Gå til innhold

Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?


Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?  

185 stemmer

  1. 1. Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?

    • JA
      107
    • NEI
      78


Anbefalte innlegg

Så det er ingen som reagerer på det som skjer i Europa? Ingen som reagerer på at regjeringen går inn for å gjøre oss til 2-rang borgere i Norge?

 

Ja, hvordan gjør de oss til annenrangs borgere?

 

Innfødte skal historisk og tradisjonelt få lov til å bestemme over sine egne land. Dette er ikke tilfelle nå. Det har aldri vært en demokratisk avstemning om denne radikale endringen av landet vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fint at du er åpen for at den største demografiske endringen av Norge hittil i landets historie, kan være en konspirasjon.

Vel, du mener i hvert fall det er det ikke sant?

 

At hva er sant?

Ikke gjør deg dummere enn du er. Les innleggene. Hvis du ikke er i stand til å forholde deg til hva du selv skriver er du enda mindre interessant å diskutere med enn tidligere. Og det er faktisk litt av en bragd.

 

Jeg sier: Så fint at du er åpen for at den største demografiske endringen av Norge hittil i landets historie, kan være en konspirasjon.

 

Du sier: Vel, du mener i hvert fall det er det ikke sant?

 

Hvorfor impliserer du at jeg mener at det ikke er sant at det er en konspirasjon bak innvandringen?

 

Du kan spare deg for personangrep, men det er vel det du må ty til for å hanke inn noen ekstra plusser.

Jeg har aldri påstått at du ikke mener det er en konspirasjon. Faktisk vil jeg påstå at du i de aller fleste tilfeller vi har krysset ord har ment at det var en konspirasjon. Nesten uansett hvilket tema det var snakk om til og med :)
Lenke til kommentar

Så fint at du er åpen for at den største demografiske endringen av Norge hittil i landets historie, kan være en konspirasjon.

Vel, du mener i hvert fall det er det ikke sant?

 

At hva er sant?

Ikke gjør deg dummere enn du er. Les innleggene. Hvis du ikke er i stand til å forholde deg til hva du selv skriver er du enda mindre interessant å diskutere med enn tidligere. Og det er faktisk litt av en bragd.

 

Jeg sier: Så fint at du er åpen for at den største demografiske endringen av Norge hittil i landets historie, kan være en konspirasjon.

 

Du sier: Vel, du mener i hvert fall det er det ikke sant?

 

Hvorfor impliserer du at jeg mener at det ikke er sant at det er en konspirasjon bak innvandringen?

 

Du kan spare deg for personangrep, men det er vel det du må ty til for å hanke inn noen ekstra plusser.

 

Vel, du mener i hvert fall det er det, ikke sant?

Jeg er ikke en kløpper i norsk men jeg selv jeg forstår at det mangler et komma her og at han påstår at du mener det er en konspirasjon.

Lenke til kommentar
Muslimer og ikke vestlige innvandrere vil komme i flertall innen 2050 her i Norge.
Muligens Oslo, men restnorge vil ta lengere tid.

 

Om man ser hvordan utviklingen har vært andre steder i verden kan man om noen tiår få en splittelse av muslimske Oslo og det kristne restnorge. Det kan bli en stygg kamp om naturressursene når restnorge ikke lengere vil finansiere NAV-kontorene i Oslo.

 

Men det gjelder ikke bare muslimer. Det gjelder jo hele den 3-verden som toger inn. Er overfallsvoldtekter o.l begått av troende muslimer eller mennesker fra muslimske familier, eller bare ikke hvite?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg svarte NEI, til at jeg ikke frykter. Blir det mye muslimer her i Norge gjør ikke det meg noe personlig.

Bare glad til jeg, som gnostiker å se at kristendommen får en likeverdig konkurrent når det kommer til tros-spørsmål...

Hva får deg til å tro at du vil kunne beholde din tros- og yttringsfrihet i et område med muslimsk flertall? Ønsketenkning?

