Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3mill brukt på Slot Machine. goddamnit >< jeg vil bare ha 3 borderlands merker :p Ber ikke om noe mer! :O

 

 

Hyperion the invincible er en skikkelig drittsekk ass :p Det meste jeg har fått han ned er til 30%-ish

 

Og ingen av Conference Call eller Bitch dropper så har ingen gode våpen å prøve med han på =/

Lenke til kommentar

Hvordan får dere så mye penger?! Har knapt hatt over 40000 noensinne, er bare lvl 22 men likevel.

 

Så fort du bikker 30 begynner pengene å renne inn. I TVHM dropper det mye mer penger, og våpnene kan også selges for langt mer. Hver gang du finner en launcher eller spesielt en grenade/rocket rifle casher du inn fem sifre nesten uavhengig av farge på våpenet.

Lenke til kommentar

Hvilken level burde man være hvis man skal starte på DLC, for at det ikke skal være for lett eller for vanskelig ?

Er snart lvl 40 i vault haunter mode, blir det for lett hvis jeg begynner på lvl50 med DLC story/side missions?

 

Foressten, det deles ut gold keys i 1 time til for de som rekker det:

 

PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5BWJT-JTW53-BCK53-HTWTJ-FZT6B [Active for 3 Hours:

 

2h Gearbox Software Gearbox Software ‏@GearboxSoftware

Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WTC33-SBCHW-69FBR-WFT3T-CJXH5 [Active for 3 Hours:

 

2h Gearbox Software Gearbox Software ‏@GearboxSoftware

PC SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CBKJB-S6XBW-5FTJB-JJJBJ-6FZB3 [Active for 3 Hours:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Har noen spørsmål angående True Vault Hunter Mode. Når jeg har fullført spillet, kan jeg velge den moden med en helt ny karakter og begynne på level 1? Vil det være veldig vanskelig helt i begynnelsen med dårlige våpen?

 

Nei, du må spille med samme karakter om du skal spille TVHM.

 

Alternativt kan du modifisere saven din og på den måten gjøre den om til en annen karakter.

Lenke til kommentar

Du kan starte det når du er ferdig med en playthrough på en karakter. Du velger da start new game eller continue i menyen og blir spurt om det. Evt. kan du også gå på Select character, velger du en du har fullført med tidligere får du valget om du vil laste inn i normal mode eller tvhm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...