Gå til innhold

Vinn betatilgang til Might & Magic Heroes VI (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har allerede spillt betaen da jeg bare var nødt til å kjøpe det på Steam, så jeg står over slik noen andre kan få en key. Det er et helt utrolig spill. De har gjort alt enklere, men for det om mer avansert. Du har ikke alle de forskjellige crystals og gems osv, nå er det stein, gull, tre og crystals (tror de er shadow crystals)

Anbefales å testes hvertfall!

Lenke til kommentar

Spørsmålet er egentlig ganske enkelt for de som har tilbragt timer bak homm3, da den helten er imbalanced så det holder. Alt man trenger er xp, så kan man vinne nesten helt uten tropper. :)

 

Skulle ønske de ga ut en "anniversary edition" av homm3 ala den som ble gitt ut til settlers 2 for fem seks år siden. Ingen endringer, bare tweaks, bedre nettstøtte og høyere oppløsning.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt HoMM- serien.

Derfor har jeg selvsagt meldt meg på for å få beta key i mitt navn, kjerringa sitt navn, ungene sitt navn, bestemor og grandtante og hele røkla :)

Så når jeg hanker inn 80+ nøkler skal jeg brenne de i hagen :)

 

Oi, så slem du er!

 

Men siden alle som liker HoMM allerede i betaen ved å preordre på Steam, så burde du kanskje gå tilbake til å ringe på dører og stikke av...

Endret av Sprudling
Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt HoMM- serien.

Derfor har jeg selvsagt meldt meg på for å få beta key i mitt navn, kjerringa sitt navn, ungene sitt navn, bestemor og grandtante og hele røkla :)

Så når jeg hanker inn 80+ nøkler skal jeg brenne de i hagen :)

 

Oi, så slem du er!

 

Men siden alle som liker HoMM allerede i betaen ved å preordre på Steam, så burde du kanskje gå tilbake til å ringe på dører og stikke av...

 

Unnskyld at jeg tråkket deg på tærne.

Skal ikke gjenta seg ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...