Gå til innhold

HW-fotball 2011


Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir sympatisk om du lager daimkake. Til oss alle.

 

Så får jeg heller spandere litt vin på deg.

jeg liker ikke vin.... men. glir vell ned ^^

jeg har bakeplaner! om delfiakake er en av tingene er jeg usikker på:p

men kanskje.

 

Får prøve å stille med ei kake, jeg óg, så Hanna slipper å lage kake til 30 mennesker.

vi må jo passe på at alle får litt diabetes etter å ha vært på treff så vi må nok bake litt :D

Lenke til kommentar

Fikk vaktlista i dag, og jeg skal egentlig jobbe den 18, men skal se om jeg kan få bytta den bort :)

 

EDIT: hmmm, virker som om jeg ikke kan. Da jeg skal jobbe både lørdag OG søndag, og siste måte for meg å komme meg hjem er å ta toget som går 17:09 :(

 

Hvis ingen andre fra sørlandet skal da :) betaler gjerne bensin/disel penger for å sitte på :D

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Fikk vaktlista i dag, og jeg skal egentlig jobbe den 18, men skal se om jeg kan få bytta den bort :)

 

EDIT: hmmm, virker som om jeg ikke kan. Da jeg skal jobbe både lørdag OG søndag, og siste måte for meg å komme meg hjem er å ta toget som går 17:09 :(

 

Hvis ingen andre fra sørlandet skal da :) betaler gjerne bensin/disel penger for å sitte på :D

Hmm, du kan jo høre om Petter er i området.

Lenke til kommentar

Hahah! Om det blir mer øl, vin og kaker hos dere vet jeg ikke :p

Så, jeg antar at du aldri har vært på forumtreff?

Det stemmer. :)

 

Første innlegget var forresten ikke "negativt" ment til de som er på forumtreff - er tross alt en 60 årsdag + en 50årsdag jeg skal i, og de har lovet fest med mange bekjente. :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...