Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-aNZFa3

I hovedsak:

• Dragon Age: The Veilguard
  • The Elder Scrolls: Online
  • Starfield
  • EA Sports WRC
  • The Sims 4

Skal også starte ny gjennomspilling på Veilguard når jeg er ferdig med den. Samt også de andre Dragon Age spillene, Mass Effect: Legendary Edition og også Mass Effect: Andromeda. :D

Endret av Slettet-aNZFa3

Jobber meg gjennom Metro Awakening,

Etter en noe skuffende start tar spillet seg skikkelig opp etter ca. En time.

Dette er et full lengde spill og er sånn 10-12 timer langt. Noe som ikke er vanlig å få servert i VR.

Dette er et skikkelig Metro spill, så er du fan av universet og historien til de spillene er dette noe du vil like.

7 videoer av kampanjen er oppe. Med 3 til å redigere. Totalt set er jeg vel litt over halveis.

• Liker 1
Gjest Slettet-aNZFa3

Soulstone Survivors, skikkelig kult spill.
Brukte GamePass PC refusjons pengene for å kjøpe den på Steam, da jeg ikke engang fikk logget inn i MSFS 2024 :ph34r:.

EA Sports WRC 24 og F1 24 med håndkontroller (så lenge henda ikke er kranglete pga noen skader).

Og kommet litt i gang igjen med Dragon Age: Origins Ultimate Edition (GOG versjonen patchet med en "4GB LAA Patch", og med FtG UI og FtG_Quickbar modifikasjonene, kjører i 1080p vindusmodus og "oppskalert" til fullskjerm med Magpie FSR). Kun ett oppdrag igjen i Lothering, så har ikke akkurat rukket å komme langt lol.

Og skal snart spille Baldur's Gate 3, og The Elder Scrolls: Online igjen (Warden med fokus på Frost og Flame/Ice Staff, bare teste diverse ting, garantert ikke en BIS build, kun enspiller innhold fra scratch). :) 

Endret av Slettet-aNZFa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...