Gå til innhold

Hvorfor vil du ha Islam i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjerne ting å være redd for igrunn.

 

Det er jo ikke engang alle land i midtøsten som fører sharia, og folk er redde for å få det innført her til lands? Vår kultur og arv vil leve videre med oss, den forsvinner ikke fordi vi får introdusert nye kulturer i vårt samfunn.

 

At det er en islamsk konspirasjon som vil ta over verden med sharia, blir bare latterlig. De aller fleste muslimer, spesielt i norge, er moderate muslimer som ikke følger koranen sterkt. De er religiøse fordi det er kulturen dems.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, men jeg er redd for de menneskene som vil tviholde på dem.

 

OK, hvis du ikke er redd, hva er det da? Hvorfor har vi ikke en fremtid hvis innvanvdringen fortsetter? Dette er jeg ekstremt nysjerrig på.

 

Jeg for min del er redd for hvordan det norske samfunnet blir seende ut. Vi vet at innvandringen vi har nå fører med seg en enorm økning i kriminalitet og legger veldig mange menneskeliv i grus som følge av voldtekter og vold. Videre er det en stor utgiftspost for samfunnet. Få eller ingen ser ut til å være villige til å endre stort på innvandringspolitilkken, så ingenting tyder på at denne utviklingen vil snu. På ett eller annet tidspunkt vil denne belastningen bli større enn det samfunnet vil klare å takle. Så lenge vi ikke endrer politikken men så vil samfunnet måtte gjennomgå veldig store endringer som jeg ikke tror blir til det bedre. Jeg tror ikke vi får sharialover over natten. Men jeg tror vi får ett veldig mye mindre trygt samfunn (forsovet mindre trygt allerede), ett mindre trivelig samfunn og jeg tviler på at vi vil klare å opprettholde den velferdsstaten vi har i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For sent for hva? Stenge grensene slik at norge kun blir for nordmenn?

 

Jeg er for multikulturalisme, og mener vi nordmenn ikke har enerett på dette landet. Det er veldig mange svært arrogante og trangsynte holdninger her inne.

 

Synes du det er greit att ting begynner å bli SLIK i landet her? det er dette "vi" er redd for, jeg vil att du skal lese hele artikkelen, og gi et svar på dette. Det er jo slik realiteten vil bli for flere områder/skoler osv om det får fortsette slik.

 

I tillegg har vi da voldtektsbølgen, hvorfor er det spesielt innvandrermenn som driver med dette? er det slik du vil ha det i Norge? Integreringen har tydeligvis feilet, og det blir jo bare fler å fler av de, er det slik vi skal ha det i fremtiden? Jenter skal være nødt til å ha følge hjem, folk kan ikke gå alene om kvelden osv?

 

Når det blir slik som dette, synes du det da er rart att folk reagerer å blir sinte/oppgitte/frustrerte? når integrering ikke fungerer, og vi fortsetter å ta imot titusener hvert år, folk flytter fra områder, folk blir blir voldtatt omtrentelig hver helg, det er jo slik det har blitt, og det blir nok neppe bedre hvis det ikke skjer noe.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For sent for hva? Stenge grensene slik at norge kun blir for nordmenn?

 

Jeg er for multikulturalisme, og mener vi nordmenn ikke har enerett på dette landet. Det er veldig mange svært arrogante og trangsynte holdninger her inne.

 

Synes du det er greit att ting begynner å bli SLIK i landet her? det er dette "vi" er redd for, jeg vil att du skal lese hele artikkelen, og gi et svar på dette. Det er jo slik realiteten vil bli for flere områder/skoler osv om det får fortsette slik.

 

 

I tillegg har vi da voldtektsbølgen, hvorfor er det spesielt innvandrermenn som driver med dette? er det slik du vil ha det i Norge? er det dette som er så bra med multikulturalisme?

 

Jeg er ikke totalt imot innvandring, men det må skje i mindre tempo enn idag, og de som kommer, må lære seg våre normer og regler.

 

Den artikkelen er ett godt eksempel på hvordan mange opplever det, og hva mange er redde for. Det er lett å sitte u den hvite delen av Oslo og snakke om hvor fint innvandring er, men det virker veldig lite troverdig. Var det ikke Chaudray fra SV som tok barna ut av skolen på Østkanten og flyttet dem til en vestkantskole på grunn av at det var for mange innvandrere der? Jeg synes det er skremmende at man ser den negative utviklingen, men nekter å treffe tiltak.