 

Hva får deg til å tro at Norge kommer til å få et muslimsk flertall?

Lenke til kommentar

Så det er ingen som reagerer på det som skjer i Europa? Ingen som reagerer på at regjeringen går inn for å gjøre oss til 2-rang borgere i Norge?

 

Ja, hvordan gjør de oss til annenrangs borgere?

 

Innfødte skal historisk og tradisjonelt få lov til å bestemme over sine egne land. Dette er ikke tilfelle nå. Det har aldri vært en demokratisk avstemning om denne radikale endringen av landet vårt.

Du trenger ikke bli sur bare fordi du og dine meningsfeller ikke har hatt makten siden 1945. Etter at vi fikk tilbake demokratiet vårt har dere hatt så lav oppslutning at dere ikke har noen reell innflytelse. Det er ikke noe å sutre for. Det er bare sånn det er. Enten støtter du demokrati eller så gjør du det ikke. Hva velger du? ABB eller rettstaten?
Lenke til kommentar

Til dere som er så redde (eller hva dere vil kalle det) for Islam: Hvor kommer denne frykten fra?

 

- Tror dere at muslimer er grunnleggende onde?

- Tror dere at muslimer ikke liker å jobbe?

- Tror dere virkelig at muslimer prøver å overta Europa ved å føde flere barn enn oss?

- Tror dere at de utifra genetikken sin liker å voldta å stjele?

 

Ikke beskyld meg for å komme med stråmenn, jeg ønsker genuint å høre bakgrunnen for meningen deres. Og da mener jeg ikke masse forvaklet statistikk, for den driter jeg i. Men hvorfor dere mener det dere gjør.

 

- Ekte praktiserende troende muslimer er onde, fordi islam er en satans religion som skaper jævelskap mot ikke-muslimer over alt hvor muslimene føler seg sterke nok til å lage kvalme. I Frankrike sitter dem byer på hodet rett som det er, tøffe islam gutter liker å ramponere. Dem begynte jo i Oslo også, men roet seg etter en liten stund.

 

- Muslimer blir oppfordret til å føde mange barn for å feste grepet, det er ikke en hemmelighet at muslimer føder generelt mye globalt.

 

 

- Muslimer elsker å voldta og stjele. Det store flertallet av dem som sitter i fengsel, er ikke etniske nordmenn. 9 av 10 voldtekter er det innvandrerne som står for, muslimer flesteparten.

 

 

- Muslimer elsker å jobbe i kebab sjapper. Kebab er forøvrig det billigeste og simpleste kjøttet enn får hos slakterier, det er forøvrig ikke rent kjøtt visst noen tror det, en farse deig blandet med restavfall fra annet kjøtt. Billig dritt en rett som det er blir mageforgiftet av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så det er ingen som reagerer på det som skjer i Europa? Ingen som reagerer på at regjeringen går inn for å gjøre oss til 2-rang borgere i Norge?

 

Ja, hvordan gjør de oss til annenrangs borgere?

 

Innfødte skal historisk og tradisjonelt få lov til å bestemme over sine egne land. Dette er ikke tilfelle nå. Det har aldri vært en demokratisk avstemning om denne radikale endringen av landet vårt.

Du trenger ikke bli sur bare fordi du og dine meningsfeller ikke har hatt makten siden 1945. Etter at vi fikk tilbake demokratiet vårt har dere hatt så lav oppslutning at dere ikke har noen reell innflytelse. Det er ikke noe å sutre for. Det er bare sånn det er. Enten støtter du demokrati eller så gjør du det ikke. Hva velger du? ABB eller rettstaten?

 

Okei, innfødte skal ifølge Salvo ikke bestemme over sine egne land. OK!

 

Si det til Indianerne. Rasistisk av dem å kjempe mot inntrengere.

