Gå til innhold

Vinn betatilgang til Might & Magic Heroes VI (PC)


Anbefalte innlegg

Satser på at den andre delen av betaen blir bedre enn den første!

 

Utviklerne har på forhånd sagt at de ikke kommer til å gjøre endringer på brukergrensesnittet og "town screens" før slippdatoen. Det er litt synd, for de to områdene trenger utrolig mye arbeid. Men vi får håpe at de fokuserer på balanse i resten av betaen, og får den tilfredsstillende bra. Spillet har mye potensialet, men er veldig avhengig av god balanse for å lykkes i det lange løp.

 

Blir uansett bra med mer innhold og en oppdatert spillklient. Til nå har vi spilt en gammel versjon uten å vite hva som er blitt fikset og ikke. Som sagt, så håper jeg neste omgang blir bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørsmåle er jo skit lett egentlig. det er bare 1 av dei som var ubalansert kraftig spell og ikkje passive

 

advarsel til folk som ikkje prøvd HOMM6

-heaven,inferno,stronghold,necropolis og det "nye" sanctuery er factions

heaven har blitt ekstremt defansivt, inferno er ekstremt offensivt, necropolis er der men håper du ikkje var stor fan av reanimete siden har blitt dummet ned ekstretm.stronghold er barbarians og dungeon i 1, sactuery er eit japansk theme som er erstating til dei som likte akadamiet

 

-det er bare 4 ressureser! gull,ved,stein er dei tradisjonele bruket og alle dei andre matrialen har bare blitt om til krystaler (same bruk)

 

-håper du ikkje likte og se over byen din siden du har bare eit veldig lite vindu som er veldig simpelt no

 

-rep systemet (vertfall i betan) trenger stor overhauling på kor mye du får, har spillt over 60 kamper i eit spill og likavell mangler bare til første del. er intresangt men fårsat er blood sida litt mye kraftigere ein tear

 

-i betan er det kun singelplayer campaign og 1 multiplayer brett, for og kunne spille alle rasene må du lage* ein hero for kver rase

 

*-HoMM6 har eit system der du kan lage heroer på fårhand som enten er Might eller Spellcaster til fast dueler, men likavell må du lage dei for og bruke dei til multiplayer

 

-har rank opp system og "heirloom itme" som du skal visstnok klare finne eller tjene item der du kan gi start heroen din (om det er satte på) for ekstra bonus når du starter, rank er fårsat bare epeen status

 

konklusjon fra betan min er , om dei fikser spillet med ubalansen , bugsa ect så blir spillet OK, synest fårsat at HoMM5 var bedre ein HoMM6 og 3 er best om eg vil ha eit 15 min rush runde

Lenke til kommentar

 

 

Utviklerne har på forhånd sagt at de ikke kommer til å gjøre endringer på brukergrensesnittet og "town screens" før slippdatoen.

 

 

 

Men de sa også at de ikke skulle utsette spillet igjen, og at de SKULLE gi ut spillet 8. september. Men se nå, spillet er utsatt til 13. oktober. Det fremdeles håp!

Lenke til kommentar

 

 

Utviklerne har på forhånd sagt at de ikke kommer til å gjøre endringer på brukergrensesnittet og "town screens" før slippdatoen.

 

 

 

Men de sa også at de ikke skulle utsette spillet igjen, og at de SKULLE gi ut spillet 8. september. Men se nå, spillet er utsatt til 13. oktober. Det fremdeles håp!

Fantastisk! Vi har mast om dette i flere måneder nå. Jeg vet ikke hvor mye en måned ekstra har å si, men det viser at de i hvert fall mottar tilbakemeldingene våre. Dette var gode nyheter!

 

Link til den offisielle nyheten: Lenke

Lenke til kommentar
Might & Magic Heroes VI byr på en blanding av turbasert strategi og rollespill.

 

Det tillater jeg meg å tvile litt på. Det er vel snarere en blanding av turbasert strategi og taktikk, dersom det følger de andre spillene i serien.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Har betaen og så langt er jeg skuffet.

 

Lite resurser er den største nedturen. Er heller ikke fornøyd med noen monstrene/skapningene. f.eks skeleton som kaster spyd. Savner skeleton fra Heroes III som har ett enkelt og greit sverd. Og zombier er blitt erstattet med ghoul.

Som dere sikkert har forstått så er jeg Necropolis fan, men Heaven er tett innpå =)

 

Er litt vanskelig å ta en full avgjørelse om hvordan Heroes of Might & Magic VI er når spillet ikke er ferdig utviklet og att betaen har begrenset innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...