Lenke til kommentar

Fjerne ting å være redd for igrunn.

 

Det er jo ikke engang alle land i midtøsten som fører sharia, og folk er redde for å få det innført her til lands? Vår kultur og arv vil leve videre med oss, den forsvinner ikke fordi vi får introdusert nye kulturer i vårt samfunn.

 

At det er en islamsk konspirasjon som vil ta over verden med sharia, blir bare latterlig. De aller fleste muslimer, spesielt i norge, er moderate muslimer som ikke følger koranen sterkt. De er religiøse fordi det er kulturen dems.

Du er inne på noe, men det er ikke alt som stemmer. Ja, så klart det er moderate muslimer i verden, i Norge. Disse moderate muslimene er hovedsaklig andregenerasjonsinnvandrere, dvs. barn født i Norge, av innvandrere som foreldre. Dette gir så klart mye mer moderate meninger ute i samfunnet, i vennegjengen. Men mange av disse foreldrene er ufattelige strenge (jeg har mange personlige erfaringer, jeg kjenner flere som befinner seg nettopp i denne stillingen), og selv om kanskje Ali virker utrolig moderat og liberal, og er med på en drink, så synes (sannsynligvis) foreldrene ikke noe om dette. Jeg må legge trykk på at dette ikke gjelder alle, langt ifra, men det er ikke et ukjent fenomen. Det er nemlig motsatt, det er svært utbredt.

 

Det med sharia er ikke akkurat rett rundt hjørnet, men det er ingen hemmelighet at fundamentale Islamister står for dette. Det har hatt mye medfart i Storbritannia, og til og med Sverige har hatt problemer med dette da islamske foreldre har tilhørt Islamsk rettsysstem.

 

Poenget her er ikke at alle muslimer er terrorister, det er mange moderate, men Islam i seg selv er en farlig ideologi om man følger koranen (noe egentlig alle muslimer gjør, ellers hvorfor sier de at de er muslimer)?

 

Det er viktig å ikke bli for dumsnill, uansett, i skyggevannet av 22.juli, uansett hva det måtte være. Terrorisme er et problem, og selv om høyreekstremt terrorisme er det som har preget Norge i nyere historie, betyr ikke det at Islamske terrorangrep er utenkelig. Al-Qaida har truet Norge før, just sayin'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med fyren uten id-papirer som klikka på trikken nå nylig? Hvor mange flere slike synes multikulturalistene at er akseptabelt? Hvor mange slike tikkende bomber går løs i det norske samfunnet?

 

Politiet burde i grunn stoppe random innvandrere for sjekk slik at man får silt ut de som ikke har noe her å gjøre.. men det er vel i øynene på klovner som Gahr Støre og Lysbakken rasistisk og diskrimerende og ikke forenelig med "demokratiske verdier" og annet vrøvl.

 

Med jevne mellomrom hadde det vært godt å lese at politiet hadde huket tak i noen og sendt dem på dør.. men de blir vel heller sendt til UDI for å få "blanke ark og farjestefter tel".

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar
Fjerne ting å være redd for igrunn.

 

Det er jo ikke engang alle land i midtøsten som fører sharia, og folk er redde for å få det innført her til lands? Vår kultur og arv vil leve videre med oss, den forsvinner ikke fordi vi får introdusert nye kulturer i vårt samfunn.

 

At det er en islamsk konspirasjon som vil ta over verden med sharia, blir bare latterlig. De aller fleste muslimer, spesielt i norge, er moderate muslimer som ikke følger koranen sterkt. De er religiøse fordi det er kulturen dems.

Den totale benektelsen av dagens og fremtidens problemer som du og dagens sosialistiske regjering bedriver provoserer mange i Norge og det skaper personer som ABB.

 

Her er noen objektive fakta som du bør ta in over deg:

-Det mest brukte navnet på nyfødte i Oslo har i flere år vært Muhammed

-Flere skoleklasser i oslo er helt uten etnisk norske

-Politiet advarer allerede folk mot å ferdes alene om kvelden i flere områder i Oslo pga muslimske kriminelle

-Mange muslimer ser på kvinner som eiendom og ikke som en selvstendig person. Voldtekt av en kvinne som går uten eier eller anstand sees av mange muslimer som et lovbrudd uten offer.

