Gå til innhold

Fitocracy - gjør treningen om til et RPG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.fitocracy.com/profile/Matsemann/

 

Logget litt nå, og klart noen quests. Er litt varierende hvor bra poeng ting gir, og ofte usikker på hva jeg skal velge. Slik som idag valgte jeg "weighted situps", som var det beste jeg fant, og plottet inn 67,5 kg. Den tror nok jeg har vekten bak hodet og tar crunhes, og gir meg derfor sykt poeng for det.. :p

 

Og 10x 40 kg i benk gir meg 35 poeng, mens 6 pullups ga meg 13 poeng. Og sistnevnte er jo mye tyngre.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har merka det samme problemet i Chrome. Trykk direkte på teksten på knappen og ikke på det orange området rundt, det ser ut til å være trikset her i hvert fall. :)

Jeg har testet dette jeg også, samme feil, men skal prøve med andre nettlesere etterpå.

 

Også er det viktig å bruke punktum og ikke komma når du logger vekta, det er den også kresen på

Lenke til kommentar

Du bruker body weight og ikke weight, du må nesten fylle ut riktig for at den skal gi deg riktige poeng...

Mener du det med magen? For fant jeg ut het ab crunch machine, og da ga den mer passende poeng.

 

eller mente du pullups vs. benk?

 

Det gjorde susen. Litt lett å levle synes jeg... 3x67.5x8 gav nesten 2 levler alene...

Nå er det slik at den er ment for "nybegynnere", så når man allerede har trent en del er det logisk at man levler fort prikk prikk prikk

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...