Gå til innhold

CL-finale 2011: Barcelona - Man Utd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig ja, uten tvil. Har virkelig ikke sagt noe annet. Men jeg personelig synes det er morsommere å se flotte pasninger og driblinger enn å se en mann som jobber 100% og som skaffer resultater.

 

Ja, men det hjelper ikke til seier om man bare står foran mål og prøver å finte keeperen helt til han legger seg flat og forsette med det og finte resten av spillerne. I hvertfall ikke for oss som heier på United og vil at vi skal vinne.

Lenke til kommentar

Håper at United dropper Park og andre spillere som er flinkere til å ødelegge enn å skape ting. Nani, Valencia, Rooney og Berbatov fra start hadde vært godt for kampen. Legg til et høyt press så kan vi få en veldig god fotballkamp.

 

Men er redd for at United legger laget dypere, og fremprovoserer pasnigspillet til Barcelona. Da får vi fort to lag som forsvarer seg gjennom hele kampen. United uten ball og Barcelona med ball.

 

Tror du skal revurdere innlegget ditt jeg.

Hvorfor det? Som en nøytral tilskuer må man vel ha lyst til at Man Utd angriper og spiller fotball. Hvor underholdne Barcelona spiller, kommer veldig mye ann på hvordan det andre laget opptrer. Parkerer motstanderen bussen foran målet, så blir det balltrilling og kjedelig.

 

Det har hvertfall vært ganske klart i kampene mot Arsenal. De kampene Arsenal spilte fotball og presset høyt, ble det "end to end stuff" og morsomme fartsfylte kamper. I siste kamp da Arsenal parkerte bussen, ble det kjedelig.

 

Selvfølgelig som Man Utd supporter vil folk sikkert heller at de spiller kjedelig og vinner. Der tror jeg ogå de har størst vinnersjanser, men med såpass gode spillere som de har offensivt, så tror jeg godt de kan slå Barcelona dersom taktikken er riktig.

 

Han der er like nøytral som meg.

Lenke til kommentar

Viktig ja, uten tvil. Har virkelig ikke sagt noe annet. Men jeg personelig synes det er morsommere å se flotte pasninger og driblinger enn å se en mann som jobber 100% og som skaffer resultater.

 

Ja, men det hjelper ikke til seier om man bare står foran mål og prøver å finte keeperen helt til han legger seg flat og forsette med det og finte resten av spillerne. I hvertfall ikke for oss som heier på United og vil at vi skal vinne.

 

Ingenting er så herlig som 3-4 korte støttepasninger langt inne på egen banehalvdel uten press

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor du er på vei med innleggene dine, Limbeck.

 

Jeg er bare så lei av all hetsinga. Jeg tok meg selv flere ganger i kveld i å ønske at vi ikke nådde den jævla finalen fordi jeg takler det ikke lengre. Anti fotball?? Hva er det egentlig? Fotball har et regelsystem og hvert lag gjør sitt beste utifra sin situasjon

 

Og det jeg har lagt aller mest merke til gjennom alle disse åra er at ingen er nøytral til Manchester United. Til og med folk som ikke bryr seg om fotball

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og det jeg har lagt aller mest merke til gjennom alle disse åra er at ingen er nøytral til Manchester United. Til og med folk som ikke bryr seg om fotball

 

Vel, det er absolutt null å gjøre med det. Så mitt tips er egentlig å avfinne seg med det og ignorere innleggene som kun er ment som provokasjon.

Lenke til kommentar

Vel... Hvis Teipball ikke faller under "nøytral" så er han ihvertfall ikke pro-Barcelona. Det er ingen andre enn deg som har snakket om anti-fotball her. Teipball ønsker, som "nøytral" tilskuer, en kamp der vi spiller med våre fire beste ballspillere, og ikke parkerer bussen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...