 

Hvem er "dere"? Det norske folk? Du tilhører da...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi må ikke bruke terrorangrepet som et påskudd til å gjøre innvandringspolitikken mere liberal. Det blir for dumt hvis det er tilfelle, ja det blir direkte uheldig og farlig. Selv om terrorangrepet nylig har skjeddd, må vi ikke glemme trusselen som islamistene kommer med. Politiets Overvåkningstjeneste må ikke bare fokusere på de høyreekstreme for tiden, vi har ekstremister her i Norge, som islamister, forskrudde kristne, venstreradikale og høyreekstreme som må holdes øye med.

Endret av oab-1966
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg svarte NEI, til at jeg ikke frykter. Blir det mye muslimer her i Norge gjør ikke det meg noe personlig.

Bare glad til jeg, som gnostiker å se at kristendommen får en likeverdig konkurrent når det kommer til tros-spørsmål...

Hva får deg til å tro at du vil kunne beholde din tros- og yttringsfrihet i et område med muslimsk flertall? Ønsketenkning?

Hva får deg til å tro at det blir muslimsk flertall... Hva er det motsatte av ønsketenkning?

Lenke til kommentar

Så det er ingen som reagerer på det som skjer i Europa? Ingen som reagerer på at regjeringen går inn for å gjøre oss til 2-rang borgere i Norge?

 

Ja, hvordan gjør de oss til annenrangs borgere?

 

Innfødte skal historisk og tradisjonelt få lov til å bestemme over sine egne land. Dette er ikke tilfelle nå. Det har aldri vært en demokratisk avstemning om denne radikale endringen av landet vårt.

Du trenger ikke bli sur bare fordi du og dine meningsfeller ikke har hatt makten siden 1945. Etter at vi fikk tilbake demokratiet vårt har dere hatt så lav oppslutning at dere ikke har noen reell innflytelse. Det er ikke noe å sutre for. Det er bare sånn det er. Enten støtter du demokrati eller så gjør du det ikke. Hva velger du? ABB eller rettstaten?

 

Okei, innfødte skal ifølge Salvo ikke bestemme over sine egne land. OK!

 

Si det til Indianerne. Rasistisk av dem å kjempe mot inntrengere.

 

Hvem er "dere"? Det norske folk? Du tilhører da...?

Kan du være så snill å slutte med alt pølsevevet? Du vet vel hva demokrati innebærer?

 

Du husker vel at de som tok fra oss demokratiet vårt ikke var norske? Du vet, dine meningsfeller i den tyske hirden?

 

(Hvis du ikke gjør det forklarer det i hvert fall en hel del ...)

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Så det er ingen som reagerer på det som skjer i Europa? Ingen som reagerer på at regjeringen går inn for å gjøre oss til 2-rang borgere i Norge?

 

Ja, hvordan gjør de oss til annenrangs borgere?

 

Innfødte skal historisk og tradisjonelt få lov til å bestemme over sine egne land. Dette er ikke tilfelle nå. Det har aldri vært en demokratisk avstemning om denne radikale endringen av landet vårt.

Du trenger ikke bli sur bare fordi du og dine meningsfeller ikke har hatt makten siden 1945. Etter at vi fikk tilbake demokratiet vårt har dere hatt så lav oppslutning at dere ikke har noen reell innflytelse. Det er ikke noe å sutre for. Det er bare sånn det er. Enten støtter du demokrati eller så gjør du det ikke. Hva velger du? ABB eller rettstaten?

 

Okei, innfødte skal ifølge Salvo ikke bestemme over sine egne land. OK!

 

Si det til Indianerne. Rasistisk av dem å kjempe mot inntrengere.

 

Hvem er "dere"? Det norske folk? Du tilhører da...?

Kan du være så snill å slutte med alt pølsevevet? Du vet vel hva demokrati innebærer?

 

(Hvis du ikke gjør det forklarer det i hvert fall en hel del ...)

:blush:

Lenke til kommentar

Funker fett å kjøpe skikkelig, deilig kebab med rent lammekjøtt også. Mmmm.

 

Forøvrig er vel mye av pølsene vi spiser mye verre enn kebabkjøttet, om man tenker på kvalitet.

