men RPS observerte for ein tid sida at dei stort sett har demonstrert spelet (mellom anna på E3 og Gamescom) på ein high-end PC med ein Xbox-gamepad plugga inn, slik dei fleste utviklare gjer no.

Lenke til kommentar

Rared to the max? Det gir ikke mening engang. :p

 

Win-rared to the max sikkert :p

 

BakaBerg: Jeg kjøper omtrent alle multi-plattform til xbox av en grunn. Ps3 har vel knapt noen multiplattform spill som er bedre. Feks så Red Dead Redemption merkbart styggere ut.

 

Er få ja, men merkbart bedre på PS3 er faktisk Dead space og dead space 2, Assassins creed brotherhood og Arkham asylum for å nevne fire hvertfall!

 

Uansett blir sikkert 360 versjonen av skyrim først for meg. Så pc versjonen når noen gode mods har blitt sluppet

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

 

Hvis det funker for PC'er, hvorfor ikke på xbox? At man f.eks kan bytte ut skjermkort, osv. Ser ikke problemet, nei.

Fordi det hadde gjort konsoll spilling nærmest like frustrerende og forvirrende for folk flest som PC spilling. Konsoll spillere er ikke PC spillere.

 

Så pc spillere har det frustrerende og forvirrende? Vet ikke hvilken dato du lever i, men til dags dato er det veldig lite problemer med PC. Selvfølgelig er det alltid en eller annen som har problemer med drivere og får ikke spillet sitt til å virke, men stort sett går det greit. Værtfall de jeg kjenner har få problemer med PC spill.

Lenke til kommentar

Så pc spillere har det frustrerende og forvirrende? Vet ikke hvilken dato du lever i, men til dags dato er det veldig lite problemer med PC. Selvfølgelig er det alltid en eller annen som har problemer med drivere og får ikke spillet sitt til å virke, men stort sett går det greit. Værtfall de jeg kjenner har få problemer med PC spill.

Utan å væra for påståeleg no, så trur eg det han meinar er at, å byrje å oppgradere GPU, CPU, Minne etc i konsoll er berre eit absurd forslag. Det som er tingen med konsoll, er at samtlege har det same utgongspunktet. Du tek plata, puttar den i maskinen du ønskjer, og så spelar du - ferdig arbeid.
Lenke til kommentar

Utan å gjere nokre større djupdykk, så meinar eg bestemt at AC: Brotherhood hadde betre performance på XBOX360. Las gjennom Digital Foundry sin head2head for ei lita stund sidan.

 

Edit: Det same gjeld Batman Arkham Asylum, iflg Digital Foundry.

 

Synes Batman AA så skarpere ut på PS3 en 360, men med mere jaggies. Men jeg har jo PC versjonen som jeg fikk tak i for 34,- ;)

Skyrim blir bra, men er redd for at The Witcher 2 kommer jeg til å like bedre nettopp fordi Skyrim bærer frem på konsoll som er "likksom" den sterkeste hardwaren der ute

 

Har jo hørt fra diverse brukere her inne som sier at 6000,- ikke holder for å slå 360 sin kraft med grafikk, dette er helt feil og dem har bare ledd av meg ;)

Kammeraten min har en på til 6k og han kjørte BFBC2 i 1080p, 4xAA med 60 FPS hele tiden.

 

Bare å håpe at dette spillet ikke har mindre innhold...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...