Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på minh første runde, så gikk jeg for ninjamode.

Oppgraderte først hackingskills, så stealth og lydløshet.

Siden jeg gikk for Pacifist, så hadde jeg kun ett dødelig våpen i lag med Tranq. gun., så plass var aldri ett problem.

 

Men fort ut at å være immun mot elktrisitet er ett stort pluss flere plasser.

 

Spillet gir jeg 8/10, litt treg start, men tar seg inn ca 30% ut i spillet.

Lenke til kommentar

Så ikke denne tråden med det første... Uansett, digger spillet! Det minner meg faktisk en hel del om Vampire: Bloodlines. Mitt første "aha" øyeblikk kom tidlig.

 

 

Jeg ble kalt inn på jobben for å redde noen gisler. Jeg møtte opp på kontoret, gjorde de forberedelsene som jeg fikk beskjed om, men jeg somlet veldig med å utforske bygningen (siden jeg regnet med at det ikke spilte noen rolle) og prate med folk, istedet for å løpe til helikopteret. Så plutselig fikk jeg høre over sambandet at nå hadde terroristene henrettet 8 uskyldige sivile. DA fikk jeg opp farta!

 

Ble positivt overrasket da jeg fant likene til alle gislene som var henrettet. Jeg redda en dame, men hun var for opptatt med å bryte sammen i gråt siden mannen hennes var en av de døde (så i en video at du får muligheten til å prate med han hvis du greier å redde han, og han ber deg om å redde kona).

 

 

Jeg fikk aldri spilt ferdig det første Deus Ex (det klikka ganske tidlig synes jeg å huske), men storkoser meg med dette! Reiste til Kina for første gang før jeg kasta inn årene i kveld. Hadde lite inventory plass, så la igjen rakett-skyteren i leiligheten. Håper jeg ikke savner den for mye i Kina ;)

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

la igjen rakett-skyteren i leiligheten. Håper jeg ikke savner den for mye i Kina ;)

Har funne ut at om du bruker Stealth og lydløse fotsteg augments, så vil dette kompansere for tapet av rakett-skyteren.

Hvorfor?

Jo, for når du har fyrt av X antall skudd, så er det bare å gå ninja-mode, og springe rundt fienden. Pluss bruket av miner hjelper en del på enkelte bosser. =)

Lenke til kommentar

Valgets kval. Har lyst til å kjøpe dette i dag (xbox 360), men er litt usikker på om jeg skal vente til det blir billigere.

Så jeg tenkte å fyre av noen spørsmål.

 

Er det et spill man starter og ikke greier å legge fra seg med det første? (Jeg har blitt kresen med årene)

Er det god våpenfølelse?

Er det noen store irritasjonsmomenter?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Gadd ikkje Pacifist, men no har eg runda det på Give me Deus Ex. :)

 

Sit igjen med eit veldig godt inntrykk, sjølv om det er eit par ting eg ville forventa var med, som viste seg å ikkje vere det, f.eks.

 

 

 

... At mykje av det ein gjør fra ca. 50% og utover har veldig lite å seie - greitt nok at eg fekk ein Steam Achievement for å t.d. redde Malik, men det hadde jo vore kjekt å få vite om Adam Jensen flaug inn i solnedgangen med ho, eller om ho i det heile viste seg etterpå.

 

Siste bossen var ... Rar, eg hadde ingen idè om kva eg gjorde - skrudde av knappar, hacka eit life-support panel, EMP-a robotar, og skaut på Zhao til ho døydde og eg igjen fekk ein CGI-film i trynet. Greitt nok at sjølve Hyron Project ikkje var ein god idè (berre sjå på Helios i DE1!), men hallo, drap eg dei der Minority Report-damene? Det var jo ikkje meininga. OH WELL.

 

Sjølve sluttsekvensen var òg litt ... Underwhelming, etter å blitt tvangsfôra med CGI-filmar gjennom resten av spelet - eg tenkte kanskje eg skulle få sjå sjølve broadcasten eg valde og korleis folkemassane reagerte.

 

 

 

Skal spele gjennom ein gong til. Tvilar på eg gidd Pacifist då heller, men eg skal gjere eit par ting annleis, iallefall.

 

Nærkampangrep er håplaust på første bossen, i allefall, eg prøvde det aldri på dei seinare.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Er det mulig å bruke nærkamp-angrep i boss-fights? Regner med at du ikke insta-gibber dem, men i alle fall skade? Har bare vært i én boss-kamp så langt, og der brukte jeg pistol og granater.

 

Tja usikker på om det er mulig i alle boss fights, men vet jeg fikk brukt det mot en, men gjorde ikke stort, du så jeg prøve å slå, men ble blokkert av den jeg prøvde det på samtidig som jeg ble slått tilbake på, ble en liten melee fight nesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...