 

Ja masse rare pølser også lol. Men jeg bestiller kebab med kyllingkjøtt, blir like overrasket hver gang jeg blir dårlig av det også, det sier bare hvor naiv og godtroende jeg prøver å være ovenfor muslimer. Det straffer seg rett som det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det er ingen som reagerer på det som skjer i Europa? Ingen som reagerer på at regjeringen går inn for å gjøre oss til 2-rang borgere i Norge?

 

Hvor i helvete har du dette i fra? Farer du med løgn eller kan det dokumenteres?

Om ikke så er du så paranoid og full av unødvendig hat at jeg ikke ser hvordan jeg skal ta dine påstander seriøst neste gang du sier noe....

Lenke til kommentar
Ja, hvordan gjør de oss til annenrangs borgere?
Etniske nordmenn har ikke lengere organisasjons- eller yttringsfrihet av hensyn til muslimene.

Hos NAV får de mere i støtte enn hva nordmenn kan få.

 

Jeg leser og leser, og alt jeg tenker er Nyhetsspeilet. Hvor har du det der fra?

 

Ja masse rare pølser også lol. Men jeg bestiller kebab med kyllingkjøtt, blir like overrasket hver gang jeg blir dårlig av det også, det sier bare hvor naiv og godtroende jeg prøver å være ovenfor muslimer. Det straffer seg rett som det er.

 

Jeg har blitt dårlig av jødisk mat, fordømmer ikke alle jøder for det.

Lenke til kommentar

Til dere som er så redde (eller hva dere vil kalle det) for Islam: Hvor kommer denne frykten fra?

 

- Tror dere at muslimer er grunnleggende onde?

- Tror dere at muslimer ikke liker å jobbe?

- Tror dere virkelig at muslimer prøver å overta Europa ved å føde flere barn enn oss?

- Tror dere at de utifra genetikken sin liker å voldta å stjele?

 

Ikke beskyld meg for å komme med stråmenn, jeg ønsker genuint å høre bakgrunnen for meningen deres. Og da mener jeg ikke masse forvaklet statistikk, for den driter jeg i. Men hvorfor dere mener det dere gjør.

 

- Ekte praktiserende troende muslimer er onde, fordi islam er en satans religion som skaper jævelskap mot ikke-muslimer over alt hvor muslimene føler seg sterke nok til å lage kvalme. I Frankrike sitter dem byer på hodet rett som det er, tøffe islam gutter liker å ramponere. Dem begynte jo i Oslo også, men roet seg etter en liten stund.

 

Er dette fordi de er muslimer, eller fordi de var unge og fattige uten håp for fremtiden? Hva med opptøyene i Hellas? Sist gang jeg sjekket var Hellas et kristent land.

 

- Muslimer blir oppfordret til å føde mange barn for å feste grepet, det er ikke en hemmelighet at muslimer føder generelt mye globalt.

 

Selvfølgelig føder de mye globalt. Det er en kjennsgjerning det at folk som bor i fattigere land enn våre tradisjonelt sett føder flere barn. Nordmenn fødet også flere barn for ikke lenge siden. Var det også et desperat forsøk på å ta over verden?

 

- Muslimer elsker å voldta og stjele. Det store flertallet av dem som sitter i fengsel, er ikke etniske nordmenn. 9 av 10 voldtekter er det innvandrerne som står for, muslimer flesteparten.

 

Kan dette ha noe med kultur å gjøre, eller mener du det er rasebetinget/står i koranen? Bibelen er ikke bare hyggelig lesning den heller, forresten.

 

 

- Muslimer elsker å jobbe i kebab sjapper. Kebab er forøvrig det billigeste og simpleste kjøttet enn får hos slakterier, det er forøvrig ikke rent kjøtt visst noen tror det, en farse deig blandet med restavfall fra annet kjøtt. Billig dritt en rett som det er blir mageforgiftet av.

