Gå til innhold

Har sett en UFO


Har du sett en UFO?  

56 stemmer

  1. 1. Har du sett en UFO?

    • Ja
    • Nei
    • Har vet ikke lest tråden men vil bare stemme
  2. 2. Har du sett romvesener?

    • Ja
    • Nei
    • Har vet ikke lest tråden men vil bare stemme


Anbefalte innlegg

Endret kontrasten og lysstyrken i bildet og har tre teorier

 

1. Et fly sett forfra. Det sterke lyset i midten er "frontlyset"/landingslyset, og de to andre er vingelysene.

 

2. En galakse sett fra siden. Man kan faktisk se galakser når det er helt mørkt (jeg gjorde i hvertfall det når jeg var på leirskole).

 

3. Noe annet, som for eksempel en ufo av den utenomgjordiske typen.

 

Er det ikke noe av det, aner jeg ikke. Men jeg tror ikke det er verken en stjerne, komet eller pixelfeil på kameraet.

post-121454-0-66417300-1306004735_thumb.jpg

Endret av Kajac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ingen fly som letter eller lander i den retningen (Nord/Sør). Ingen rutefly som går mot nordpolen eller mot Nord-Finland der.

 

2. Kan dette være en del av det vi kaller Sunflare på engelsk? Det va jo nordlys på himmelen, så det har jo vært soleksplosjon på sola tidligere da.

 

3. Har ingen peiling på hva det kan være så for meg er dette uforklarlig.

 

Info til bilde: Bilde er tatt retning vest, og objektet ser ut som det beveger seg enten nord sør i himmelretning.

Lenke til kommentar

Har også observert noe merkelig på himmelen en dag for en god del år siden. Jeg vet enda ikke hva det kunne være, men drar ingen konklusjoner annet enn at det oppførte seg veldig merkelig til å være et menneskeskapt objekt.

 

Det var en helt vanlig lørdag og jeg hadde fri fra skolen selvfølgelig. Det var tivoli innom bygda, så jeg var å finne der store deler av dagen. Jeg og en kompis gikk ombord på en karusell, og ca midt i turen, så ser jeg noe merkelig på himmelen. Det var sol og så godt som skyfri himmel, så det var lett å oppdage.

 

Ble sittende å se lenge på det før jeg pekte på det, og kompisen så det samme som meg. Før jeg visste ordet av det var karusellen ferdig med runden, og jeg gikk av og fikk observert bedre.

 

Objektet var på en måte sirkelformet, men ikke helt, mer ovalt eller elliptisk formet. Den hadde en smal profil fra mitt synspunkt og den bevegde seg veeeldig sakte i en retning. Overflaten minnet veldig om samme opplegg som er på solcellepaneler, bare mørkere.

 

Etter litt så begynte objektet å bevege seg frem og tilbake i et sikksakkmønster oppover ut av atmosfæren så det ut som. Den begynte å akselerere, samtidig som den gikk frem og tilbake kjappere og kjappere. Når den hadde fått opp farta, så gikk den rett frem i en relativt stor fart, og ut av syne.

 

Kan fortsatt ikke den dag i dag tenke meg til hva det kunne vært. Jeg er generelt svært lite overtroisk av meg, men jeg kan rett og slett ikke resonnere meg frem til en logisk forklaring på den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...