Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS


Pubé

Anbefalte innlegg

Har spillt det av og på siden 12 ja. Det er nå det er litt spennende og se om OoT3D er nok til at folk begynner å kjøpe 3DS for fullt. Det tok Nintendo 13 uker og selge 1 million eksemplarer, mens det tok dem 4 uker med DS. Jeg leser på forumer at mange sier at HVIS de først skulle kjøpt seg en 3DS, så hadde OoT blitt det første spillet. Men samtidig er de veldig usikre. Merker og at Nintendo reklamerer mye mer for Oot enn det jeg hadde trodd. Har sett reklamer på flere av sidene jeg bruker, blant annet collegehumor.

 

Tror Nintendo legger for mye tro i spillet. Zelda har aldri solgt superbra i utgangspunktet, og uansett hvor fantastisk OoT er -- det er likevel snakk om en remake. Kan godt hende at en del hardcore-fans hopper av gjerdet og kjøper seg en 3DS nå, men massene venter nok på det neste Nintendogs eller Brain Training. (Ikke nødvendigvis nye spill i disse seriene, men noe tilsvarende unikt og appellerende)

 

At 3Ds har solgt såpass "dårlig" skyldes antakelig den høye prisen, i tillegg tila til at folk er fornøyde med smarttelefonene sine. DS hadde opprinnelig også en svært begredelig lansering, med få gode spill. Men det tok seg opp etterhvert.

 

Ja jeg blir garantert å kjøpe meg en 3DS på grunn av dette spillet, men må først vente til skattepengene kommer xD

 

Nå som Nintendo ruller ut gode spill til 3DS vil jeg tro salget av konsollen kommer til å blomstre. For å nevne blant annet Kid Icarus som ikke har vært laget noe nytt av siden det første til NES.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som Nintendo ruller ut gode spill til 3DS vil jeg tro salget av konsollen kommer til å blomstre. For å nevne blant annet Kid Icarus som ikke har vært laget noe nytt av siden det første til NES.

 

Akkurat. Vi har ikke sett noe fra serien siden NES. Med andre ord, navnet er mer eller ukjent i dag. Håper og tror at 3DS kommer til å bli en suksess, og spillene som er på vei er svært spenennende for oss hardcore spillere. Men jeg tror ikke konsollen appellerer nok til mannen i gata enda. Tror faktisk Nintendo dreit seg ut når de satte så høy pris, spesielt med tanke på hva PSP Vita kommer til å koste.

 

(Ikke at jeg synes 2500 var for dyrt, men de har åpent innrømmet at jeg de satte opp prisen fordi de trodde folk ville betale ekstra for den)

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til en del endringer angående hookshot. Det er noen steder man ikke kan hooke på 3D versjonen, men på originalen kan.

 

Jeg vet ikke om det er bare på min, men jeg tror jeg har oppdaget en glitch. Dere vet han skullkiden på Lost Woods som blåser i fløyta si? Man skal vel få en piece of heart dersom man spiller en viss sang til han, stemmer det ikke? Vel, etter dere har har gitt han en maske og spiller den rette sangen så vil han ikke gi piece of heart...

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til en del endringer angående hookshot. Det er noen steder man ikke kan hooke på 3D versjonen, men på originalen kan.

 

Jeg vet ikke om det er bare på min, men jeg tror jeg har oppdaget en glitch. Dere vet han skullkiden på Lost Woods som blåser i fløyta si? Man skal vel få en piece of heart dersom man spiller en viss sang til han, stemmer det ikke? Vel, etter dere har har gitt han en maske og spiller den rette sangen så vil han ikke gi piece of heart...

 

Det må være en glitch ja. Jeg spilte nettopp

Sarias Song

for ham og fikk da et piece of heart. Ga ham så masken etterpå.

 

Edit: Jeg loadet på nytt for å prøve å gi ham masken først. Hvordan fikk du til å snakke med ham? Det er ikke mulig hos meg, og hvis jeg prøver å nærme meg forsvinner han bare.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Merkelig... Kanskje jeg har tatt den, bare at jeg har glemt det? Er det ikke slik at han forsvinner dersom vi er ferdig med han? Jaja, vi får se, mangler bare tre piece of heart så er den delen ferdig.

 

95 gold skulltula, 5 igjen. Vil tro at jeg har rundet vanlige quest 100% snart. Dette er vel resultatet av masse spilling på N64 da jeg var liten :p

 

EDIT: Da har jeg rundet spillet 100%. Hadde visst glemt at jeg hadde tatt den piece of heart på Lost Woods. Må si jeg er både skuffet og fornøyd med enkelte forandringer.

