Gå til innhold

Slik er Samsung Galaxy Tab 10.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med min Galaxy Tab 10.1, etter billig kjøp på cdon.no til litt over 4,500 (Svensk prisspot). Man kan koble til tastatur og mus til Galaxy tab'en, og få dette til fungere som det skal. Det følger med en enhet som kan koble til USB, så dette kan dere i redaksjonen prøve ut.

 

Til informasjon, så har den dog litt problemer med programavslutningen i TouchWiz delen, så derfor må inn på innstillinger for å avslutte. Dette kan være litt plagsomt i lengden, men går greit.

 

Ellers, er dette er ganske greit nettbrett. Er mer fornøyd med dette enn med iPad 2.

Lenke til kommentar
Mens iPad ble beskyldt for å være en kjempediger iPod touch, kan Galaxy Tab 10.1 like gjerne beskyldes for å være en kjempediger Galaxy S II.

 

Trodde mye av grunnen til at ipad ble beskyldt for det lå i at operativsystemet på ipad og iphone er i bunn og grunn klin likt, bare forstørret på ipad.

 

Er selv enig i at android 3.x ligner(man kjenner seg igjen) på 2.x, men mener de ikke er like like som ipad og iphone OS.

 

Gleder meg til test forøvrig, har bestilt galaxy tab allerede og har en hp touchpad på vei =) Gleder meg som en unge til å få begge.

Endret av Viewety
Lenke til kommentar

Det følger med en enhet som kan koble til USB, så dette kan dere i redaksjonen prøve ut.

 

Tilsynelatende er dette noe som kun fulgte med noen veldig få enheter som CDON sendte ut. Flere som bestilte til CDON fikk ikke med denne, og CDON visste visstnok ikke noenting om at disse hadde fulgt med på enkelte. Norsk retail box fra Netcom hadde heller ikke med USB adapter.

 

Denne må dermed kjøpes i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg har også brukt en Tab 10.1 en dag...

Personlig mener jeg at det er "to little to late"... Trist at Samsung har fomlet rundt i flere måneder for å prøve å matche iPad 2, og ikke bare lansert produktet i våres!

 

Førsteinntrykket mitt av Honeycomb både på Xoom og tab 10.1 er også at det ikke er helt klart for "prime-time". Forhåpentligvis blir dette bedre med neste versjon av Android.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1314122743' post='18211064']

Jeg har også brukt en Tab 10.1 en dag...

Personlig mener jeg at det er "to little to late"... Trist at Samsung har fomlet rundt i flere måneder for å prøve å matche iPad 2, og ikke bare lansert produktet i våres!

 

Førsteinntrykket mitt av Honeycomb både på Xoom og tab 10.1 er også at det ikke er helt klart for "prime-time". Forhåpentligvis blir dette bedre med neste versjon av Android.

 

i forhold til hva?

 

Så vidt jeg vet er det ikke noen tablets på vei til markedet som har bedre hw.. tab 10.1 er absolutt ett godt alternativ til ipad2 etter min mening.. og ipad 3 kommer ikke før 2012(det vet jeg ikke sikkert da, bare det siste jeg har hørt)

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1314122743' post='18211064']

Jeg har også brukt en Tab 10.1 en dag...

Personlig mener jeg at det er "to little to late"... Trist at Samsung har fomlet rundt i flere måneder for å prøve å matche iPad 2, og ikke bare lansert produktet i våres!

 

Førsteinntrykket mitt av Honeycomb både på Xoom og tab 10.1 er også at det ikke er helt klart for "prime-time". Forhåpentligvis blir dette bedre med neste versjon av Android.

 

Her har vi et produkt som 100% matcher Ipad og med et bedre OS. Det kan da umulig være noe galt i det?

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Ikke vet jeg hvordan det er med etterspørselen, men til min store overraskelse kunne jeg faktisk gå inn i den nærmeste Elkjøp butikken og plukke med meg en om jeg ville. Dog nøyde jeg meg med å trykke litt på den som stod utstilt.

 

Imponerende greier, men etter min mening er 16GB for lite til mitt bruk når den ikke har støtte for memorycard.

 

Det som forunderer meg er at det skal være så forbanna vansklig å få 32GB'en hit til landet.

Men i det tempoet her så er vel Asus Transformer 2 aktuell før det dukker opp noen 32GB Wi-Fi GT 10.1 her til lands.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1314122743' post='18211064']

Jeg har også brukt en Tab 10.1 en dag...

Personlig mener jeg at det er "to little to late"... Trist at Samsung har fomlet rundt i flere måneder for å prøve å matche iPad 2, og ikke bare lansert produktet i våres!

 

Førsteinntrykket mitt av Honeycomb både på Xoom og tab 10.1 er også at det ikke er helt klart for "prime-time". Forhåpentligvis blir dette bedre med neste versjon av Android.

 

Her har vi et produkt som 100% matcher Ipad og med et bedre OS. Det kan da umulig være noe galt i det?

Alt handler ikke om Mhz og MB vet du. Innhold er det viktigste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ma bare slenge meg pa og anbefale denne. Det er en fantastisk tablet.

 

Jeg jobber daglig med a plukke fra hverandre alt som er av tablets i Statene, og jeg tror nok dette er den beste som er der ute per i dag.

 

Ipad er nok fremdeles 'lettere' i bruk, men ogsa veldig begrenset. Hvis du er komfortabel med noe som helst over "fullstending nybegynner" er dette antagelig det beste kjopet du kan gjore :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...