Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

NICE!!

 

Har lyst på en slik pga Louigis Mansion 2. Men føler det er litt drøyt for 1 spill...men det er jo garantert flere spill jeg kunne likt. Jeg vet bare ikke om dem...hvilke spill er et must til 3DS?

 

Vel, du har jo Ocarina of Time da. Hvis du liker puzzles er Professor Layton and the Miracle Mask et sikkert kjøp. Det har en fin historie også. Ellers har en jo Zero Escape: Virtue's Last Reward. Har ikke spilt det selv enda, men det skal visst være veldig bra. Lite gameplay, men mye fokus på en god historie med valg og slikt. kommer også et nytt RPG med Mario & Luigi nå i sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E3 er ikke mere invite only enn at hvilken som helst spillblogger eller nettsideeier kan skaffe seg billett. Du må bare vise til noe. Det skal være et show bare for bransje-folk, men det kommer likevel tusenvis av folk hver dag som bare sirkler rundt bransjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.ign.com/a...e-wii-u-is-crap

 

Lurer på hvor lenge WiiU holder ut nå.

 

Den selger dårlig, og det at EA har sagt at 0 spill er planlagt for konsollen sier jo sitt

 

 

Flott! Da slipper vi mer 'shovelware' fra EA. Tror det er 5-6 år siden jeg sist kjøpte et EA-spill.

 

Tror salget av WiiU-konsoller kommer til å ta seg opp når Nintendo får gitt ut storspillene sine.

Endret av Kris10an756
Lenke til kommentar

Om Konami utgir sin PES fotball serie til Wii U med nye FoxEngine, så vil jeg gi det en sjangse over EA's Fifa i år!

 

Blir en grei boikott av EA fra meg. Er kun Fifa og evt noe Battlefield jeg vil savne.

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Er vel ingenting som tyder på at hverken PES eller FoxEngine kommer til Wii U dessverre, og vi vet heller ikke om PES vil bruke Fox.

 

Jeg er ingen fan av EA sine spill selv, men dette er en katastrofe for Nintendo uansett hvordan man snur og vender på det. Jeg tror EA selv også vil tape på det, men om Wii U nå vil bli en maskin uten sportsspill og uten shootere - to av de mest populære sjangrene i industrien - så er den dømt til evig nisjestatus, og det er forhåpentligvis ikke helt det som var intensjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det minner mistenkelig mye om Gamecube hvor både utviklere og spill forsvant ettersom dårlige salgstall kom inn. Men ofte når det ser som verst ut så overrasker Nintendo kraftig. Så jeg er veldig spent på E3-directen om fire uker. Jeg tror i hvertfall det er lurt å vente til etter E3 med å dømme den nord og ned.

Lenke til kommentar

Enig med Morfeo. Eneste grunnen til at det kom ut tredjepartsspill til Wii var at den solgte som hakka møkk, og utgiverne ville ha en bit av kaka.

 

Problemet var at det bare var Nintendo som tjente noe særlig penger på Wii. (Satt på spissen)

Når Nintendo da i neste omgang kommer med en konsoll som er omtrent like utdatert på det tekniske nivået, og som ikke har solgt noe særlig så langt så er det egentlig ingen økononomisk logikk i å lage spill for konsollen.

 

Trist, men sant.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

 

Flott! Da slipper vi mer 'shovelware' fra EA. Tror det er 5-6 år siden jeg sist kjøpte et EA-spill.

 

Tror salget av WiiU-konsoller kommer til å ta seg opp når Nintendo får gitt ut storspillene sine.

Dette hatet mot EA begynner å bli barnslig

 

Har du ikke kjøpt et EA spill på 5-6 år har du gått glip av mange kvalitetsspill, og goty'er

 

Nintendo får gjerne komme med sine spill. Bare lurer på hvor lenge vi må vente. Er ihvertfall merkelig da 3 part var viktig for Nintendo denne gangen for å få med core gamere

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ingenting som tyder på at hverken PES eller FoxEngine kommer til Wii U dessverre, og vi vet heller ikke om PES vil bruke Fox.

 

Konami har bekreftet at PES 2014 vil bruke deler av FOX-engine. De skal ha et 'pre E3-show' 6.juni, så da får vi svaret på om PES kommer til WiiU eller ikke.

Lenke til kommentar

Mirrors Edge er ihvertfall et av de beste spillene denne generasjonen, og det kommer fra EA. Henry Hatsworth på DS ble vel utgitt av EA, Mass Effect-serien, Dragon Age, Sim City, Brutal Legend, Bulletstorm, Kingdoms of Amalur og en haug med Valve-spill, er også ting som EA har hatt ulike fingrer med i. Det er med andre ord ikke snakk om bare sportsspill her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at det kom ut tredjepartsspill til Wii var at den solgte som hakka møkk, og utgiverne ville ha en bit av kaka.

 

Problemet var at det bare var Nintendo som tjente noe særlig penger på Wii. (Satt på spissen)

Når Nintendo da i neste omgang kommer med en konsoll som er omtrent like utdatert på det tekniske nivået, og som ikke har solgt noe særlig så langt så er det egentlig ingen økononomisk logikk i å lage spill for konsollen.

 

Trist, men sant.

Jepp, dette har ikke noe med at EA, Rockstar eller andre som ikke støtter Wii U har et hat mot Nintendo.

 

Det er 100% en økonomisk avgjørelse. De tjener rett og slett ikke penger på å gi ut spillene sine til Wii U slik ståa er nå. Eksklusive spill blir alt for risikabelt og det er store ekstrakostnader bare for å selge noen ekstra kopier ved å utvikle en egen Wii U-versjon. F.eks. har Black Ops 2 solgt over 22 millioner til X360 og PS3, mens Wii U-versjonen har solgt under 200 000. En dråpe i havet.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg tror vi skal ha litt is i magen mhp på EA, selv om det ikke ser bra ut. Jeg tenker de vil revurdere Wii U fortløpende når install-basen vokser.

 

Uttalelsene fra EA utvikleren er veldig uproffe. Han må være sur for et eller annet Nintendo har sagt eller gjort. Han *er* tross alt ikke EA, men en enkeltperson. Twittermeldingene er fjernet, noe som tyder på at sjefen hans ikke var veldig happy.

Lenke til kommentar

http://www.ign.com/articles/2013/05/19/smash-bros-mario-mario-kart-in-upcoming-nintendo-direct?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

 

"Nintendo has confirmed that Mario, Mario Kart and Smash Bros. will appear in a Nintendo Direct before E3. The news comes via Nintendo of America’s Twitter account, which wrote “#IwataSays We will discuss new Smash Bros., 3D Mario game, Mario Kart and other Wii U titles in our #NintendoDirectNA before the start of E3.”

 

Ikke lenge til neste Nintendo Direct, ser frem til den jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...