-Det er flere hundre voldelige ran foretatt av muslimer i Oslo http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ransoffer-nr-351-Grnland-6702489.html

-Vi går mot et rent muslimske flertall i oslo, det diskuteres om det tar 25, 30, 40 eller 50 år, men at det vil skje er det ingen tvil om.

-Det har aldri i verdenshistorien hendt at et område har fått muslimske flertall uten at det har skjedd med massive overgrep mot den opprinnelige befolkningen.

 

Skal du bare fortsette å benekte fakta?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

-Det mest brukte navnet på nyfødte i Oslo har i flere år vært Muhammed

Innen kombinatorikk så er dette en helt ubrukelig påstand å bruke til å anslå antall. Rent teoretisk så kan påstanden være riktig, samtidig som kun 20 guttebarn får navnet Muhammed per år.

Den totale benektelsen av dagens og fremtidens problemer som du og dagens sosialistiske regjering bedriver provoserer mange i Norge og det skaper personer som ABB.

Det begynner å bli ganske kjedelig. Du har en ærlig og opprikt glød omkring denne saken som engasjerer deg. Desverre blir det kjedelig å lese, når du åpner med en slik floskel. Dersom dagens sosialistiske regjerning skaper personer som ABB, så er ikke det så ille akkurat. Da har regjeringen kun skapt en psykopat. Det er svært lite. Uavhengig av dette synes jeg det er verdiløst å dra frem ABB i hytt og pine og bruke det til å sverte sine motstandere. ABB kan brukes av hver eneste person i hele verden til å sverte grupper etter eget ønske.

 

Er du sosialist? Da kan du bruke ABB til å sverte høyresiden.

 

Stemmer du FRP? Da kan du bruke ABB til å sverte sosialister.

 

Listen fortsetter i det uendelige...

Endret av Griffar
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Innen kombinatorikk så er dette en helt ubrukelig påstand å bruke til å anslå antall.
Gratulerer, du har klart dra fram en stråmann. Om du tror påstandene om at vi går mot muslimsk flertall i Oslo kun bygger på dette faktumet så viser det hvor liten kontakt du og likesinnede har med virkeligheten.

 

Den totale benektelsen av dagens og fremtidens problemer som du og dagens sosialistiske regjering bedriver provoserer mange i Norge og det skaper personer som ABB.

Det begynner å bli ganske kjedelig. Du har en ærlig og opprikt glød omkring denne saken som engasjerer deg. Desverre blir det kjedelig å lese, når du åpner med en slik floskel.
Her viser du at du ikke skjønner hva ordet floskel betyr. Og at mange synes det er kjedelig å forholde seg til virkeligheten er ikkeno nytt.

 

Dersom dagens sosialistiske regjerning skaper personer som ABB, så er ikke det så ille akkurat. Da har regjeringen kun skapt en psykopat. Det er svært lite.
Tenkte du virkelig før du skrev dette?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med fyren uten id-papirer som klikka på trikken nå nylig? Hvor mange flere slike synes multikulturalistene at er akseptabelt? Hvor mange slike tikkende bomber går løs i det norske samfunnet?

 

Hva har han med Islam å gjøre?

 

 

Politiet burde i grunn stoppe random innvandrere for sjekk slik at man får silt ut de som ikke har noe her å gjøre.. men det er vel i øynene på klovner som Gahr Støre og Lysbakken rasistisk og diskrimerende og ikke forenelig med "demokratiske verdier" og annet vrøvl.

 

Så du vil mistenkeligjør en så bred gruppe mennesker som er innvandrere? Hvordan skal politiet peke ut hvem som er innvandrere? De som er mørke i huden? Kanskje snakker et annet språk enn norsk? Hvordan skal man finne ut hvem som ikke har noe å gjøre her? De som ikke har pass på seg til enhver tid?

 

 

Med jevne mellomrom hadde det vært godt å lese at politiet hadde huket tak i noen og sendt dem på dør.. men de blir vel heller sendt til UDI for å få "blanke ark og farjestefter tel".

 

Tror ikke politi har rett til å deportere folk.

Endret av SVK
Lenke til kommentar

Politiet burde i grunn stoppe random innvandrere for sjekk slik at man får silt ut de som ikke har noe her å gjøre.. men det er vel i øynene på klovner som Gahr Støre og Lysbakken rasistisk og diskrimerende og ikke forenelig med "demokratiske verdier" og annet vrøvl.