 

Nå har du nettop, på eget iniativ offentliggjort hvor innsunket i skrudde meninger og blindhet du er. At nordmenn liker kjøttboller i syden, eller promoterer smalahove og aquavit i USA, bør det innby til noen som helst negativ tolkning av kultur?

 

Og sånn btw: Hva faen har kebab med saken å gjøre?!

 

Edit: Om dette var et slags svar til mitt spørsmål "om ikke muslimer liker å jobbe, så har du nettop skutt deg selv i foten. Å drive en kebabsjappe er en jobb.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

 

Dette med at muslimer føder flere barn enn oss, har noen statistikk på hvor mange barn innvandrere føder?

 

Muslimer og ikke vestlige innvandrere vil komme i flertall innen 2050 her i Norge.

 

Det var en statistikk jeg ble klokere av. Takk :w00t:

Ja, ikke sant... konservativ_woot.gif

 

Vi har visst mye å lære.... av han Nico69..... Vi andre veit jo ikke noe om dette. Vi veit ikke at muslimene vil ta over landet etterhvert og at de konspirerer om å ta over hele landet, og at når det er gjort, så skal vi være slaver under et sharia diktatur.. Vel.. Det Nico kommer med er bare idiotisk sprøyt, det er pisspreik - tatt ut av i fra en gigantisk vrangforestilling....

 

Til dere som er så redde (eller hva dere vil kalle det) for Islam: Hvor kommer denne frykten fra?

 

- Tror dere at muslimer er grunnleggende onde?

- Tror dere at muslimer ikke liker å jobbe?

- Tror dere virkelig at muslimer prøver å overta Europa ved å føde flere barn enn oss?

- Tror dere at de utifra genetikken sin liker å voldta å stjele?

 

Ikke beskyld meg for å komme med stråmenn, jeg ønsker genuint å høre bakgrunnen for meningen deres. Og da mener jeg ikke masse forvaklet statistikk, for den driter jeg i. Men hvorfor dere mener det dere gjør.

 

- Ekte praktiserende troende muslimer er onde, fordi islam er en satans religion som skaper jævelskap mot ikke-muslimer over alt hvor muslimene føler seg sterke nok til å lage kvalme. I Frankrike sitter dem byer på hodet rett som det er, tøffe islam gutter liker å ramponere. Dem begynte jo i Oslo også, men roet seg etter en liten stund.

 

Er dette fordi de er muslimer, eller fordi de var unge og fattige uten håp for fremtiden? Hva med opptøyene i Hellas? Sist gang jeg sjekket var Hellas et kristent land.

 

- Muslimer blir oppfordret til å føde mange barn for å feste grepet, det er ikke en hemmelighet at muslimer føder generelt mye globalt.

 

Selvfølgelig føder de mye globalt. Det er en kjennsgjerning det at folk som bor i fattigere land enn våre tradisjonelt sett føder flere barn.

 

- Muslimer elsker å voldta og stjele. Det store flertallet av dem som sitter i fengsel, er ikke etniske nordmenn. 9 av 10 voldtekter er det innvandrerne som står for, muslimer flesteparten.

 

Kan dette ha noe med kultur å gjøre, eller mener du det er rasebetinget/står i koranen? Bibelen er ikke bare hyggelig lesning den heller, forresten.

 

 

- Muslimer elsker å jobbe i kebab sjapper. Kebab er forøvrig det billigeste og simpleste kjøttet enn får hos slakterier, det er forøvrig ikke rent kjøtt visst noen tror det, en farse deig blandet med restavfall fra annet kjøtt. Billig dritt en rett som det er blir mageforgiftet av.

 

Nå har du nettop, på eget iniativ offentliggjort hvor innsunket i skrudde meninger og blindhet du er. At nordmenn liker kjøttboller i syden, eller promoterer smalahove og aquavit i USA, bør det innby til noen som helst negativ tolkning av kultur?

 

Og sånn btw: Hva faen har kebab med saken å gjøre?!

 

 

Hvorfor quoter du bare uten å kommentere?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...