Gå til innhold

Ting du tror det bare er du som gjør


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke tanken på å føre fingrene mine gjennom nyvasket tørt hår.

 

Mobilen ligger i høyre lomme, resten i venstre.

 

De tre-pinnen du får med kaffien på feks ICA er grusomme å slikke, klarer ikke engang tanken på å slikke de.

 

Vasker alltid håret får resten av kroppen.

 

Tørker av meg vannet i dusjen før jeg går ut av dusjen.

 

Tar av meg sokkene sammen med boksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De tre-pinnen du får med kaffien på feks ICA er grusomme å slikke, klarer ikke engang tanken på å slikke de.

 

Gatekjøkkenet her borte har sånne små trepinner man skal bruke til å spise chips. De smaker en blanding av avføring og grisefett, fatter ikke at noen i det hele tatt vil bruke dem når de eter.

Lenke til kommentar

Jeg får ofte frysninger av ubehandlet treverk. Eksempelvis ispinner. Ekkel, uggen følelse av å slikke ren en pin-up-ispinne. Likevel klarer jeg ikke la være når jeg først spiser en ;)

Jeg og!

Lyden av ubehandlet, tørt tre mot not annet ubehandlet tørt tre er helt grusom, og følelsen av det mot tenner og fingrer også.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Jeg mumler ofte for meg selv på Engelsk eller Norsk. Det er ofte når jeg er meget konsentrert eller om jeg er trøtt.

 

Jeg har også en tendens til å ALLTID tromme, mime eller synge når jeg hører på musikk. Jeg kan vedde på at alle dem jeg bor på hus med er lei av å høre på alto halvtonen til Toto - Afrika eller diverse Opeth-sanger. Jeg synger ikke slik som vokalistene gjør, jeg bygger på halvtonen og trommer med fingrene, eller nynner bass-linjene.

Fint å høre at det finnes fler mumlere der ute i verden :thumbup:

 

Kan kjenne meg litt igjen på syngingen også, bare at jeg pleier å synge så stygt og falskt jeg kan. Regner med at det er noen som er lei av å bli vekket av meg som synger I will always love you av Whitney Houston tidlig på en søndagsmorgen :whistle:

Lenke til kommentar

Når jeg skal dusje, henger jeg alltid et plagg på dørhåndtaket så nøkkelhullet blir dekket til, så ingen kan se inn. Jeg gjør det uansett om jeg er alene hjemme eller ikke.

 

Jeg drikker aldri av samme side/sted av glasset to ganger.

 

Tenker at noen følger med på meg når jeg er hjemme, og handler deretter. Når jeg tenker sånn, ender det med at jeg velger sunnere alternativ når jeg er sulten og skal ta noe å spise. Svitsjer jeg gjennom tv-kanalene, passer jeg på å stoppe noen sekunder lenger på f. eks nyhetene enn en tilfeldig dårlig film på tv3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før måtte jeg nesten alltid skylle glasset før jeg brukte det. Følte liksom at det ikke var rent før jeg gjorde det :)

 

Når det gjelder marsipangriser pleier jeg å bite av hode først! Ja, jeg er en ekte predator.

 

Før ble jeg også kvalm og fikk en skikkelig uggen følelse av alarmen på mobiltelefon.

 

Det var en periode jeg kunne hilse på folk "Hei, jeg heter Heradon" "Hei, jeg heter Arne" også noen sekunder senere hadde jeg glemt hva personen het.

 

Eneste jeg gjør nå forsåvidt er å legge papir på dasslokket om jeg må gjøre nummer to på offentlige toaletter.

 

Beklager, gjør / har gjort alt det der! :D

Lenke til kommentar

Jeg må sjekke at stikkkontakter er ute, vinduer lukket, døra låst og komfyren av, hver gang jeg legger meg.

Det nytte ikke å gjøre det før jeg har pusset tennene eller noe slik, denne siste sjekken skal være det absolutt siste som gjøres før man sover :)

Jeg er dog blitt bevisst på det, så jeg prøver å ikke ta låsen til døra, eller komfyrplatene/knottene - men det er ikke alltid så lett.

 

Jeg elsker å spise mandarin båter uten "skinn". Jeg bier først langs toppen av båten, og river av skallet på sidene derifra.

Etterpå kommer den langtreggende biten, å få mest mulig mandarin av bunnskallet uten at jeg ødelegger formen på båten.

 

M&M må jeg spise ved å la dem først bli myke i munnen.

Ofte har jeg kamper med dem i munnen også -> Jeg tar to forskjellige farger, og legger dem på tunga. Deretter presser jeg dem mot ganen til en av dem sprekker.

Vinneren må sloss mot en ny farge nå, men har skapt en "win" for sitt lag.

De blå og brune utgjør et lag, de gule og røde er et lag, og de grønne er for seg selv (da de er yndlingsen).

Blir veldig glad dersom de grønne vinner sammenlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...