Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryst unt Tri

 

Benk:

 

1 x 110kg

1 x 115kg

 

3 x 102,5 kg x 3

 

Hantelpress:

 

6 x 40kg x 3 Ny PR !!

 

Comment:

 

Har vært syk i en uke, og er litt halvshabby ennå, så det var oppløftende å se at styrken er der fremdeles.

Hadde også tenkt å gå til failure på hantelpressen, men jeg har visstnok problemer med å presse meg såpass om dagen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Knebøy:

 

6 x 100kg

 

Markløft:

 

1 x 140kg

3 x 120kg x 3

6 x 100kg x 3

 

Benk:

 

4 x 103kg x 3

 

Kommentar:

 

Jeg la merke til etterpå at jeg hadde kjørt 100kg på alle øvelsene. Fascinerende.

 

Har også hatt litt fuckarounditis i det siste, så må få gang på treningen skikkelig igjen.

Lenke til kommentar

En stor dag i denne loggens historie idag.

 

Benk:

 

1 x 120kg Ny PR !!

 

3 x 110kg Ny PR !!

 

5 x 105kg Ny PR !!

 

 

Kommentar:

 

Målet mitt var 120kg før 1 februar, og det var fanden meg på hengende håret. 20 kg opp siden august ifjor tørr jeg påstå er en ok stigning. Nå er det deff ifra 1 februar, men jeg kommer til å fortsette med low rep!

 

Hipp Hipp... Fuck Yeah!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Grattis!

 

Takktakk! :)

 

Rygg

 

Mark:

 

1 x 130kg

 

Pull Ups:

 

6 x 6

 

Chins:

 

6 x 6 x 6

 

T-bar Row:

 

8 60kg x 3

 

Kabelroing:

 

6 x 70kg x 3

 

1 arms kabelroing:

 

6 x 25kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Utrolig rart hvor fort ting snur. Denne økta var på grensen til verdiløs, dog kan det være 2 grunner til det.

1. Jeg spiste 1 time før jeg skulle trene, noe jeg ikke har gjort på over 1 år.

2. Jeg har ikke trent chins, pull ups eller kabelroing pga forbud fra fysioterapaut. Var derfor jeg kun tok 2 set av pull ups, da jeg kjente det i skulderen.

 

Til info, brukte jeg bare mark som oppvarming.

Lenke til kommentar

Sick fremgang! :D

 

Hvordan type deff kjører du nå da?

 

Gracias!

 

Stikkordene i min deff er høyere aktivitetsnivå, lavere inntakt av fett, samt cardio på tom mage.

Jeg hadde suksess med det ifjor, faktisk så suksess at det ble for mye følte jeg selv, så i år må jeg være flinkere å spise mer proteiner, samt trene mer intensivt med vekter :)

Lenke til kommentar

Ok, hørtes ikke dumt ut det! Så du ofrer litt styrketrening for å få lavere fett% altså?

 

1uke igjen med min deff nå og har lagt alt fokuset mitt på styrke gjennom hele deffen for ikke å miste noe muskelstyrke.

 

I utgangspunktet tenkte jeg å droppe styrketrening for å kjøre high rep, men jeg legger merke til en helt annen pump når jeg kombinerer di to. I tillegg er jeg lite keen på å miste noe særlig styrke.

 

Så jeg har tenkt å kjøre supersett med kortere pauser enn det jeg gjør nå på hypertrofi-biten, så går jeg en i 1 time på tredemølle på tom mage hver dag. Du kan kanskje kalle det periodisk faste hvis du vil ;)

 

Hvordan ligger bfen din an, med tanke på at du har 1 uke igjen kun? :)

Lenke til kommentar

Yes, ser den. Sikkert ikke dumt det! Jeg kjørte deff ifjor sommer og da lå fokuset mitt på kondis og mest mulig fettap noe som endte opp med over 1kg i ren muskelmasse som forsvant.

 

bf? Bodyfat? Uten å vite det sikkert så har jeg vel gått fra 15-16% til 11-12% nå, kroppsvekt har gått fra 97kg til 93k,5kg forrige uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...