 

 

 

  • Rare animasjoner på 3D versjonen at enkelte er bedre på N64. Fortsatt bra på 3D versjonen da. For å være ærlig, Majora's Mask på N64 har bedre animasjon enn OoT3D.
  • Soloppgang ser bedre på N64.
  • Utrolig bra framerate på 3D versjonen, men dette gjør at tekstene går innmari fort.
  • Mange itemslots at man er lite på menyen.
  • At man må pugge notene/sangene på nytt var vanskeligere enn det jeg trodde.
  • Gerudo vaktene som man må slå for å redde tømrene er mye lettere på 3D versjon.
  • Water Tempel er blitt lettere. Jeg husker den ene delen på N64 som var vanskelig å finne, men på 3D versjonen ble denne delen vist gjennom en liten cutscene.
  • Dark Link har blitt betraktelig lettere! Jeg kan avsløre hvordan man kan slå han uten han kan gjøre noe mot deg, men spillet er fortsatt ung så :S
  • Klokken/dagene går fortere på 3D versjonen
  • Boss battle er ikke så interessant, men en bra bonus absolutt
  • Skuffet over slottraset på slutten av spillet.
  • Zelda bare gikk på løse luftet da man skulle løpe fra slottet der det var mellomrom. På N64 var det i det minste en magi-sky under henne.

 

 

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

EDIT: Da har jeg rundet spillet 100%. Hadde visst glemt at jeg hadde tatt den piece of heart på Lost Woods. Må si jeg er både skuffet og fornøyd med enkelte forandringer.

 

 

 

  • Rare animasjoner på 3D versjonen at enkelte er bedre på N64. Fortsatt bra på 3D versjonen da. For å være ærlig, Majora's Mask på N64 har bedre animasjon enn OoT3D.
  • Soloppgang ser bedre på N64.
  • Utrolig bra framerate på 3D versjonen, men dette gjør at tekstene går innmari fort.
  • Mange itemslots at man er lite på menyen.
  • At man må pugge notene/sangene på nytt var vanskeligere enn det jeg trodde.
  • Gerudo vaktene som man må slå for å redde tømrene er mye lettere på 3D versjon.
  • Water Tempel er blitt lettere. Jeg husker den ene delen på N64 som var vanskelig å finne, men på 3D versjonen ble denne delen vist gjennom en liten cutscene.
  • Dark Link har blitt betraktelig lettere! Jeg kan avsløre hvordan man kan slå han uten han kan gjøre noe mot deg, men spillet er fortsatt ung så :S
  • Klokken/dagene går fortere på 3D versjonen
  • Boss battle er ikke så interessant, men en bra bonus absolutt
  • Skuffet over slottraset på slutten av spillet.
  • Zelda bare gikk på løse luftet da man skulle løpe fra slottet der det var mellomrom. På N64 var det i det minste en magi-sky under henne.

 

 

 

Har ikke lagt merke til store forskjellene da jeg ikke har kommet så langt (har akkurat blitt voksen), men merket at bossen i Jabu-Jabu var litt annerledes. Mener å huske det var en hel del tråder i N64-versjonen, mens her var det bare tre sånne greier du måtte treffe. Synes den virket en del lettere også.

Lenke til kommentar

Det har alltid vært tre stykk tråder (eller senevev) på Jabu-Jabu bossen. Har også lagt merke til at enkelte spaker og lignende har flyttet på seg, men det er bare snakk om fåtall da.

 

Har ikke startet på Master Quest enda. Tar en lang pause nå.

Lenke til kommentar

Det har alltid vært tre stykk tråder (eller senevev) på Jabu-Jabu bossen. Har også lagt merke til at enkelte spaker og lignende har flyttet på seg, men det er bare snakk om fåtall da.

 

Har ikke startet på Master Quest enda. Tar en lang pause nå.

 

Det har du rett i. Det var jeg som blandet med en av bossene på WW :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=oAKvdd_0cUw&feature=related

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Fantastisk gøy!!!! Kjøpte meg 3ds idag, men den skal eg like greit levere inn igjenn..... For zelda var enten utsolgt, eller så hadde de ikke fått det.. Jobber på båt og vi skulle ligge inne en dag i bergen, så dette passet perfekt tenkte eg. Men NEIDA!!!!!!! Irriterende

Lenke til kommentar

Fantastisk gøy!!!! Kjøpte meg 3ds idag, men den skal eg like greit levere inn igjenn..... For zelda var enten utsolgt, eller så hadde de ikke fått det.. Jobber på båt og vi skulle ligge inne en dag i bergen, så dette passet perfekt tenkte eg. Men NEIDA!!!!!!! Irriterende

 

Må da være noen butikker i Bergen som har det. Perfekt spill på båten da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...