Gå til innhold

HW-fotball 2011


Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sånn at han med flottest kropp og som er flinkest i fotball får alle damene?

Neppe. Vi er jo for det meste glad i nerder, vi. Den med størst DVD-samling går nok av med seieren der.

Hva med de med størst boksamling / eier av sitt eget, private bibliotek og skremmende mye musikk i alle slags varianter fra band og vinyler til MP3 og FLAC?

Lenke til kommentar

Konkurransen går i e-penis!

 

Men den avsluttingen min har blitt fløtta til Søndag! Så da ser det ut til at jeg kan komme likevel da. Bare økonomien som hindrer litt. Ingen som kjører fra Fredrikstad/Særp/det området?

 

Hvis ikke mopeden er i stand til den dagen da, da er bet jo billigere med den enn tog. Det tar dog en del lengre tid :p

Lenke til kommentar

Hva med de med størst boksamling / eier av sitt eget, private bibliotek og skremmende mye musikk i alle slags varianter fra band og vinyler til MP3 og FLAC?

De må møte opp, Sjur... (Og ja, bibliotek trumfer alt.)

 

Flott, Knut!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Hva med de med størst boksamling / eier av sitt eget, private bibliotek og skremmende mye musikk i alle slags varianter fra band og vinyler til MP3 og FLAC?

De må møte opp, Sjur... (Og ja, bibliotek trumfer alt.)

 

Flott, Knut!

Nå har jeg fått booka psykologtime midt oppi alt dette også. Jeg vil, jeg vil, men jeg er stuck på Steintard. : <

Lenke til kommentar

Myst: Tror greia vel mer handler om hvilke forventninger man skaper/hva slags nivå man legger seg på. Terskelen for å delta for oss fotballnoobs blir nok litt høyere hvis man skal fokusere veldig på hva slags type ball man bruker osv. - det blir gjerne oppfattet som at man legger opp til seriøst ballspill for erfarne spillere. Når det er sagt er det greit å ha OK utstyr, og jeg regner med at dere som har spilt en del fotball bærer over med de mindre erfarne spillerne sånn at det blir gøy for alle.

---

Jeg får ikke vært med allikevel, gitt. Så det utgår for min del.

A shame and pity. Notert.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Det ble presisert hva slags ball det ble foretrukket og jeg meldte min bistand. Hvis ingen bryr seg om det, kan jeg bare la være å ta med noe som helst og dere får gjøre som dere vil. Skjønner at over halvparten ikke er særlig fotballinteressert og da er det jo egentlig fint at vi andre tar av oss utstyr og sånn slik at alle får blitt med og har det gøy. Alle har et ansvar for å skape god stemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...