Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev så spiller jeg med LFCMarshall summer update så Gylfi er på White Hart Lane...

 

Konoplyanka er solgt og de to andre er ikke gode nok, dessverre. Jeg har spillere som er bedre..

 

Ah beklager, så ikke du spilte med summer update.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid misunnet de som tar relativt ukjente lag fra lave divisjoner til verdensherredømme eller jobber seg til managerrolle i Real Madrid/Man Utd/Barcelona fra å ha startet uten klubb.

 

Har til nå bare oppnådd suksess ved å starte i klubber som Man Utd.

 

 

Kjedelig med suksess med så gode klubber som de du sier der.

Men å bygge seg opp reputation nok til å ta over en av de klubbene er noe annet.

 

Men er en fantastisk følelse å vinne CL med f.eks Q.P.R !

Lenke til kommentar

Har vunnet alt som kan vinnes med Man Utd, Real Madrid, Spania, Inter, Chelsea og England, i den rekkefølgen alt på samme save. Men da startet jeg altså i Man Utd.

 

Hadde også en 6 sesongers save med Vard Haugesund (lokallag, gir meg mer en å spille med lag som HamKam) der jeg ikke engang klarte opprykk.

 

Har nok ikke tolmodighet eller innsikt nok til å tranformere ett bunnlag til ett topplag.

Lenke til kommentar

En spiller som kom til mitt Stade Rennais lag(Jonathan Pitroipa) rett før jeg tok over laget(2011) For 25 mill, holder nå på å bli solgt for 100 millioner, og vurderer kontrakts tilbud fra Arsenal, Ajax og Inter!:o Sykt:D

 

Trenger dog en god erstatter, venstre eller høyreving(Helst en som kan begge)

til rundt 80-120 mill!

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...