Så du vil mistenkeligjør en så bred gruppe mennesker som er innvandrere? Hvordan skal politiet peke ut hvem som er innvandrere? De som er mørke i huden? Kanskje snakker et annet språk enn norsk? Hvordan skal man finne ut hvem som ikke har noe å gjøre her? De som ikke har pass på seg til enhver tid?

 

Det enkleste er vel å stoppe alle. Vi burde hatt flere sånne i Norge:

452928959_8d9cf7c155_o.jpg

;)

 

Med jevne mellomrom hadde det vært godt å lese at politiet hadde huket tak i noen og sendt dem på dør.. men de blir vel heller sendt til UDI for å få "blanke ark og farjestefter tel".

 

Tror ikke politi har rett til å deportere folk.

 

Politiet er normalt involvert i transporten når folk tvangsutsendes - og det skjer stadig vekk. UDI tvangsutsendte 4600 mennesker i 2010: http://www.udi.no/arsrapport2010/Asyl-og-mottak/Mange-returnerte-frivillig/. Grunnen til at RoaldN ikke leser om det er ikke at det aldri skjer, men snarere at det er så vanlig at det ikke er nyhetsstoff.

 

Men politiet har selvsagt ikke myndighet til å bestemme på egenhånd at "øy, han fyren her kaster vi ut av landet." En politibetjent er politi, ikke dommer.

 

Å tvangsutsende folk krever litt kontroll og papirarbeid. Hvis ting går for fort får man tabber som dette: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2083448/Reunited-Texas-teen-wrongly-deported-Colombia-finally-family.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For sent for hva? Stenge grensene slik at norge kun blir for nordmenn?

 

Jeg er for multikulturalisme, og mener vi nordmenn ikke har enerett på dette landet. Det er veldig mange svært arrogante og trangsynte holdninger her inne.

 

Synes du det er greit att ting begynner å bli SLIK i landet her? det er dette "vi" er redd for, jeg vil att du skal lese hele artikkelen, og gi et svar på dette. Det er jo slik realiteten vil bli for flere områder/skoler osv om det får fortsette slik.

 

I tillegg har vi da voldtektsbølgen, hvorfor er det spesielt innvandrermenn som driver med dette? er det slik du vil ha det i Norge? Integreringen har tydeligvis feilet, og det blir jo bare fler å fler av de, er det slik vi skal ha det i fremtiden? Jenter skal være nødt til å ha følge hjem, folk kan ikke gå alene om kvelden osv?

 

Når det blir slik som dette, synes du det da er rart att folk reagerer å blir sinte/oppgitte/frustrerte? når integrering ikke fungerer, og vi fortsetter å ta imot titusener hvert år, folk flytter fra områder, folk blir blir voldtatt omtrentelig hver helg, det er jo slik det har blitt, og det blir nok neppe bedre hvis det ikke skjer noe.

 

Merksnodig att herr Skurupu ikke vil svare på dette, eller andre sosialister for den saks skyld.......

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Så ikke noe der jeg synes var verdt å svare på, men jeg kan godt gjøre et forsøk.

 

Ting går ikke automatisk til helvete fordi det flytter mange innvandrere inn i nærmiljøet. Jeg ser ikke helt sammenhengen. Dette er "belastede" områder pga fattigdom, ikke pga hudfargen til de som bor der.

 

Vi tvangsutsender flere tusen kriminelle ulendinger hvert år. Bedre integrering er kjempeviktig, hvis ikke dette fungerer sender vi de ut. Dette er realiteten nå, og ikke så fjernt som noen skal ha det til.

 

------

 

Skjønte egentlig ikke helt hvilket spørsmål "vi sosialister" ikke svarer på, men dette var mine tanker rundt temaet. Skjønner heller ikke hvorfor du drar inn sosialister. Det er mange kapitalister/liberalister som er for fri innvandring, og det er mange sosialister som er imot. Innvandring og samfunnsøkonomi er to helt forskjellige spørsmål. Det virker som om du bruker "sosialister" nærmest som et skjellsord.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så ikke noe der jeg synes var verdt å svare på, men jeg kan godt gjøre et forsøk.

 

Ting går ikke automatisk til helvete fordi det flytter mange innvandrere inn i nærmiljøet. Jeg ser ikke helt sammenhengen. Dette er "belastede" områder pga fattigdom, ikke pga hudfargen til de som bor der.

