Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Henta han før jeg så det, virker knall, har enda ikke starta sesongen dog!

Solgte også min beste Midtstopper, Mangane, som var verdsatt til 44 mill. For 90 mill, så kunne jo ikke si nei.

Henta inn erstattning for han : Slobodan rajkovic.

 

Vant forsåvidt ligaen, ligacupen og euro cup! Første sesongen.

Adebayor inn på lån, Oxlade chamberlain inn på lån.

 

Guti henta jeg første sesongen(fri transfer)

Og Olivier giroud brukte jeg alle pengene jeg hadde første sesongen på.

I tillegg til Arne Friedrich på free transfer.

Så ser frem til en ny spektakulær sesong!

 

Har forresten solgt mange av de "backup" spillerene jeg hadde, og tatt opp fra reserve/junior laget isteden for, da mange av de var useless!

Backup spillerene ble solgt for mellom 10 og 25 mill, så ble god inntekt der!

 

Og med tanke på jeg vant Ligacup, Liga og Euro cup, så gikk jeg fra omtrent minus til noen hundre millioner i pluss! :D

 

 

Tips til en grei Midtbane spiller? Vanlig sentral midtbane spiller.

Hadde Denilson på lån fra Arsenal + Yann M'vila.

 

Men nå skulle de ha 20 mill bare for å låne han, så det gadd jeg ikke, dermed står jeg litt svakt på midtbanen, bruker en sentral, og en ballvinnende(M'Vila)

Har guti i reserve tho.

Endret av elx90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode tips på kordan man kan søke gjennom spillet for gode spillere på en rask måte? Akkurat nå går eg fra klubb til klubb å sjekker spillere der i de posisjonene eg treng, men finner sjeldent noe som har noe særlig talent. Tar vel lang tid på den måten

Lenke til kommentar

Love when this happen... Heldigvis var det ikke mot verdens beste lag så klarte 1-0 ^^

 

Noen som har noen gode tips på kordan man kan søke gjennom spillet for gode spillere på en rask måte? Akkurat nå går eg fra klubb til klubb å sjekker spillere der i de posisjonene eg treng, men finner sjeldent noe som har noe særlig talent. Tar vel lang tid på den måten

 

Søk på attributer som de trenger i den posisjonen og gå fra der, send scouts etter de som er attraktive. Start low på de fleste og heller gå opp litt. Sånn jeg finner spillere som ikke er spesielt "gode" men i den posisjonen og jobben de har er det geniale (Nöthe som poacher etc, scorer mål. intent annet xD)

post-262771-0-35734100-1343079108_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Herligt, kommer i gruppespill i Champions league...

Dortmund , Barcelona og Olympiakos...

 

Penger i kassa!

 

Det å komme i gruppe med veldig gode lag er ikke nødvendigvis negativt. Klarer du å dra i land en seier og et par uavgjort kan det for være at de andre lagene deler såpass mye på poengene at du karrer deg videre.

Lenke til kommentar

Er Tottenham og har ikke fullført første sesong enda. Men fra sesongstart har jeg vært plaget utrolig mye med skader, på en rekke spillere. I de første 5-6 kampene hadde jeg så mange skadet at jeg kun hadde 3-4 spillere tilgjengelig på benk. Noen som vet hva dette skyldes, at spillerene blir skadet i ny og ne?

Lenke til kommentar

Ja jeg trodde jeg hadde gjort det;p (Sydd de sammen)

Men det hadde jeg visst ikke.

 

 

Er videre ifra en sinnsyk gruppe ( I mine øyner)! Etter å ha :

Slått olympiakos 3-0(H) og 1-0(B)

Slått Dortmund 3-0(H) og 3-1(B).

Tapt 2-4(B) og vunnet 2-1(H) Mot selveste Barcelona!.

 

Gruppa så slik ut : Så i den siste kampen så var både Stade Rennais og Barcelona videre, men å komme framfor dem var orgasmisk!

Stade rennais 15

Barcelona 13

Dortmund 7

Olympiakos 0

 

Ligger i tillegg til det, på første plass i serien, men har røket ut av ligacupen:p

.

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Si hvordan ligadebuten gikk heller:=)

Ligadebuten var borte mot Aston Villa i første seriekamp!

Skåret etter 2 minutter, assist i det 14 minutt med innlegg til Downing!

Kampen endte dessverre 3-3 etter Hattrick av Bent for de. Hadde dessverre skade på Agger, Lucas og Gerrard! Er fornøyd med at vi hadde mest ballbesittelse og flest sjanser da, når det var bortekamp..

 

Han har ellers skåret og hatt flere assist i flere av treningskampene!

Lenke til kommentar

Har du dårlige treningsfasiliteter? Dårlig gressmatte på stadion? Dårlige fysioterapeuter? For hardt treningsprogram? For mange kamper? Spiller du med spillere som er i dårlig form når kampene starter? Er spillerne dine skadeutsatte også før de kom til deg (i så fall er det lite du kan gjøre)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...