Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

 

 

har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

 

Spørs om du får tak i den nå. De sluttet å produsere den for en stund siden. Må vel i hvert fall kjøpe den på ebay eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Blir så glad når jeg hører folk som bestiller gamle spill slik som star fox adventures) Hyggelig og vite at folk ikke helt har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

 

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

Føltes artig med meg ihvertfall med wii kontroll til metroid helt til jeg begynte å bli så utslitt i høyre arma at jeg helle foretrekker å bruke vanlig kontroll. Når det gjelder det paper mario spillet er det ikke nødvenig å være noe mario fan, det er et rollespill som i seg selv er bra. Er et av dem spillene som når jeg er ferdig med det har jeg sittet igjen med en trist følelse over å endelig være ferdig med det og skulle ønske jeg kunne opplevd gleden av å spille det igjen. Jeg kan garrantere deg at metroid 1 og 2 er så utrolig mye bedre enn 3eren, 3eren var mer lik halo, en blanding men er best å bare kjøpe trilogien. Alltid kult med en trilogi pakke istedenfor å skal måtte brenne hull i lommeboka for å få dem seperat. Mente pokemon ikke pokemo forresten, en glipp der:)

Lenke til kommentar

 

 

 

har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

 

Spørs om du får tak i den nå. De sluttet å produsere den for en stund siden. Må vel i hvert fall kjøpe den på ebay eller noe sånt.

 

 

Ligger plenty på Ebay :dremel:

 

@ Winza, blir nok ett kjøp av den pakka tenker jeg!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

 

Spørs om du får tak i den nå. De sluttet å produsere den for en stund siden. Må vel i hvert fall kjøpe den på ebay eller noe sånt.

 

Denne siden har spillet http://sortiment.no/no/metroid-prime/2009-metroid-prime-trilogy-wii.html

 

 

 

 

har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

 

Spørs om du får tak i den nå. De sluttet å produsere den for en stund siden. Må vel i hvert fall kjøpe den på ebay eller noe sånt.

 

 

Ligger plenty på Ebay :dremel:

 

@ Winza, blir nok ett kjøp av den pakka tenker jeg!

 

Mener du pakka som trilogien?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

 

Spørs om du får tak i den nå. De sluttet å produsere den for en stund siden. Må vel i hvert fall kjøpe den på ebay eller noe sånt.

 

Denne siden har spillet http://sortiment.no/no/metroid-prime/2009-metroid-prime-trilogy-wii.html

 

 

 

Hehe, 1000 kroner. Jeg kjøpte et eksemplar på coolshop for 450 kroner for noen måneder siden, mest fordi det kan bli verdt noe en dag. Var en Collectors Edition og jeg har ikke åpnet plasten enda.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

 

har glemt av gamecube. Har du spilt paper mario thousand year door, metroid prime 2 og pokemo colosseum?

Er ikke så glad i Mario, men tror jeg har testa det spillet du nevner der litt. Metroid på GC har jeg ikke rørt, ikke Wii heller for den saks skyld. Men har Metroid Prime 3 på Wii, som jeg heller ikke har åpnet. Men nå finnes vel trilogen i en samlepakke med oppdaterte Wii kontrollere også ? Ser for meg at MP1 og 2 er en del artigere med Wiimote.....eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

 

 

Spørs om du får tak i den nå. De sluttet å produsere den for en stund siden. Må vel i hvert fall kjøpe den på ebay eller noe sånt.

 

Denne siden har spillet http://sortiment.no/no/metroid-prime/2009-metroid-prime-trilogy-wii.html

 

 

 

Hehe, 1000 kroner. Jeg kjøpte et eksemplar på coolshop for 450 kroner for noen måneder siden, mest fordi det kan bli verdt noe en dag. Var en Collectors Edition og jeg har ikke åpnet plasten enda.

 

Da kan di kanskje selge den til mala? dem har det ikke på coolshop lenger, jeg søkte rundt overalt, til og med på finn og qxl men ikke til å finne, sortiment.no har nesten alle spill som eksisterer men til en dyr pris

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er ikke så veldig interessert i å selge det. Kjøpte det tross alt fordi det er et sjelden spill og verdt å ha i samlingen.

Har du det super mario all star til wii også? Antar det er sjeldent også

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jepp, det har jeg også. Ganske sjelden det også, men det tror jeg de har på Coolshop.

Jeg kjøpte det circa med engang det kom ut, viste ikke at det ville være noe som bare var til salgs i en kort tid før dem sluttet. Føles godt å ha slike samler objekter. Samler så mye på spill spesielt til gamecube siden det er favoritt konsollen min, kjøper også uendelig med gba og ds spill fra lukie. Sikkert kjøpt over 100 dem siste 2 årene. Så bare ligger dem der og jeg spiller dem aldri fordi jeg orker aldri

Lenke til kommentar

 

eller burde jeg sikte meg inn på GC versjonene?

Metroid Prime 1 og 2 ble designet for GC-kontroller, og det merkes godt. 1 og 2 er bedre med GC-kontroller, 3 ble designet for wiimote og det merkes også på spilldesignet.

 

 

Takk for input :)

 

Ser faktisk ut til at det er rimeligere å gå for GC NTSC versjonene også! Men ett pluss er jo støtte for widescreen på Wii versjonen da :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

er bare å laste ned pirat versjon og softmodde Wiien, problem solved ;)

Konsollen har jeg softmoddet allerede, men foretrekker å kjøpe spill. Er tross alt ikke store verdiene det er snakk om. Laster jeg det ned er det store sjanser for at jeg ikke gidder å spille det likevel, med en fysisk kopi har jeg coveret som skriker til meg og gnager på samvittigheten :p

 

Digitalt på nyere konsoller derimot funker da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant det, man føler ikke det samme eierskapet til et spill man laster ned fra piratebay. Og dermed ikke samme trangen til å fullføre det heller. Det var jo bare gratis, liksom.

 

Muligens jeg som er rar, men jeg kan laste ned et PC-spill, spille det i 15 minutter og aldri mer, så et halvt år senere kjøpe samme spillet til X360 og fullføre det helt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ena3EKeAzC0

 

ikke noe nytt men har noen av dere prøvd det her? Dolphin emulator på PC?

Spilte gjennom hele skyward sword på dolphin da det kom ut. Hadde solgt wii'en men er sinnsykt zelda fan så jeg kjøpte meg en billig sensor, wii mote plus, nunchuck og bluetooth dongel!

 

Funka som bare det! Storkoste meg. Fikk samtidig mye bedre grafikk enn på wii, men fy søren hvor mye ressurser det tok av pc'en min. Måtte tweake mye, og da var komplett gamer pc'en min 8 mnd gammel.

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...