 

Vi tvangsutsender flere tusen kriminelle ulendinger hvert år. Bedre integrering er kjempeviktig, hvis ikke dette fungerer sender vi de ut. Dette er realiteten nå, og ikke så fjernt som noen skal ha det til.

 

------

 

Skjønte egentlig ikke helt hvilket spørsmål "vi sosialister" ikke svarer på, men dette var mine tanker rundt temaet. Skjønner heller ikke hvorfor du drar inn sosialister. Det er mange kapitalister/liberalister som er for fri innvandring, og det er mange sosialister som er imot. Innvandring og samfunnsøkonomi er to helt forskjellige spørsmål. Det virker som om du bruker "sosialister" nærmest som et skjellsord.

 

 

Hjelper ikke å sende ut kriminelle innvandrere, noe som burde være en selvfølge og ikke noe å slå i bordet og skryte av.

 

Neste steg burde være å slutte med forskjellsbehandlingen, gi Nordmenn de samme godene som innvandrere. Og ja, integereringen burde være bedre, men ikke la det gå på bekostning av oss som bor her fra før.

 

Og vi har da enerett på dette landet, i mye høyere grad enn noen som kommer fra et annet land. Skjønner ikke det tullet.

Lenke til kommentar

(...)

Og vi har da enerett på dette landet, i mye høyere grad enn noen som kommer fra et annet land. Skjønner ikke det tullet.

 

Det mener ikke jeg.

 

Hvorfor skal vi leve et så godt liv, bare fordi vi tilfeldighvis ble født her? Det er ganske urettferdig mot resten av verden. Vi burde dele på godene våre.

 

Olje og gass er jordas ressurser, ikke norges.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

(...)

Og vi har da enerett på dette landet, i mye høyere grad enn noen som kommer fra et annet land. Skjønner ikke det tullet.

 

Det mener ikke jeg.

 

Hvorfor skal vi leve et så godt liv, bare fordi vi tilfeldighvis ble født her? Det er ganske urettferdig mot resten av verden. Vi burde dele på godene våre.

 

Olje og gass er jordas ressurser, ikke norges.

Jeg (og mest sansynlig du også) og mitt DNA er et resultat av DNA som har vert i Norge lenge. Deler av dette DNA'et har vert i Norge lenge, og har vert med på verdi-skapningen.

 

Jeg (og mest sansynlig du også) er et resultat av en holdning, som mine foreldre har oppdratt meg i. Denne holdningen har de blitt oppdratt i, og har vert i Norge lenge, og vert med på verdiskapning.

 

Derfor mener jeg at jeg har mere rett på Norge og hennes verdier enn resten av verden.

 

 

Det finnes masse olje i midtøsten å, norge utvinner under 1% av verdens forbruk, mens langt over 30% pumpes opp fra midtøsten. Det at Midøsten har vert så bundet av religion, at enkeltmenneske ikke har opplevd opplysnings aldern, gjør at jeg ikke vil ha Islam i Norge. Vi støtter trossalt et annet trosamfund.

 

Dette er min mening, men jeg kommer til å forsvare en norsk muslimsk mening om at Islam er bra for Norge. Til slutt får vi bare ta en opptelling. Den nyeste opptellingen av meninger viser at det er 25% mindre sjanse for å få en jobb hvis du kommer fra midtøsten.

Det er ganske klar tale for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ikke noe der jeg synes var verdt å svare på, men jeg kan godt gjøre et forsøk.

 

Ting går ikke automatisk til helvete fordi det flytter mange innvandrere inn i nærmiljøet. Jeg ser ikke helt sammenhengen. Dette er "belastede" områder pga fattigdom, ikke pga hudfargen til de som bor der.

 

Vi tvangsutsender flere tusen kriminelle ulendinger hvert år. Bedre integrering er kjempeviktig, hvis ikke dette fungerer sender vi de ut. Dette er realiteten nå, og ikke så fjernt som noen skal ha det til.

 

Det er jo JÆVLIG tydelig, att det nettopp går til helvette når det blir for mange innvandrere og disse ikke integreres, leste du artikkelen, egentlig? eller vil du bare ikke innse hvordan ting er i ferd med å bli?

 

Å hva har du egentlig å si om voldtektsbølgen?, jeg vil tro du har et knakende godt svar på det også.

 

Det er slike som deg som skaper folk som ABB, enten du liker det eller ikke.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...