Gå til innhold

Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?


Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?  

185 stemmer

  1. 1. Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?

    • JA
      107
    • NEI
      78


Anbefalte innlegg

Alt man hører fra FRP, partier til høyre og media er intet annet enn paranoia.
Paranoia? Om noen tiår har Oslo muslimsk flertall. Kan du nevne ett eneste geografisk område hvor islam har blitt dominerende uten at det har skjedd massive overgrep?

 

Det finnes ingen grenser for naiviteten til den politiske venstresiden i Norge.

 

So? Jeg har vokst opp med muslimer, innen da skal jeg love deg at de er norskere enn både deg og meg. Eneste forskjellen er nok at hakket flere spiser kebab og danser.

 

Edit: Og btw stiller jeg meg tvilende til alle disse dommedagsprofetiene. Husk at integrerte muslimer også lager færre barn, det er ikke sånn at alle msulimer får 8 barn lenger, husk at ikke alle vil/får lov til å bosette seg i Oslo, at nordmenn også føder barn, og at vi garantert vil få stor tilreisning av "nye" nordmenn fra andre byer.

 

Muslimer er akkurat som deg og meg, de har bare en annen tro.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok gå med Bjarnemann her. Så lenge de fleste klarer å oppføre seg og er samfunnsnyttige i stedefor å snylte på trygdepengene våre er det ingenting å frykte. Det er jo ingen muslimer i Norge som regelrett har gått ut og sagt at de ønsker makten i samfunnet eller hvor mye de hater Norge og skal la oss brenne for ett eller annet de er misfornøyd med.

Vel, man har jo Krekar da, men... :innocent:

Lenke til kommentar
So? Jeg har vokst opp med muslimer, innen da skal jeg love deg at de er norskere enn både deg og meg. Eneste forskjellen er nok at hakket flere spiser kebab og danser.
Hva bygger du ideen på at Norge blir det eneste området i verden hvor islamiseringen ikke fører til massive overgrep? Ønsketenkning?

 

Norskere enn nordmenn? De så ikke slik ut for meg de lokale terroristene som angrep politiet i Oslos gater vinteren 2009. Det er ikke så velgig norsk å kaste sprengstoff på politiet og rope "Allah Akbar".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Muslimene ser på dette med ett langtidsperspektiv. Det er innen 2080 at hele verden skal være islamsk, i 2070 er man vel der man blir henrettet om man ikke bøyer seg for Muhammed. Vi er fortsatt kun i 2011, men muslimene formerer seg steike raskt.

 

...rart dette, det finnes dusinvis av muslimske land, itillegg til en gigantisk araberverden. Men neida, dem må selvsagt komme til lille Norge langt vekke fra sin egen kultur, religion, opphav og slekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det interessante er at samtidig som de blir integrert tror jeg nok at de blir mer ateistiske på lik linje med andre, selv om de har et religion.

 

Nettop.

 

Muslimene ser på dette med ett langtidsperspektiv. Det er innen 2080 at hele verden skal være islamsk, i 2070 er man vel der man blir henrettet om man ikke bøyer seg for Muhammed. Vi er fortsatt kun i 2011, men muslimene formerer seg steike raskt.

 

...rart dette, det finnes dusinvis av muslimske land, itillegg til en gigantisk araberverden. Men neida, dem må selvsagt komme til lille Norge langt vekke fra sin egen kultur, religion, opphav og slekt.

 

Du er gal. Beklager.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Muslimene ser på dette med ett langtidsperspektiv. Det er innen 2080 at hele verden skal være islamsk, i 2070 er man vel der man blir henrettet om man ikke bøyer seg for Muhammed. Vi er fortsatt kun i 2011, men muslimene formerer seg steike raskt.

 

...rart dette, det finnes dusinvis av muslimske land, itillegg til en gigantisk araberverden. Men neida, dem må selvsagt komme til lille Norge langt vekke fra sin egen kultur, religion, opphav og slekt.

 

Du er gal. Beklager.

 

Nei jeg er ikke gal. Det er islamske elite ledere selv som sier at verden skal være underlagt islam innen 2080. At den vestlige verden har fått en eksplosjon av muslimer det siste få tiårene, er helt etter oppskriften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Muslimene ser på dette med ett langtidsperspektiv. Det er innen 2080 at hele verden skal være islamsk, i 2070 er man vel der man blir henrettet om man ikke bøyer seg for Muhammed. Vi er fortsatt kun i 2011, men muslimene formerer seg steike raskt.

 

...rart dette, det finnes dusinvis av muslimske land, itillegg til en gigantisk araberverden. Men neida, dem må selvsagt komme til lille Norge langt vekke fra sin egen kultur, religion, opphav og slekt.

 

Nordmenn ser på overtakelsen av Spania, Italia, Hellas og resten av "syden" med et langtidsperspektiv. Rundt 2080 skal hele greie være overtatt av sol-tørste nordmenn. Innen 2070 blir enhver greker henrettet om han/hun ikke selger snacks og donuts på stranda. Er bare å se tilbake på vikingtiden hvordan disse nordmennene reiste fra land til land og stjal og voldtok. Ser vi ikke hvordan prisene til landene i sør går opp på grunn av rike mennesker fra norge sin handlekraft.

 

...rart dette, det finnes nok av plass og sol i Norge, men de må komme til syden å drikke og herje

 

Utrolig morsomt å lage prognoser som ikke trenger fakta

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Til dere som er så redde (eller hva dere vil kalle det) for Islam: Hvor kommer denne frykten fra?

 

- Tror dere at muslimer er grunnleggende onde?

- Tror dere at muslimer ikke liker å jobbe?

- Tror dere virkelig at muslimer prøver å overta Europa ved å føde flere barn enn oss?

- Tror dere at de utifra genetikken sin liker å voldta å stjele?

 

Ikke beskyld meg for å komme med stråmenn, jeg ønsker genuint å høre bakgrunnen for meningen deres. Og da mener jeg ikke masse forvaklet statistikk, for den driter jeg i. Men hvorfor dere mener det dere gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, men jeg frykter islandisering. Innvandring fra Island fra -08 til -09 økte med 1034% Med dette tempoet er det 200 mill. islendinger i Norge før 2100. Tar vi ikke affære vil vi ha Bæjarins Beztu Pylsur på hvert jævla gatehjørne mens våre kebabsjapper blir en saga blott.

 

Hvor mange innvandrere fra Island har Norge i dag og hva er fødelsraten deres?

 

Hvordan har du estimert det høye antallet islendinger?

Lenke til kommentar
Du er gal. Beklager.
Gal = forholde seg til den virkelige verden og ikke bare sosialistiske fantasier?

 

Gal= Ikke stemme rødgrønt.

 

Du er gal. Beklager.
Gal = forholde seg til den virkelige verden og ikke bare sosialistiske fantasier?

 

Når man er gal tror man vel at man forholder seg til den virkelige verden, selv om man egentlig er totalt pudding?

 

Ja, noe vi ser hyppig i den rødgrønne regjeringen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...