Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Det bare krasjer når jeg starter det fra steam, noen som har hatt og løst dette problemet?

 

EDIT: Fant ut av det tror jeg, kjørte en verify på filene, opted så inn i dev beta. Fikk en liten patch som jeg lastet ned så virket det.

Alt dette mens jeg kjørte steam som admin.

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig imponert over spillet hittil. Veldig godt optimalisert til å være ett BIS spill også virker det som. Liker forøvrig hvor mye bedre folka på laget ditt ser ut til å ha blitt. Ble imponert da en av gutta i god nærstridstil gikk på en fiendtlig stilling mens han skjøt. Jeg har virkelig troa på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det må være noe galt med pcen din. Jeg kjører spillet med stort sett 60 fps hele tiden med følgende maskinvare:

 

q6600 @ 3.5ghz

560ti 2gb

8gb ram

 

Har neste alle settings på standard (Texturer på max). Vsync av, post prosessing av og 1080p.

 

Har du oppdaterte drivere?

 

Ja. Lastet ned de ny driverne til nvidia i dag tidlig. Kjører BF3 ultra knirkefritt. Kjører egentlig det meste på veldig høy settings. Skal prøve mer senere. Testet aldri innstillingene helt, må teste mer senere.

 

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, dette virker veldig BiS, i den infantry showcase saken, skjedde det typisk bis sak med at noe skulle skje som ikke skjedde jeg gikk rundt, så sa leaderen at en av oss var skutt og medic måtte redde han og at vi skulle skyte nedover dalen i cover fire, problemet var at ingen av oss var skutt og det var ingen å skyte, så jeg måtte loade på nytt, og da skjedde det, en av våre ble truffet og det kom folk vi måtte skyte på.

 

Senere når man skal finne de mortar spottene hang alt seg opp jeg typen min begynne å løpe av seg selv og jeg kunne ikke stoppe han, alle våpene hans var borte også

Lenke til kommentar

En del bugs ja, i infantry showcasen ble en av de på laget stående langt bak og togglet ADS konstant. Måtte restarte for å komme videre.

 

Menmen, nå er jo ikke dette beta engang så bugs var forventet.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Ventet i hele dag nå på å få kjøpt supporter edition for å gi utviklerne ekstra penger mens jeg har sett venner spille det i flere timer. Endelig nå nettopp er storen oppe og må registrere meg for å få kjøpt spillet, 20 minutt siden jeg registrerte meg. Fortsatt ingen email om brukerkonto er aktivitert. Tror jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, dette virker veldig BiS, i den infantry showcase saken, skjedde det typisk bis sak med at noe skulle skje som ikke skjedde jeg gikk rundt, så sa leaderen at en av oss var skutt og medic måtte

 

Har du lagt det inn i bug trackern da? Håper ikke du forventer en bug-fri alpha...

 

/edit. glemte en "ikke" :s

 

Ventet i hele dag nå på å få kjøpt supporter edition for å gi utviklerne ekstra penger mens jeg har sett venner spille det i flere timer. Endelig nå nettopp er storen oppe og må registrere meg for å få kjøpt spillet, 20 minutt siden jeg registrerte meg. Fortsatt ingen email om brukerkonto er aktivitert. Tror jeg gir opp.

 

De sendte ut koder i hele går kveld, håper du fikk din :)

Endret av Kakeshoma
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du lagt det inn i bug trackern da? Håper ikke du forventer en bug-fri alpha...

 

/edit. glemte en "ikke" :s

 

 

 

 

 

 

Var ikke at det var en bug, men en typisk BIS bug, dette er akurrat samme bug du får i Arma 1 og 2 som er ferdige spill. En typisk BIS bug en event skal skje og noe går feil og eventen skjer ikke som den skal

Lenke til kommentar

Var ikke at det var en bug, men en typisk BIS bug, dette er akurrat samme bug du får i Arma 1 og 2 som er ferdige spill. En typisk BIS bug en event skal skje og noe går feil og eventen skjer ikke som den skal

 

Det er bra du sier frå nå.

 

Nå sier mange: "Det er Alpha vær så snill slutt å klag". Når betaen kommer vil nok alle si: Det er Beta vær så snill slutt å klag! Så kommer spillet: "Det har akkurat kommet ut. Slutt å klag. Vent på patch". Så kommer patch som ikke fikser det man trodde den skulle. "Slutt å klag. Punktum". :)

 

Merk deg det du rapporterer inn. Sjekk opp mot release versjonen når den dagen kommer. Det er veldig interessant å se hva som faktisk blir ordnet. Arma 2 føltes som en beta hele sin syklus opp til nå hvor en ny arvtager skal overta. Selv om at man med rett kan unnskylde mye i en Alpha og Beta så bør vi stille større krav til kvalitet, selv om Arma 3 er utrolig stilig og det er bra at noen terper på det med realistiske våpen osv.

Endret av Brawler
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...