Gå til innhold

Vi ansetter TSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr dette at vi kan forvente mer nedetid på forumet når Preben skal kjøre sine, mildt sagt, utradisjonelle SQL-spørringer for innsamling av statistikk? *Humre* Men spøk og humor til side. The Strategy-player er jo blant favorittbrukerne mine, og jeg har kjent ham på forumet siden 2004/2005 (hender til og med at jeg møter ham "in real life" som man sier), og all den tid har han vært svært interessert i og over gjennomsnittlig glad i forumet. Og det er jo ikke til å komme bort ifra at Preben også har gjort mye på den tekniske siden for forumet den siste tiden. Så dette er absolutt fortjent. Forhåpentligvis kan det bli litt skikk på forumet på den tekniske siden nå som Preben har fått tildelt en lønnet stilling. Og et spørsmål til sist, vil Preben ha en mest driftsteknisk rolle, eller vil han nå få anledning til å utvikle nye funksjoner til forumet?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle gratulasjoner!

 

Betyr dette at vi kan forvente mer nedetid på forumet når Preben skal kjøre sine, mildt sagt, utradisjonelle SQL-spørringer for innsamling av statistikk? *Humre* Men spøk og humor til side. The Strategy-player er jo blant favorittbrukerne mine, og jeg har kjent ham på forumet siden 2004/2005 (hender til og med at jeg møter ham "in real life" som man sier), og all den tid har han vært svært interessert i og over gjennomsnittlig glad i forumet. Og det er jo ikke til å komme bort ifra at Preben også har gjort mye på den tekniske siden for forumet den siste tiden. Så dette er absolutt fortjent. Forhåpentligvis kan det bli litt skikk på forumet på den tekniske siden nå som Preben har fått tildelt en lønnet stilling. Og et spørsmål til sist, vil Preben ha en mest driftsteknisk rolle, eller vil han nå få anledning til å utvikle nye funksjoner til forumet?

Jeg har vel et håp om at det vil gi meg mer tid til å gjøre det jeg ønsker for forumet, uavhengig av om det rent offisielt vil falle innenfor det jeg blir betalt for å gjøre eller ei. Det blir lettere for meg å forsvare det å bruke tid på forumet - samt bruke mer tid. Det er et privilegie jeg gjerne skulle delt med flere av de som bidrar til forumets kvalitet.

 

Snorres engstelse for forumets ve og vel er høyst aktuell, jeg pønsker stadig ut nye og interessante spørringer jeg kan gjennomføre... Men jeg har vel (forhåpentligvis) tatt lærdom av mine angstsammenbrudd etter tidligere fadeser.

 

Men stillingen vil ha et mer teknisk fokus enn den har hatt, siden det er det området jeg er mest kjent med og interessert i. Geir har gjort et fantastisk stykke arbeid med å jobbe for den redaksjonelle kvaliteten til forumet, og selv om jeg også ønsker å bidra mer på den biten - ber jeg dere være klar over at jeg ikke kommer til å forsøke og følge etter i hans fotspor, det blir rett og slett for mye å leve opp til. Sporene blir mine egne, så får vi se hvor det fører meg, dere og forumet.

 

Nå i det siste har jeg brukt lite tid på forumet og vil fortsette min mer rolige ferieperiode en stund til, men om noen få uker satser jeg på å gjøre det jeg kan for å leve opp til forventningene dere måtte ha - med mindre det blir for mange autografjegere på universitetet til høsten, nå som Vidar har avslørt min høyst superhemmelige omtrentlige lokasjon i universet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...