Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Juli 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten samling i fra jobben jeg har gjort forrige uke. Dette er jo bare noe av alt det jeg har jobbet med. Skulle gjærne delt å vist dere de gode portettene jeg har fått denne uka. Men kan desverre ikke legge ut alt av det. Derimot har lokalavisa kjøpt mye bilder av meg. Så hvis noen vil kan de se litt her : http://www.varingen.no/Diverse/Bildegallerier/Bildegalleri/tabid/420/AlbumID/50188-963/language/nb-NO/Default.aspx (ikke jeg som har alle bildene, men det ser dere jo)

 

Veldig gøy å se litt annet enn bilder av diverse fotballspillere fra din side! Portrettene på varingen.no satt som et skudd, og noen ordentlig gode repostasjebilder hadde du også. Gratulerer med fin sommerjobb :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Hehe sweet! vurderer å oppgradere til 7D eller 5D, men usikker på om jeg virkelig trenger fullformat. Har selv 50mm fra canon, utrolig fornøyd!

 

Med tanke på fov, så er jo 50mm (imho) klart best på FF - i hvert fall når man vandrer rundt i en storby og gjerne vil ha med litt i bildet :p

 

Nok prat, legger ved et bilde til :p

 

5895355415_9ec0b5a316.jpg

IMG_0064 by H.Treider, on Flickr

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mitt siste bilde tatt med LX5 :cry:

Du avsluttet i hvert fall med et flott bilde!

 

Prøver å teste ut andre brennvidder - hvilken brennvidde vil man ha neste fastobjektiv i, tro?

Dette var snasent :) Jeg har sansen for portretter på vidvinkel. Hva med Canon sin 14mm F2.8L? Prøvde den her om dagen og - Dæven, det var kvalitet! Det var riktignok på crop. Blir kanskje litt for vidt på FF for portretter? innocent.gif

Meget pene bilder. Fin location og lyssettingen er god snacks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...